Heeft iemand ervaring met dit bedrijf, ze bieden goede paketten aan voor een zeer scherpe prijs ( http://www.snelhosting.com/hostnl.htm ) maar die site ziet er een beetje brak uit en ik weet niet of ik dit wel kan vertrouwen, daarom mijn vraag iemand ervaring heeft met hun?
Verwijderd
scherpe prijs? beetje belachelijke prijzen 
het domein staat geregged bij/via euras, op die site staat dat ze deelnemer zijn van de SIDN, maar ze zijn mooi niet terug te vinden in de lijst (of ik zoek nie goed, vergeef me kom net thuis van t stappuh
)
ik zou er niet aan beginnen, dan maar iets meer betalen
het domein staat geregged bij/via euras, op die site staat dat ze deelnemer zijn van de SIDN, maar ze zijn mooi niet terug te vinden in de lijst (of ik zoek nie goed, vergeef me kom net thuis van t stappuh
ik zou er niet aan beginnen, dan maar iets meer betalen
Verwijderd
Alleen al de belofte van onbeperkt dataverkeer vind ik eng. Als zij opeens vinden dat je teveel verkeer gebruikt gaat je site offline of krijg je opeens 'n torenhoge rekening.
De website is overigens ook in het Turks beschikbaar.. ik heb natuurlijk geen vooroordelen, maar het lijkt me toch een gammel amateurbedrijfje
Verwijderd
Dus als het gemiddelde op die server bv 3 GB is en jij zit daarboven, dan kan je het schudden .....*Data verkeer e.e.a dient wel in verhouding te staan met het het overige reguliere totaal verbruik op de server.
btw, de site ziet er zeker niet uit.
Het ziet er idd wel vaag uit, maar je kunt het altijd proberen. Want wat is 2 euro nou? 
/edit:
als je ook op google zoekt, vind je niks van een klant die positiefe ervaringen er mee heeft. Ook geen negatieve hoor, maar gewoon helemaal niks. En dat is toch wel raar.
/edit:
Tja, in dat geval zal ik het dan niet doen.Alle prijzen zijn excl. 19% BTW en registratie kosten (€ 17,50) en éénmalige inschrijfkosten (€ 5) en blaat
als je ook op google zoekt, vind je niks van een klant die positiefe ervaringen er mee heeft. Ook geen negatieve hoor, maar gewoon helemaal niks. En dat is toch wel raar.
🌞🍃
tnx voor de reply's ik vertrouw het ook niet zo, ik denk dat ik voor Digitalus Budget ga (www.digitalus.nl)
Verwijderd
goedkoop is duurkoop, is exact hetzelfde voor digitalus, is ook een grote troep en nep/spam zooi... betaal gewoon een paar gulden meer en dan weet je gewoon zeker dat je goed zit
Mijn site is ook bij dit bedrijf gehost. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerst ook niet zo vertrouwde, maar ik heb het toch maar gedaan en ze doen het prima.
Ik ben er erg tevreden mee maar echt professioneel is het idd allemaal niet, maar ik weet wel dat ze hard bezig zijn om een nieuwe site te maken. Dit bedrijf werkt trouwens onder verschillende namen.
De volgende sites zijn allemaal van dezelfde twee jongens:
www.w3b.nl
www.qweb.nl
www.networxolutions.nl
www.snelhosting.com
www.euras.nl
Ik ben er erg tevreden mee maar echt professioneel is het idd allemaal niet, maar ik weet wel dat ze hard bezig zijn om een nieuwe site te maken. Dit bedrijf werkt trouwens onder verschillende namen.
www.w3b.nl
www.qweb.nl
www.networxolutions.nl
www.snelhosting.com
www.euras.nl
Verwijderd
allemaal bagger zooi en allemaal via andere registars en weet niet en ik ga toch maar liever naar een professioneel bedrijfOp zondag 17 maart 2002 14:46 schreef _Menno_ het volgende:
Mijn site is ook bij dit bedrijf gehost. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerst ook niet zo vertrouwde, maar ik heb het toch maar gedaan en ze doen het prima.
