Weddenschap 2 Miljard datum RC5

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Aan de andere kant.
1. Als de stats down zijn wordt er door heel veel mensen een beetje gespaard. Heeft invloed op de stats.
2. Bij de vorige weddenschap waren een aantal subteams die vlak voor het bereiken van het eindpunt grote hvhd-en (200k+) gingen flushen en daardoor ook de einduitslag gingen beinvloeden.

Handigst lijkt mij (ik doe niet eens mee :+ ) om te checken of er nog correcte stats te brouwen zijn en als dat niet mogelijk is dan gaat het hele zaakje over. Er heeft nog niemand 'ingelegd' dus het kost niemand iets.

Just my 2 cents

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 16:33 schreef Silk_dude het volgende:
een heel lulverhaal
en als je nou 't gemiddelde pakt van 2, 3 en 4 juni??? >:)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 16:53 schreef Mobster het volgende:
...blaat...

Handigst lijkt mij (ik doe niet eens mee :+ ) om te checken of er nog correcte stats te brouwen zijn en als dat niet mogelijk is dan gaat het hele zaakje over. Er heeft nog niemand 'ingelegd' dus het kost niemand iets.

Just my 2 cents
Mee eens.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

NightBird

DPC-Crew Coding
Ik weet niet waarom mensen zo moeilijk doen hier. Het gaat over RC5, een project van distributed.net. Zij bepalen de standen en scores. Er heeft op hun site nog nooit een score gestaan van 2.000.000.000 of meer voor DPC, dus zijn we nog niet over die grens gegaan. Zo simpel is het gewoon. 't Is dus nog een dikke 28 miljoen (10 dagen ?) en dan zullen we weten wie er gewonnen heeft.

Dikke kans dus dat Ferdo de weddenschap gaat winnen, het wordt een ander wanneer we als DPC 3,5M of meer per dag gaan flushen, of als het minder dan 1M per dag gaat worden.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
degene die er het dichste bij zit bedoel dat lijkt mij eerlijk maar ik doe niet mee dus. stemmen :P

Verwijderd

Nightbird: da's onzin, want als we dit geweten hadden had iedereen anders gewed.

Mobster: daarom zeg ik, er zou een buffer zijn van 1,8 miljoen voor dat extra flushen en dan zou hij nog op 3 juni vallen.

En je punt 1, nix op te zeggen, maar meestal scheelt dat niet meer dan 300k per dag (dan zitten we meestal rond de 2 miljoen) en dan zou het 4 juni zijn.

Maar je laatste punt ben ik het mee eens, dan hebben we iig veel voorpret gehad (toch 9 blz >:) ) en is het jammer maar helaas. :(

Verwijderd

Nee nachtvogel dat slaat inderdaad nergens op,

We hebben NIET gewed op wanneer d.net op de site heeft staan dat dpc 2miljard heeft!

We hebben gewed op wanneer dpc 2 miljard heeft!

Dus is het hopen dat het nog achter haalt kan worden? In dien dit niet kan vind ik het ook best dat het verdeeld wordt tussen de mensen die er het dichts bij zaten.
3,4,5 juni that is..

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 06 juni 2002 22:46 schreef OnerA het volgende:
Nee nachtvogel dat slaat inderdaad nergens op,

We hebben NIET gewed op wanneer d.net op de site heeft staan dat dpc 2miljard heeft!

We hebben gewed op wanneer dpc 2 miljard heeft!
Ej .. wie bepaalt nou hoeveel DPC heeft .. ?

Verwijderd

[quote]Op donderdag 28 maart 2002 18:45 schreef crisp het volgende:

[..]

[quote]door CRISP uit blad drie van dit draadje
Verder: over de datum. Het gaat dus om de echte datum dat we door de 2.000.000.000 grens heengaan. De stats zijn meestal een dag later, maar dus de stats van datum xx waarop DPC meer dan 2.000.000.000 blokjes heeft bij Dnet telt.

[quote uit]

Gewoon die stats van DNET af blijven wachten dus, en niet zelf hier en daar regels gaan interpreteren,

het laatste goeie draadje waarin de DNET stats weergegeven worden op de meest gebruikelijke manier (maar momenteel niet de dagelijks gebruikte manier) zijn die van 30 mei.

het is dus gewoon wachten op de nieuwste stats.

