Toon posts:

Abit kt7 raid + duron700 @900 || 35 grade C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
best wel netjes toch? ben nog bezig met verder clocken (kwijl), maar @900 en dan gewoon 35 graden C vind ik best wel netjes

met een GlobalWin Fep32, en coolpasta die ik in een klein plactic iets bij de cooler kreeg.

voor de rest helemaal niks, ja kast open aan 1 kant.

settings gewoon: 9.0 * 100
volts: weet ik eigenlijk niet meer :P

wel relax :P,

hoeveel van jullie geven me de kans om 1Ghz te halen? om dit te kunnen beslissen moet je misschien het systeem weten, dies voor rest niks apparts:

Abit kt7 raid
Duron700
GlobalWin Fep32 + pasta
Speedstar a50(WOW MAN NOT :P)
Voodoo1 pci (WOW MAN NOT :P)
netwerk kaartje
sb 128 pci
eicon diva ISA isdn card
4.2 gig HD van Maxtor

En btw gewoon een 230 Watt voeding.

Ik denk zelf dat ik als ik hoger ga problemen ga krijgen met die voeding, of met die klote vidkaarten.

anyways, laat het me weten, denk je dat ik de 1Ghz haal? :P

grtz,
AHL

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

vraagje, zat die sensor bij jou ook te hoog zodat je hem moest ombuigen?
Ik heb dat wel gedaan, maar zodanig dat ik mijn duron met enige kracht in het socket moest duwen omdat het "veerde" op die sensor.
Resultaat de sensor zit superstevig op de onderkant van de proc. maar hij geeft nu 67 Graden C aan!Volgens mij klopt dat niet want ik ben nog niet eens met o.clocken begonnen!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

wat heb je aan 900 of 1000mhz als de rest van je computer zo brak is?

Verwijderd

Topicstarter
Blobber:
ja die zat bij mij ook zo omhoog, heb hem stukkie naar beneden gebogen en de rest ook gewoon met de proc. Hij meet gewoon goed hij zit er nog goed tegenaan dus..

Sub:
De snelheid merk ik wel degelijk, en btw ik speel er niet alleen SPELLETJES op enzo dus snapje?

grtz
AHL

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Mijn Duron 700 moest op 1.85V om de 1ghz te halen, ook met een global win koeler (een fop32), dus ik denk dat het met die van jou ook wel moet lukken.
Ik ga binnenkort denk ik boven de 1000 proberen, wie weet :)

Ff iets anders, doe je mee aan de Dpc? zo ja, wil je bij Team Duron?

--Damn smile was fout :(--

Verwijderd

Topicstarter
dat vroeg ik laatst ook al een keer naje geloof ik, wat id DPC vooriets dan?

grtz,
AHL

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Kijk voor meer info over dpc (Dutch Power Cows)
Hier -> http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123
of hier -> http://www.dutchpowercows.org

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De snelheid merk ik wel degelijk, en btw ik speel er niet alleen SPELLETJES op enzo dus snapje?[/quote]Ik vind jouw systeem gewoon wat "ongebalanceerd". Het is ongeveer hetzelfde als iemand met een k6 400 en een geforce 2 ultra in mijn ogen maar... wie ben ik

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 13:59 schreef SuB het volgende:
Het is ongeveer hetzelfde als iemand met een k6 400 en een geforce 2 ultra in mijn ogen [/quote]Het systeem is wat ongebalanceerd, maar jou mening slaat op alleen snelheid bij spelletjes, grafische dingen, maar zoals ik al zei: ik doe daar niet zoveel mee en cpu snelheid is heel belangrijk voor me, vidkaar boeit me neit zoveel. en IK merk de snelheid zeer hard met DE DINGEN DIE IK doe :P (hoofdletters is geen schreewen ofzo ;) )

grtz
AHL

Verwijderd

ik wil niet te lang doorzeiken maar:

ik had het niet alleen over SPELLETJES

en merk je echt het verschil tussen 600en900 of gewoon tussen je ouwe compu en je nieuwe? Ik heb zelf ook 900 en een beetje maar merk weinig verschil tussen normaal en ge-oced in windows

Verwijderd

Topicstarter
jij snapt het nog steeds niet he?

ik maak gebruik van zware applicaties o.a. development applicaties, grote gfx applicaties.

DIE HEBBEN SPEEEEEEED NODIG, een geen snelle vidcard of wat dan ook.

snap je het nou nog niet? draai die progs maar is eens op een amd 400, ook al zit daar dan een FUCKING GEFORCE 2 64 MB in, die progs lopen voor geen meter daar dan..

heb ik het je nou duidelijk genoeg gemaakt??
Pagina: 1