waarom dan? ik heb me dat eens goed doorgelezen, ziet er allemaal wel fatsoenlijk uit enzo. Ik heb geen erg groot budget ( vakkenvullerOp zondag 17 maart 2002 14:44 schreef Kertje het volgende:
goedkoop is duurkoop, is exact hetzelfde voor digitalus, is ook een grote troep en nep/spam zooi... betaal gewoon een paar gulden meer en dan weet je gewoon zeker dat je goed zit
Verwijderd
omdat een dergelijke dienst vasten kosten met zich mee brengt:Op zondag 17 maart 2002 15:33 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
[..]
waarom dan? ik heb me dat eens goed doorgelezen, ziet er allemaal wel fatsoenlijk uit enzo. Ik heb geen erg groot budget ( vakkenvuller)
- sidn kosten
- kosten domein
- server kosten
- bandwidth kosten
- personeel
- boekhouding/administratie
- etc etc
als je die kosten bij elkaar gaat tellen kom je op veel hogere bedragen uit dan die goedkope sites bieden; hoe komt dat? omdat ze bv geen personeel hebben, geen eigen server, geen lid SIDN etc... daar besparen ze dan op, maar uiteindelijk gaat het een keer mis....
zijn al tig van dergelijke bedrijfjes failliet gegaan waarbij de kopers de dupe werden. Service en kwaliteit hoef je ook niet te verwachten voor een paar gulden...
voor 1uurloon extra per maand kun je al een stuk beter hosten, bedrijven die ongelimiteerde dataverkeer bieden, of bedrijven die een compleet pakket voor minder dan 5 of 6 euro aanbieden kun je echt beter aan de kans schuiven...
MUHAHAHA. En je site ligt eruit.Op zondag 17 maart 2002 14:46 schreef _Menno_ het volgende:
www.w3b.nl
www.qweb.nl
www.networxolutions.nl
www.snelhosting.com
www.euras.nl
Maarja, eigenlijk best zielig..
Maar dat ze meerdere namen hebben, ja sorry hoor, maar dat is voor oplichters, die werken ook onder verschillende namen om nog meer slachtoffers te pakken.
En dan dat jouw website ook down is, is toch wel de druppel...
🌞🍃
hmmz klopt inderdaad wel wat je zegt, ik denk er nog maar eens goed overna en vraag me ouders om een beetje te sponsorenOp zondag 17 maart 2002 15:42 schreef Kertje het volgende:
[..]
omdat een dergelijke dienst vasten kosten met zich mee brengt:
- sidn kosten
- kosten domein
- server kosten
- bandwidth kosten
- personeel
- boekhouding/administratie
- etc etc
als je die kosten bij elkaar gaat tellen kom je op veel hogere bedragen uit dan die goedkope sites bieden; hoe komt dat? omdat ze bv geen personeel hebben, geen eigen server, geen lid SIDN etc... daar besparen ze dan op, maar uiteindelijk gaat het een keer mis....
zijn al tig van dergelijke bedrijfjes failliet gegaan waarbij de kopers de dupe werden. Service en kwaliteit hoef je ook niet te verwachten voor een paar gulden...
voor 1uurloon extra per maand kun je al een stuk beter hosten, bedrijven die ongelimiteerde dataverkeer bieden, of bedrijven die een compleet pakket voor minder dan 5 of 6 euro aanbieden kun je echt beter aan de kans schuiven...
Wasup allemaal, ik ben een vriend van menno die ff onder zijn account wat post.
Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf, geen oplichters ofzo. Onze site (komop.com) wordt er ook gehost en is in drie maanden precies vijf seconden offline geweest. Ik kan het iedereen best aanbevelen.
Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf, geen oplichters ofzo. Onze site (komop.com) wordt er ook gehost en is in drie maanden precies vijf seconden offline geweest. Ik kan het iedereen best aanbevelen.
hehe zijn Menno en jij soms de eigenaren van die duistere bedrijfjes??Op woensdag 20 maart 2002 16:31 schreef _Menno_ het volgende:
Wasup allemaal, ik ben een vriend van menno die ff onder zijn account wat post.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Nederland Post adres: Vestigings adres: Postbus: 25253 3001 HG Rotterdam Nieuwe Binnenweg 249 B A 3021 GD Rotterdam Tel: 010-4256481 Fax: 010-4769479 of 084-8713247 E-mail: info@snelhosting.com [b]P.S.: Wij zijn bezig met een vestiging in SYRIE[/b] K.v.K. Nummer: Rotterdam, 24313360 BTW Nummer: NL.13.48.03.772.B01 |
Hmm...ehh..wat moeten we hier nu van vinden...?? Lijkt me beetje stunt van ehh..2 oplichters?? In Syrie..wat heeft die vermelding nu voor meerwaarde?? 'k gaat dat KvK nummer eens ff Checken!
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Hmm, in je BTW nummer zit meestal het KvK nummer in.K.v.K. Nummer: Rotterdam, 24313360
BTW Nummer: NL.13.48.03.772.B01
Het handelsregister vind op de naam 'snelhosting' 1 inschrijving, die op naam staat van Qweb Internet Services, met KvK nummer 24304157.
Dossiernummer 24313360 levert Euras Internet Services op, die volgens http://www.qweb.nl/ zijn gefuseerd.
Hmm, ik vertrouw deze mensen niet helemaal.
Wat Kertje zegt, klopt gedeeltelijk naar mijn mening. Waarom zou een klein bedrijfje vast personeel in dienst moeten hebben voor de administratie en boekhouding? En waarom lid zijn van de SIDN, als het goedkoper is om de domeinnamen bij bijvoorbeeld Widexs.nl regelen?
Verwijderd
als je geen personeel hebt, en je gaat op vakantie of je bent ziek, kun je je klanten niet helpen, dat is bij een produkt meestal nog niet zo'n probleem, maar bij een dienst, en dat is webhosting en domeinnaam registratie, wel. (bv: website down, meneerjte is op vakantie in syrie, goh, hoe bereik je hem dan, hoe krijgt ie de boel weer in de lucht... of je hebt gewoon een n00b helpdesk vraagje... dat soort dingen zijn dus een probleem met eenmans zaakjes die een dergelijke dienst aanbieden)Op woensdag 20 maart 2002 18:20 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Waarom zou een klein bedrijfje vast personeel in dienst moeten hebben voor de administratie en boekhouding? En waarom lid zijn van de SIDN, als het goedkoper is om de domeinnamen bij bijvoorbeeld Widexs.nl regelen?
en als je zelf niet lid bent van de sidn, ben je ALTIJD duurder aangezien je een dienst koopt en doorverkoopt. Bovendien doet een klant dan onbewust zaken met 2 bedrijven, en hoemeer bedrijven, hoe groter de kans dat het misgaat en hoe langer en ongestructureerder de service gaat... zijn nog wel meer nadelen, zoals bv dat de reseller het totaal niet in eigen handen heeft en dus ook heel veel dingen niet zelf kan regelen of nachecken.