Verwijderd

Data shown reflects all blocks received as of 05-Jun-2002 at 23:59 UTC
code:
1
2
Rank Team First Block Last Block Days Current Members Blocks Overall Blocks Yesterday 
1 Dutch Power Cows 23-Oct-1997 05-Jun-2002 1,687 6,269 1,971,790,781 2,337,637

probeer hier dus gewoon stats van te bakken degene die dit normaal doet, dan is er een hoop zekerheid.

Verwijderd

Nee dat is niet waar, want we hadden al veel meer voordat ze met het statssysteem gingen knoeien. Er is zomaar ineens 30 miljoen verdwenen en dus is het niet eerlijk om de weddenschap nu ineens te baseren op dat nieuwe aantal.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op vrijdag 07 juni 2002 07:33 schreef Silk_dude het volgende:
Nee dat is niet waar, want we hadden al veel meer voordat ze met het statssysteem gingen knoeien. Er is zomaar ineens 30 miljoen verdwenen en dus is het niet eerlijk om de weddenschap nu ineens te baseren op dat nieuwe aantal.
Wat is daar niet eerlijk aan?
d.net schrijft de contest uit, d.net bepaalt de hoeveelheid blocks die je krijgt, dus d.net bepaalt wanneer we de 2 miljard halen. Het is jammer dat er ineens 30 miljoen weg is, maar het is niet anders.

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Op vrijdag 07 juni 2002 08:49 schreef NightBird het volgende:

[..]

Wat is daar niet eerlijk aan?
d.net schrijft de contest uit, d.net bepaalt de hoeveelheid blocks die je krijgt, dus d.net bepaalt wanneer we de 2 miljard halen. Het is jammer dat er ineens 30 miljoen weg is, maar het is niet anders.
Je werkt OF bij de belastingen OF je bent boekhouder zo te lezen.... :r

Division BrabanderT

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Op vrijdag 07 juni 2002 09:14 schreef RoyalFlusher het volgende:

[..]

Ehm, d.net bepaald of blokjes geldig zijn of niet. Als ze een nieuw statssysteem gaan gebruiken waaruit blijkt dat DPC dus minder blokjes heeft, heb je gewoon minder blokjes. Dat de stats voorheen dus schijnbaar fout waren maakt niets uit. Je hebt 2 Miljard blokjes als dat bij d.net staat, dus zijn we er nog niet. Oftewel gewoon nog ff afwachten, en je weet wie de winnaar is.

[removed]

• Funcracker
  • Laatst online: 28-04 18:17

Funcracker

The LedZ Collective

Ehmm.. Mocht nou strax bekend worden dat we over de 2 miljard zijn gegaan. Is het dan niet mogelijk om D.net te vragen om de datum dat DPC de 2 miljard bereikte?

We staan op #1... Ze moeten toch wel even tijd kunnen vrijmaken om ons dit antwoord te geven :?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• RoyalFlusher
Op vrijdag 07 juni 2002 09:20 schreef redwing het volgende:

[..]

Ehm, d.net bepaald of blokjes geldig zijn of niet. Als ze een nieuw statssysteem gaan gebruiken waaruit blijkt dat DPC dus minder blokjes heeft, heb je gewoon minder blokjes. Dat de stats voorheen dus schijnbaar fout waren maakt niets uit. Je hebt 2 Miljard blokjes als dat bij d.net staat, dus zijn we er nog niet. Oftewel gewoon nog ff afwachten, en je weet wie de winnaar is.
Op de een of andere manier klinkt dit een stuk genuanceerder dan collega Nightbird die over eerlijkheid spreekt, alsof Dnet bepaalt wat eerlijk is (vandaar mijn vergelijking met onze belastingvrienden en boekhouders.
In mijn ogen blijft het echter 'vreemd' om onze score te gaan verlagen voordat het uitgelegd wordt waarom dit gedaan wordt. Als ze het tenminste nog uitleggen. Ik weet overigens niet of die verlaging alleen bij ons of ook nog bij andere teams is 'toegepast'.

Division BrabanderT

• redwing
  • Nu online
Op vrijdag 07 juni 2002 09:29 schreef RoyalFlusher het volgende:

[..]

