[Delphi] Hoe GoT-pagina opslaan/source bekijken?

Pagina: 1
Acties:

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Hoe kan ik met Delphi een GoT-pagina (bijv. deze http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/14) opslaan in HTML-formaat zodat ik hierin kan zoeken naar bepaalde strings? De pagina hoeft niet perse opgeslagen te worden, het is ook goed als ik gewoon in de source kan zoeken.

Verwijderd

open een connectie naar die url en stuur 'HTTP 1.1 OK' ofzo ? en dan het bericht wat de server terug stuurt opslaan ?

• SiHiDa
Op zondag 17 maart 2002 11:47 schreef TimD het volgende:
open een connectie naar die url en stuur 'HTTP 1.1 OK' ofzo ? en dan het bericht wat de server terug stuurt opslaan ?
Eh... En hoe doe ik dit dan in Delphi? (Ik weet het, ik ben een echte n00b)

Is er ook geen mogelijkheid om dit met een andere PHP-pagina te doen?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Je kan het proberen te doen met de ICS componenten van f. Piette, ik denk dat je met de HttpCli al een heel eind kan komen

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

• SiHiDa
Op zondag 17 maart 2002 13:40 schreef Bart Coppens het volgende:
Je kan het proberen te doen met de ICS componenten van f. Piette, ik denk dat je met de HttpCli al een heel eind kan komen
Bedankt :) Het kan inderdaad met die componenten. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij automatisch inlogt, zodat ik ook de private fora kan zien?

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Dat wordt al een stukje moeilijker. Hiervoor zal je toch echt een programma moeten pakken die kijkt wat de browser voor headers opstuurt als je in wilt loggen. Deze headers moet je met behulp van dat component meesturen, maar het is wel te doen denk ik zo.

• SiHiDa
Op maandag 18 maart 2002 15:29 schreef WOmBaT het volgende:
Dat wordt al een stukje moeilijker. Hiervoor zal je toch echt een programma moeten pakken die kijkt wat de browser voor headers opstuurt als je in wilt loggen. Deze headers moet je met behulp van dat component meesturen, maar het is wel te doen denk ik zo.
"Als het doen is", wil jij dan even een stukje code geven, waarmee ik op weg kan. En waar is zo'n programma dat die headers bekijkt?
Pagina: 1