anyway, snelhosting is not done imho, behalve deonprofessionele site met veel taalfouten en onnodige en vage informatie, doet deze discussie alleen maar meer stof opwaaien
Ik zeg ook niet dat je helemaal geen personeel hoort/moet hebben, maar dat een apart iemand voor de boekhouding en administratie niet persé nodig is. Je kunt met 2 of 3 man en niet zo bijster veel klanten zoiets wel zelf doen.Op woensdag 20 maart 2002 19:18 schreef Kertje het volgende:
als je geen personeel hebt, en je gaat op vakantie of je bent ziek, kun je je klanten niet helpen, dat is bij een produkt meestal nog niet zo'n probleem, maar bij een dienst, en dat is webhosting en domeinnaam registratie, wel. (bv: website down, meneerjte is op vakantie in syrie, goh, hoe bereik je hem dan, hoe krijgt ie de boel weer in de lucht... of je hebt gewoon een n00b helpdesk vraagje... dat soort dingen zijn dus een probleem met eenmans zaakjes die een dergelijke dienst aanbieden)
Klanten die een bedrijf inschakelen om voor hun een website te bouwen en te hosten, maakt het echt niks uit of een domein nu €20 of €50 is. Als een klein bedrijfje dat 50 .nl domeinnamen per jaar nodig heeft ofzo niet lid is van de SIDN, zijn ze kostenbesparend bezig, wat helemaal niet erg is.en als je zelf niet lid bent van de sidn, ben je ALTIJD duurder aangezien je een dienst koopt en doorverkoopt. Bovendien doet een klant dan onbewust zaken met 2 bedrijven, en hoemeer bedrijven, hoe groter de kans dat het misgaat en hoe langer en ongestructureerder de service gaat... zijn nog wel meer nadelen, zoals bv dat de reseller het totaal niet in eigen handen heeft en dus ook heel veel dingen niet zelf kan regelen of nachecken.
De klant blijft gewoon zijn diensten afnemen bij 1 bedrijf. Dat dat bedrijf weer een ander bedrijf inschakelt, is een risico wat gewoon afgewogen moet worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens.anyway, snelhosting is not done imho, behalve deonprofessionele site met veel taalfouten en onnodige en vage informatie, doet deze discussie alleen maar meer stof opwaaien
Dat is ook zo dit bedrijfje wordt idd door 2 mensen gestuurd. Groot is het dus absoluut niet, maar een bedrijf hoeft toch niet groot te zijn om goed te werken?Op woensdag 20 maart 2002 20:10 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je helemaal geen personeel hoort/moet hebben, maar dat een apart iemand voor de boekhouding en administratie niet persé nodig is. Je kunt met 2 of 3 man en niet zo bijster veel klanten zoiets wel zelf doen.
[..]
Klanten die een bedrijf inschakelen om voor hun een website te bouwen en te hosten, maakt het echt niks uit of een domein nu €20 of €50 is. Als een klein bedrijfje dat 50 .nl domeinnamen per jaar nodig heeft ofzo niet lid is van de SIDN, zijn ze kostenbesparend bezig, wat helemaal niet erg is.
De klant blijft gewoon zijn diensten afnemen bij 1 bedrijf. Dat dat bedrijf weer een ander bedrijf inschakelt, is een risico wat gewoon afgewogen moet worden.
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Wij zijn absoluut niet de eigennaren van snelhosing. Wij maken sindskort wel sites voor ze (op freelance basis).
Ik ben het echt helemaal met jullie eens dat hun sites er nu niet uit zien. (ze zijnn om te
Ik kende het bedrijf ook niet voordat ik mijn site besloot bij hun te hosten en omdat je niet met creditcard hoeft te betalen heb ik het maar gewoon gedaan. Dat mijn eerste indruk ook was dat het niet te vertrouwen was.
Tot nu toe ben ik tevreden over de dienst die Qweb ons geleverd heeft, maar ik weet niet hoe ze dat in vakanties enzo regelen.
Ok, we hebben dus met een bedrijf te maken dat:Op woensdag 20 maart 2002 20:22 schreef _Menno_ het volgende:
[..}
• Over 2 KvK inschrijvingen beschikt.
• Onder meerdere handelsnamen dezelfde diensten aanbiedt.
• Zegt te gaan uitbreiden in Syrie (
• Voor hun zaken waarschijnlijk afhankelijk zijn van hun internetsite.