Op de een of andere manier klinkt dit een stuk genuanceerder dan collega Nightbird die over eerlijkheid spreekt, alsof Dnet bepaalt wat eerlijk is (vandaar mijn vergelijking met onze belastingvrienden en boekhouders.
In mijn ogen blijft het echter 'vreemd' om onze score te gaan verlagen voordat het uitgelegd wordt waarom dit gedaan wordt. Als ze het tenminste nog uitleggen. Ik weet overigens niet of die verlaging alleen bij ons of ook nog bij andere teams is 'toegepast'.
Verschillende teams hadden een wat lagere scores, terwijl er ook een aantal mensen waren die meer punten hadden. Ik verwacht zoals ik hierboven al zei dat ze op de een of andere manier wat extra controles oid in de nieuwe stats hebben zitten waardoor bij sommige mensen de score wat verandert.

Hoe het komt dat de scores van een team omlaag gaan, terwijl ik eigenlijk alleen participants heb gezien die hogere scores kregen weet ik niet. Maar ik denk dat dat ook aan wat checks ligt. Blijft alleen de vraag nog steeds of de stats nu goed zijn, of dat er nog dingen gaan veranderen.

[removed]

Verwijderd

Hmm, ok, dus volgens de laatste reacties vinden jullie dat; stel dat er dinsdag stats op d.net staan die aangeven dat we maandag door de 2 miljard zijn gegaan, dat die persoon dan wint?

Hmm, daar kan ik me wel bij neerleggen >:)

Verwijderd

Ja je kan altijd alles verneuken als je het wil dus dit ook...

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op vrijdag 07 juni 2002 09:14 schreef RoyalFlusher het volgende:

[..]

Dank je wel .. maar nee, ik ben student Technische Informatica zoals je in mn profile kan lezen. Iets normaler reageren graag, dit slaat nergens op.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op vrijdag 07 juni 2002 09:29 schreef RoyalFlusher het volgende:

[..]

Misschien moet je meer dan 1 post lezen, 'collega' (werk jij misschien wel bij de belastingen ofzo?).

Misschien kan je me dan vertellen wat er niet eerlijk is aan het feit dat degene die een wedstrijd uitschrijft, ook bepaalt wie wanneer welke scores haalt?

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 19:07 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Ja je kan altijd alles verneuken als je het wil dus dit ook...
Of je neus, dat kan ook.

• RoyalFlusher
Op vrijdag 07 juni 2002 19:29 schreef NightBird het volgende:

[..]

Dank je wel .. maar nee, ik ben student Technische Informatica zoals je in mn profile kan lezen. Iets normaler reageren graag, dit slaat nergens op.
Dat was ook niet echt serieus bedoelt maar dat begreep je schijnbaar niet. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het niet eens ben met je standpunt.

Division BrabanderT

• RoyalFlusher
Op vrijdag 07 juni 2002 19:32 schreef NightBird het volgende:

[..]

Misschien moet je meer dan 1 post lezen, 'collega' (werk jij misschien wel bij de belastingen ofzo?).

Misschien kan je me dan vertellen wat er niet eerlijk is aan het feit dat degene die een wedstrijd uitschrijft, ook bepaalt wie wanneer welke scores haalt?
Ik lees wel meer dan 1 post, ik probeer zowel RC5 en ECCP in zijn geheel bij te houden zelfs. Overigens werk ik in de informatie-beveiliging maar weet wel het een en ander van belastingen ;)

Als degene die de wedstrijden uitschrijft en de punten geeft opeens een hoop punten van je totaal afhaalt dan wil je toch niet zeggen dat je dat fijn vindt? Je wilt dan toch zeker weten waarom dit gebeurt? Waarom geen duidelijke uitleg voordat ze die punten afnemen? Omdat dit ontbreekt krijg ik het gevoel dat we onrecht aangedaan zijn. Vandaar.

Division BrabanderT

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op zaterdag 08 juni 2002 10:33 schreef RoyalFlusher het volgende:
Als degene die de wedstrijden uitschrijft en de punten geeft opeens een hoop punten van je totaal afhaalt dan wil je toch niet zeggen dat je dat fijn vindt? Je wilt dan toch zeker weten waarom dit gebeurt? Waarom geen duidelijke uitleg voordat ze die punten afnemen? Omdat dit ontbreekt krijg ik het gevoel dat we onrecht aangedaan zijn. Vandaar.
En weet je wat het stomme is .. ik zit ook op de RC5 mailinglist, en daar komen tig reacties dat mensen ineens meer punten hebben ...

