Ik weet niet pcies hoe dit blok vast zit op de GPU, hij zit niet vast met pinnetjes want die heeft die kaar tniet, als ik hem probeer af te halen kan ik hem wel licht bewegen maar ik krijg hem er niet af, weet iemend hoe ik hem er af krijg zonder iets te beschadigen/vernielen???
Zal wel gelijmd zitten dan ...
Voorzichtig schroevendraaiertje tussen chip en sink zetten
en als je ook maar vermoed dat het niet goed gaat niet verder proberen en lekker zitten laten
Voorzichtig schroevendraaiertje tussen chip en sink zetten
en als je ook maar vermoed dat het niet goed gaat niet verder proberen en lekker zitten laten

hier kan je zien dat ie niet met pinnetjes vastzit, dus idd schroevendraaier ertussen, wel goed oppassen voor het board. Evt papiertje ertussen als je gaat breken
Het is geen grapje leg je Kaart ff in de vriezer, na 20 min haal je em er uit en dan kan je em zo er af wippen
(Deed ik bij mn GF2mx)
Verwijderd
dat klopt werkte ook erg goed met me elsa erazor XOp zondag 17 maart 2002 06:14 schreef Mathizsias het volgende:
Het is geen grapje leg je Kaart ff in de vriezer, na 20 min haal je em er uit en dan kan je em zo er af wippen(Deed ik bij mn GF2mx)
Verwijderd
ik heb dezelfde kaart maar ik heb em er nog niet afgehaalt. maar ik kan em wel lichtjes draaien. misshcien als je zo wat gaat draaien dat je em eraf krijgt? en anderes diepvries (moest wel in een anti-statische zak ofnie?) en als dat niet werkt: schroevendraaier
Verwijderd
in anti-statisch zakje GOED LUCHTdicht afsluiten, half uur in diepvrieser en dan met schroevendraaien los wippenOp zondag 17 maart 2002 09:01 schreef LAuWe het volgende:
ik heb dezelfde kaart maar ik heb em er nog niet afgehaalt. maar ik kan em wel lichtjes draaien. misshcien als je zo wat gaat draaien dat je em eraf krijgt? en anderes diepvries (moest wel in een anti-statische zak ofnie?) en als dat niet werkt: schroevendraaier
Thnx, ook dit ga ik proberen, alleen dan kan ik wel 20min niet achter mijn pc
Verwijderd
Ik heb op de HS van de siluro een 40mm fan geschroeft, want het was eerst belachelijk heet (vingers, auw!) en nu lekker kewl, heb op dezelfde OC-specs als jij nu geen artifacts meer
die kan je er gewoon afdraaien, zit alleen maar vast met een plakkertje.
nix in de vriezer leggen, ding is er binnen 3 seconden af
nix in de vriezer leggen, ding is er binnen 3 seconden af
Heb ik ook zoon 40x40 fannetje maar ik wou er een waterblok op zette, dan maakt ie helemaal geen geluid.Ik heb op de HS van de siluro een 40mm fan geschroeft, want het was eerst belachelijk heet (vingers, auw!) en nu lekker kewl, heb op dezelfde OC-specs als jij nu geen artifacts meer
Pagina: 1