• Een internetsite die erg slecht overkomt.
Ik denk dat dit bedrijf wat veranderingen moet doorvoeren:
• Eén duidelijke naam.
• Eén site.
• Lid worden van de SIDN (op verzoek van Kertje
Verwijderd
yup dan welOp woensdag 20 maart 2002 20:10 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je helemaal geen personeel hoort/moet hebben, maar dat een apart iemand voor de boekhouding en administratie niet persé nodig is. Je kunt met 2 of 3 man en niet zo bijster veel klanten zoiets wel zelf doen.
dus jij zou er geen moeite mee hebben als je een nieuwe auto koopt en je dealer die auto eerst gekocht heeft bij een andere dealer?[..]
Klanten die een bedrijf inschakelen om voor hun een website te bouwen en te hosten, maakt het echt niks uit of een domein nu €20 of €50 is. Als een klein bedrijfje dat 50 .nl domeinnamen per jaar nodig heeft ofzo niet lid is van de SIDN, zijn ze kostenbesparend bezig, wat helemaal niet erg is.
nope, maar garantie dat het bedrijf een jaar later nog wel bestaat is wel groter als het bedrijf ook wat groter is... kijk maar is hoeveel eenmanszaakjes per week failliet gaan, en kijk maar is hoeveel webhost bedrijfjes failliet gaan.Op woensdag 20 maart 2002 20:22 schreef _Menno_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo dit bedrijfje wordt idd door 2 mensen gestuurd. Groot is het dus absoluut niet, maar een bedrijf hoeft toch niet groot te zijn om goed te werken?
rightWij zijn absoluut niet de eigennaren van snelhosing. Wij maken sindskort wel sites voor ze (op freelance basis).
Ik ben het echt helemaal met jullie eens dat hun sites er nu niet uit zien. (ze zijnn om te) Maar ik weet dat ze hard bezig zijn nieuwe sites te maken. Maar professioneel is het idd niet.
sorry maar als er ruim 500 host webhost zijn in nederland, en 490 van die webhosts geen creditcard hoeft te betalen kies jij toch een bedrijfje uit dat er onbetrouwbaar uitziet?Ik kende het bedrijf ook niet voordat ik mijn site besloot bij hun te hosten en omdat je niet met creditcard hoeft te betalen heb ik het maar gewoon gedaan. Dat mijn eerste indruk ook was dat het niet te vertrouwen was.
je klinkt behoorlijk als toch iemand van prutshosting want je weet het allemaal wel subtiel te brengen... nofiTot nu toe ben ik tevreden over de dienst die Qweb ons geleverd heeft, maar ik weet niet hoe ze dat in vakanties enzo regelen.
Om nog even mijn steentje bij te dragen, www.iaf.nl is een zeer goede webhosting bedrijf.
Ik draai hier een goedlopend forum hierop (enkelen van de GoT-ers hier weten welk forum
, ik werd eerder op dit forum herkend.
) en dat vrat dataverkeer.
Zo'n 10 GB per week (tuurlijk, ik weet dat dit voor sommige mensen niet veel is, maar voor een pagina site (een forum) is dit heel veel).
We hebben nu 60 GB dataverkeer per maand, omdat we de SSL optie hebben laten zitten (was eerst maar 50 GB) en de service is zeer goed. Laatst was een van onze scripters aan het forum aan het rotzooien en laat dat nou net niet goed gaan. Wap! Gelijk 99% van de server CPU opgeslorpt
.
Wat doet IAF? Die bellen ons netjes op en vragen wat wij doen (op een normale en beleefde manier). Na het probleem verteld te hebben, konden ze al snel naar een oplossing toe werken.
Da's toch beter dan ik gewend ben (*uche* Dutchwebhosting.nl *uche*)!