Zijn er hier eigenlijk mensen/subteams die ineens hun totaal omlaag hebben zien gaan? Of ook alleen maar blocks erbij, zo rond 6/7/8/9 april (voor de mensen die het zelf bijhouden allemaal)?

• crisp
  • Laatst online: 14:55

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Laat ik me voor de verandering ook maar eens mengen in het gesprek. Juist om dit soort discussies te voorkomen heb ik heel duidelijk gezegt dat het om de datum ging dat we bij Dnet > 2 miljard blokjes hebben. Ik heb al vaker gezien dat onze score verlaagd werd (met en zonder uitleg), dus wou ik op die manier de lading indekken. Dnet bepaald uiteindelijk onze score, dus hebben we ons daar bij neer te leggen (tenzij het onterecht is uiteraard).
Het is jammer, want het was echt spannend, maar aan de andere kant; misschien pakt nu iemand anders de pot die er eigenlijk in 1e instantie geen kans op leek te maken, en dat is ook wel weer leuk :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Uhm, kan iemand nog ff regelen dat we morgen de 2G halen?

Pyrus, heb jij nog reserves?

• crisp
  • Laatst online: 14:55

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Hmmm, ik zie net dat we van 5 op 6 juni 6.178.061 blokjes erbij hebben op een score van 2.309.463
Da's toch ook weer aardig :)

Intentionally left blank

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op zondag 09 juni 2002 00:20 schreef crisp het volgende:
Hmmm, ik zie net dat we van 5 op 6 juni 6.178.061 blokjes erbij hebben op een score van 2.309.463
Da's toch ook weer aardig :)
:P .. een join van bijna 4M .. idd leuk :)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Om nog even terug te komen op mijn eerdere reactie .. ik heb hier wat cijfers om aan te geven wat er fout is gegaan:
code:
1
2
3
4
5
DATE     BEFORE  AFTER
6/APR/2002   6016   6016
7/APR/2002  0   6016
8/APR/2002    556   6572
9/APR/2002  0   6572

Of deze:
code:
1
2
3
4
5
            from        to
            ====        ====
7 apr        5885       11806
8 apr        6163       17969
9 apr        4809       22778

Onze eigen score is ook nogal raar:
code:
1
2
3
4
06-Apr-2002   28,798
07-Apr-2002   56,762
08-Apr-2002   57,217
09-Apr-2002   85,487

Check de piek rond deze data: http://n0cgi.distributed.net/statistics/rc5-64/index.html

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Op zondag 09 juni 2002 00:09 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Uhm, kan iemand nog ff regelen dat we morgen de 2G halen?

Pyrus, heb jij nog reserves?
Nope, nix extra's hier.

LinkedIn

Verwijderd

Doe weliswaaar niet mee met RC5 maar ik heb eengoed gevoel over 21 Augustus :7

Verwijderd

Ok. Master Crisp heeft gesproken :)

Alleen jammer dat nu niemand de pot pakt want hij valt pas na 13 juni ;(

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 21:31

hbokh

Unox: the worst OS!

Zijn er hier eigenlijk mensen/subteams die ineens hun totaal omlaag hebben zien gaan? Of ook alleen maar blocks erbij, zo rond 6/7/8/9 april (voor de mensen die het zelf bijhouden allemaal)?
NEGEN april. Trieste datum :'(
Kijk dit eens. Ook zo'n vreemde piek...
http://bok.xs4all.nl/~hbokh/rc5_stats/rc5_stats.html

Pas op / rond 12 april heb ik m'n nieuwe Aldi-PC erbij betrokken en later nog wat meer koetjes. Maar vet gegraast toch zeker niet voor die dag. Sterker nog: mijn beste dag was 15 mei.
Ik hoop dat ze bij Dnet inzien dat er iets niet in de haak is en anders jammer jammer jammer. :Z

This is my sick nature.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Op zaterdag 08 juni 2002 13:42 schreef NightBird het volgende:

[..]

En weet je wat het stomme is .. ik zit ook op de RC5 mailinglist, en daar komen tig reacties dat mensen ineens meer punten hebben ...

