sinds gisteren zitten er opeens allemaal lijntjes in beeld op mn monitor.. ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven, maar het lijkt wel een soort 'echo' in beeld. Als je bijv. een horizontale lijn hebt zie je aan de rechterkant ervan deze lijn nog een stuk of 5 keer herhaald.. niet precies dezelfde lijn maar wat wazige lijntjes.. ook letters geven een soort 'echo' naar rechts 
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het viel me ineens op toen ik gisteren mn monitor uit standby haalde.. daarvoor was ie gewoon goed.. Ik heb de monitor al op mn laptop geprobeerd en daar geeft ie ook zulk beeld.. het ligt dus niet aan de videokaart.
Ik zat zelf te denken aan een kapotte kabel.. kan dat? En mn monitor is niet geaard, kan dat er ook mee te maken hebben? (al is ie nooit geaard geweest..)
oja, monitor is een philips 107e
Iemand een idee wat dit kan zijn? Het viel me ineens op toen ik gisteren mn monitor uit standby haalde.. daarvoor was ie gewoon goed.. Ik heb de monitor al op mn laptop geprobeerd en daar geeft ie ook zulk beeld.. het ligt dus niet aan de videokaart.
Ik zat zelf te denken aan een kapotte kabel.. kan dat? En mn monitor is niet geaard, kan dat er ook mee te maken hebben? (al is ie nooit geaard geweest..)
oja, monitor is een philips 107e