Ik draai hier een goedlopend forum hierop (enkelen van de GoT-ers hier weten welk forum
Zo'n 10 GB per week (tuurlijk, ik weet dat dit voor sommige mensen niet veel is, maar voor een pagina site (een forum) is dit heel veel).
We hebben nu 60 GB dataverkeer per maand, omdat we de SSL optie hebben laten zitten (was eerst maar 50 GB) en de service is zeer goed. Laatst was een van onze scripters aan het forum aan het rotzooien en laat dat nou net niet goed gaan. Wap! Gelijk 99% van de server CPU opgeslorpt
Wat doet IAF? Die bellen ons netjes op en vragen wat wij doen (op een normale en beleefde manier). Na het probleem verteld te hebben, konden ze al snel naar een oplossing toe werken.
Da's toch beter dan ik gewend ben (*uche* Dutchwebhosting.nl *uche*)!
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Verwijderd
Beste mensen,
Ik ben M. Aslan een van de eigenaren van Qweb Internet services waarvan Snelhosting.com een handelsmerk is. Ik zal even kort vertellen waarom ik hier schrijf. Menno een van onze klanten (De beheerder van komop.com) heeft aan dit forum meegedaan en heet zijn vertrouwen in ons hier getuigt. Wij danken hem zeer en danken iedereen die negatief of positief over ons gereageerd hebben. Menno en zijn virend Kevin werken voor ons als free-lancers voor een van onze afdelingen (Webdesign) Toen hij dit forum zag heeft mij gebeld en mij over dit forum gesproken vandaar dit reactie. Ieder die zijn reactie heeft getuigt over ons heeft gedeeltelijk gelijk. Ik schrijf hier om alles een beetje duidelijk te maken. Ik de oprichter van EURAS Internet services ben in December 2000 begonnen met mijn bedrijfje als webdesign bureau die in een jaar uitgebreid is naar een webdesign en webhosting bedrijfje die tot eind 2001 200 klanten telde met ongeveer 250 Hosting accounts en 500 geregistreerde domeinen. EURAS is vanaf augustus 2001 deelnemer geworden van SIDN.
Waarom zoveel namen onder Qweb Internet Services
qweb.nl
euras.nl
snelhosting.com
networxolutions.com
w3b.nl
Ik zelf als EURAS had al twee websites. EURAS was de webdesign afdeling van mijn bedrijfje en snelhosting was puur de webhosting site van mijn bedrijfje. En gezien ik toen niet zo goed was in webdesign en ook niet kon uitbesteden omdat ik niet genoeg kapitaal had heb ik het zelf moeten ontwerpen. vandaar dat de snelhosting.com en euras.nl niet echt professioneel uitzien.
Waarom dan opeens Qweb?
EURAS Internet Services is vanaf 24 december 2001 met het bedrijf Networxolutions.com gefuseerd. Dit om kosten te verlagen (Zoals SIDN deelnemerskosten of kantoorpand kostenbijv.) en meer kwalitatiefe producten te kunnen aanbieden. en hebben besloten om onder een nieuwe bedrijfsnaam door te gaan omdat Networxolutions een moeilijke naam en Euras onpassende naam was voor een Internet bedrijf. De websites gaan gewoon online blijven omdat onze e-mail adressen bij onze klanten zo bekend zijn en dat elke site zijn eigen klanten kring heeft. Al deze namen hebben we als handelsmerken geregistreerd onder de naam Qweb Internet services.
Wat is er na fusie gebeurd?
Omdat twee mankrachten vele malen beter functioneren dan een mankracht zijn de taken verdeeld tussen de twee eigenaren (M. Aslan & Y. Aydin) is de kwaliteit verhoogd en hebben wij ook een telefonische helpdesk voor onze klanten gestart die ze in werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd kunnen bereiken voor de technische vragen over de websites die ze bij ons hosten. na de fuseering gaan we ook dedicated servers, Colocatie, ADSL en Inbellen aanbieden vanaf een (1) april. Deze allemaal zullen jullie op de vernieuwde websites zien. Hierbij voeg ik erbij dat euras.nl, snelhosting.com en networxolutions.com per een april geupdate online zullen zijn. qweb.nl volgt op 15 a 25 april.