Wij hebben ook zo'n 30k meer gekregen en was al een week of 4 aan het terugzoeken in de stats, maar ik moet schijnbaar helemaal terug naar april....
Thankx voor de info :*

• gp500
  • Niet online
de stats van 15 junie staan op d.net
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
1
The-Space.Net
17-Jan- 1999
15-Jun- 2002
1,246
48
382,987,411
1,882,412

2
Dutch Power Cows
23-Oct- 1997
15-Jun- 2002
1,697
6,305
1,999,272,016
1,197,567

bijna 2miljard maar een 1,2milj. score oeeehjjj
16 juni winnende datum lijkt MIJ.

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op woensdag 19 juni 2002 10:04 schreef gp500 het volgende:
de stats van 15 junie staan op d.net

bijna 2miljard maar een 1,2milj. score oeeehjjj
16 juni winnende datum lijkt MIJ.
De stats van 15 juni kloppen volgens mij totaal niet, het zou kunnen dat 15 juni zelf de winnende datum is ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• gp500
  • Niet online
dan krijg je dat maar als en of , van dat gedoe.

het kan ook kloppen omdat er veel mensen niet flushen als er geen stats in aankomst zijn.
zoals de laatste dagen.
maar registreren toch gewoon de hoeveelheid blokjes die er bij hun door komen.
TOT aan de stats dan, dus dat niet alles er voor die dag doorkomt.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Kan ik nog een datum kiezen of is de inschrijving al gesloten? Ik wil graag 16 juni "cleamen" met als inzet 10K :+

De hitparade van 16 juni wel te verstaan, hier gepost rond de 20e.

Verwijderd

16 juni it is, no winners ;(

• MarcyDarcy
Op donderdag 20 juni 2002 00:03 schreef Silk_dude het volgende:
16 juni it is, no winners ;(
kijk nog eens goed naar de post boven je :)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 00:07 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

kijk nog eens goed naar de post boven je :)
Jah..daar staat dat jij 16 juni wilt "cleamen", maar wat da betekend...geen idee :7

• MarcyDarcy
Op donderdag 20 juni 2002 00:09 schreef Silk_dude het volgende:

[..]

Jah..daar staat dat jij 16 juni wilt "cleamen", maar wat da betekend...geen idee :7
;(
nouhou, ik had het gewoon goed. Wist ik veel dat er een sluitingsdatum opzat en dat jij geen engelse woorden kent :P

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 00:13 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

;(
nouhou, ik had het gewoon goed. Wist ik veel dat er een sluitingsdatum opzat en dat jij geen engelse woorden kent :P
Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/cussing.gif RTFT! :( RTFM! Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/cussing.gif UTFS! :( RTFF Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/cussing.gif

Stupid nOOb!! |:(

Lees dan!

SLOTJUH!!!!! Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/cussing.gif

Verwijderd

nou nou silk, nie zo onaardig joh :)

ps. ik denk dus dat ie "claimen" bedoeld, maarja niet iedereen heeft zo'n super-fantastische woordenschat van de engelse taal :+

• MarcyDarcy
Silk_dude...mijn hele post over de datum was een grapje, snapte je toch ook wel :?

Kijk anders maar eens naar de datum + tijdstip van m'n post. Sjonge relax dude :)

Jammer dat niemand het goed had geraden ('t nieuwe statssysteem heeft alle oude logs/data opnieuw verwerkt en zodoende was er die flinke terugval). Omdat niemand het goed had dacht ik, ach waarom dan ook niet :+

Verwijderd

Dus waar moeten al die blokjes nou heen?

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 09:32 schreef MarcyDarcy het volgende:
Silk_dude...mijn hele post over de datum was een grapje, snapte je toch ook wel :?

Kijk anders maar eens naar de datum + tijdstip van m'n post. Sjonge relax dude :)

Jammer dat niemand het goed had geraden ('t nieuwe statssysteem heeft alle oude logs/data opnieuw verwerkt en zodoende was er die flinke terugval). Omdat niemand het goed had dacht ik, ach waarom dan ook niet :+
Ik hoop door het overbodig aantal smilies dat het duidelijk was dat ik ook een grapje maakte. Ik vind alleen een >:) onderaan zo'n post altijd zo ontkrachtend maar da had ik misschien moeten doen.