Waarom dit rectie?
Ik hoop dat het niet begrepen wordt als reklame of elders. Het is gewoon een verheldering op de reacties.
de statistieken van Qweb.
Qweb telt nou na de fusiering ongeveer ~500 klanten, ~700 Webhosting accounten, ~1200 Domeinen en 2 dedicated servers klanten. 3 Full-time personeel (Incl. wij) en
6 Free-lancers.
Iedereen is natuurlijk vrij zijn mening te uiten over ons bedrijf.
Ik hoop jullie allemaal geinformeerd te hebben en wens iedereen veel succes.
PS: Mijn Nederlands is wel een beetje gebrekkig omdat ik pas 2 jaren terug ben in Nederland. Dus sorry voor de spel en grammatica fouten.
Met vriendelijke groet,
M. Aslan
Trouwens wij zijn een deelnemer van SIDN.
Volgt de onderstaande link maar:
http://www.sidn.nl/sidn/flat/Deelnemers/Overzicht/Deelnemers_Categorie_I/index.shtml#Q
Ik ben M. Aslan een van de eigenaren van Qweb Internet services waarvan Snelhosting.com een handelsmerk is. Ik zal even kort vertellen waarom ik hier schrijf. Menno een van onze klanten (De beheerder van komop.com) heeft aan dit forum meegedaan en heet zijn vertrouwen in ons hier getuigt. Wij danken hem zeer en danken iedereen die negatief of positief over ons gereageerd hebben. Menno en zijn virend Kevin werken voor ons als free-lancers voor een van onze afdelingen (Webdesign) Toen hij dit forum zag heeft mij gebeld en mij over dit forum gesproken vandaar dit reactie. Ieder die zijn reactie heeft getuigt over ons heeft gedeeltelijk gelijk. Ik schrijf hier om alles een beetje duidelijk te maken. Ik de oprichter van EURAS Internet services ben in December 2000 begonnen met mijn bedrijfje als webdesign bureau die in een jaar uitgebreid is naar een webdesign en webhosting bedrijfje die tot eind 2001 200 klanten telde met ongeveer 250 Hosting accounts en 500 geregistreerde domeinen. EURAS is vanaf augustus 2001 deelnemer geworden van SIDN.
Waarom zoveel namen onder Qweb Internet Services
qweb.nl
euras.nl
snelhosting.com
networxolutions.com
w3b.nl
Ik zelf als EURAS had al twee websites. EURAS was de webdesign afdeling van mijn bedrijfje en snelhosting was puur de webhosting site van mijn bedrijfje. En gezien ik toen niet zo goed was in webdesign en ook niet kon uitbesteden omdat ik niet genoeg kapitaal had heb ik het zelf moeten ontwerpen. vandaar dat de snelhosting.com en euras.nl niet echt professioneel uitzien.
Waarom dan opeens Qweb?
EURAS Internet Services is vanaf 24 december 2001 met het bedrijf Networxolutions.com gefuseerd. Dit om kosten te verlagen (Zoals SIDN deelnemerskosten of kantoorpand kostenbijv.) en meer kwalitatiefe producten te kunnen aanbieden. en hebben besloten om onder een nieuwe bedrijfsnaam door te gaan omdat Networxolutions een moeilijke naam en Euras onpassende naam was voor een Internet bedrijf. De websites gaan gewoon online blijven omdat onze e-mail adressen bij onze klanten zo bekend zijn en dat elke site zijn eigen klanten kring heeft. Al deze namen hebben we als handelsmerken geregistreerd onder de naam Qweb Internet services.
Wat is er na fusie gebeurd?