Dus bij deze alsnog:

>:)

Ben nie voor nix crazy hor :)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 11:42 schreef Fritzz het volgende:
Dus waar moeten al die blokjes nou heen?
uhm, als je ze al klaar had, volgens mij gewoon flushen, geen winnaar is geen schuld, maar goed het uiteindelijk woord is er nog niet over uit. ;)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Ik vindt dat de pot moet naar degene die de 1 miljard wedstrijd heeft gewonnen :)

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:29 schreef BrammeS het volgende:
Ik vindt dat de pot moet naar degene die de 1 miljard wedstrijd heeft gewonnen :)
not ;)

• MarcyDarcy
Op donderdag 20 juni 2002 12:29 schreef BrammeS het volgende:
Ik vind dat jij Is de Nederlandse jeugd echt zo dom? maar eens mag doorlezen :P :D >:)

Kunnen jullie niet een andere wedstrijd verzinnen? Wanneer we door de 85% keyspace heengaan ofzo. Of wanneer nederland in de landenstats door Rusland wordt ingehaald. Of wanneer de winnende key wordt gevonden (:+)

Silk met een >:) smiley was het wat duidelijker geweest, 't komt een beetje echt gemeend over zo ;(

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:36 schreef MarcyDarcy het volgende:
Silk met een >:) smiley was het wat duidelijker geweest, 't komt een beetje echt gemeend over zo ;(
Zelfs het Slotjuh? >:)

sorry ;(

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:42 schreef Silk_dude het volgende:

[..]

Zelfs het Slotjuh? >:)

sorry ;(
joos dacht er anders net zo over, en ik dacht dat er nog een reply tussen stond :(

Verwijderd

:'( het spijt *snif* me ;( echt *snotter* waar jongens Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/sad.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/sad.gifKan ik *snotter* ;( *snif* iets doen om :'( het goed te maken? Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/sad.gif

Verwijderd

jah, je kan 't goed maken door morgen 'n paar biertjes voor me meej te nemen :P

Verwijderd

ik trek mijn woorden terug en hoopt hiermee een verstandige zet te doen, tevens denk ik dat silk dude zich aanstelt maar heeft wel zin in een biertje :9

Verwijderd

Goed dan. Kom morgenavond allemaal naar Babyloniënbroek (ok, je moet goed zoeken) en dan krijgt iedereen zoveel bier als 'tie lust :P

• redwing
  • Nu online
Op zondag 09 juni 2002 01:32 schreef NightBird het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn eerdere reactie .. ik heb hier wat cijfers om aan te geven wat er fout is gegaan:
code:
1
2
3
4
5
DATE     BEFORE  AFTER
6/APR/2002   6016   6016
7/APR/2002  0   6016
8/APR/2002    556   6572
9/APR/2002  0   6572

Of deze:
code:
1
2
3
4
5
            from        to
            ====        ====
7 apr        5885       11806
8 apr        6163       17969
9 apr        4809       22778
De to lijkt mij voor geen meter te kloppen (11806+6163=17969+4809=22778 ) Goede kans dat we dus straks 2 keer door de 2 miljard gaan mits d.net dit een beetje snel corrigeert. Misschien iets voor degene die voor die nieuwe datum willen inzetten ;)

[removed]

Verwijderd

Iemand een idee voor een noewe weddenschap?

• MarcyDarcy
Op donderdag 20 juni 2002 12:36 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet een andere wedstrijd verzinnen? Wanneer we door de 85% keyspace heengaan ofzo. Of wanneer nederland in de landenstats door Rusland wordt ingehaald. Of wanneer de winnende key wordt gevonden (:+)
...
:)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ben je vandaag vrij ofzo MarcyDarcy. Tering man. Je post-aantal vliegt omhoog :)

• MarcyDarcy
Op vrijdag 21 juni 2002 14:59 schreef Mobster het volgende:
Ben je vandaag vrij ofzo MarcyDarcy. Tering man. Je post-aantal vliegt omhoog :)
hehehe...m'n baas is er al 2 dagen niet en ik heb niet echt veel zin in werken. Lig toch nog steeds voor op 't schema :Y)

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Dus de weddenschap is officieel ontbonden :?

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 04:59 schreef Hagar het volgende:
Dus de weddenschap is officieel ontbonden :?
Jah, tenzij jij een beter idee hebt (blokjes inzetten op 3e keer dat DPC over de 2 miljard heen gaat >:))

En nee, eigenlijk is dat niet eens grappig :(

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-05 20:45

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ja blokjes gewoon naar mij doneren, aangezien ik niet meegewed heb :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Pagina: 1 2 3 Laatste