Omdat twee mankrachten vele malen beter functioneren dan een mankracht zijn de taken verdeeld tussen de twee eigenaren (M. Aslan & Y. Aydin) is de kwaliteit verhoogd en hebben wij ook een telefonische helpdesk voor onze klanten gestart die ze in werkdagen tussen 09:00 en 17:00 altijd kunnen bereiken voor de technische vragen over de websites die ze bij ons hosten. na de fuseering gaan we ook dedicated servers, Colocatie, ADSL en Inbellen aanbieden vanaf een (1) april. Deze allemaal zullen jullie op de vernieuwde websites zien. Hierbij voeg ik erbij dat euras.nl, snelhosting.com en networxolutions.com per een april geupdate online zullen zijn. qweb.nl volgt op 15 a 25 april.
Waarom dit rectie?
Ik hoop dat het niet begrepen wordt als reklame of elders. Het is gewoon een verheldering op de reacties.
de statistieken van Qweb.
Qweb telt nou na de fusiering ongeveer ~500 klanten, ~700 Webhosting accounten, ~1200 Domeinen en 2 dedicated servers klanten. 3 Full-time personeel (Incl. wij) en
6 Free-lancers.
Iedereen is natuurlijk vrij zijn mening te uiten over ons bedrijf.
Ik hoop jullie allemaal geinformeerd te hebben en wens iedereen veel succes.
PS: Mijn Nederlands is wel een beetje gebrekkig omdat ik pas 2 jaren terug ben in Nederland. Dus sorry voor de spel en grammatica fouten.
Met vriendelijke groet,
M. Aslan
Trouwens wij zijn een deelnemer van SIDN.
Volgt de onderstaande link maar:
http://www.sidn.nl/sidn/flat/Deelnemers/Overzicht/Deelnemers_Categorie_I/index.shtml#Q
Verwijderd
een serieuze provider zou niet eens reageren, en al helemaal niet het hele bedrijf op tafel gooien. Bovendien zijn er genoeg onwaarheden in je verhaal die het allemaal nog ongeloofwaardiger maken.Op donderdag 21 maart 2002 22:29 schreef mustinl het volgende:
ben nu ongeveer drie maanden klant bij ze
moet toegeven wist eerst ook niet zeker of ik er goed aan deed
maar ben blij dat ik het heb gedaan nu een mailtje morgen antwoord en als ze je niet begrijpen bellen ze je even
hehehe en ik kan het weten heb de boel al eens zo zitten verkloten zodat mijn site niet voor of achteruit wou
tja en wat de toekomst zal brengen zien we dan wel weer ik heb tenminste nu voor weinig een goed bereikbare site
moet toegeven wist eerst ook niet zeker of ik er goed aan deed
maar ben blij dat ik het heb gedaan nu een mailtje morgen antwoord en als ze je niet begrijpen bellen ze je even
hehehe en ik kan het weten heb de boel al eens zo zitten verkloten zodat mijn site niet voor of achteruit wou
tja en wat de toekomst zal brengen zien we dan wel weer ik heb tenminste nu voor weinig een goed bereikbare site
Verwijderd
Ik heb alles op tafel gelegd omdat ik alles gewoon eerlijk wou vertellen. Ik zei niet dat we een groot professionel bedrijf zijn. Maar wij proberen als twee jonge ondernemers wat aan te bieden tegen lage prijzen omdat wij dat kunnen. Ik nodig iedereen uit om ons even te bezoeken op onze kantoor pand in Rotterdam.
Prettige avond verder.
Prettige avond verder.
Verwijderd
En daar is Kertje weer. Ik herinner me nog het een en ander *toevallig* nog. Heb jij (Kertje) geen ander doel dan anderen af te zeiken en onwaarheden te posten?
Snelhosting.com is onderdeel van Qweb Internet Services. En ja ik werk bij Qweb Internet Services. Qweb Internet Services heeft personeel, heeft 6 servers, is al bijna een jaar deelnemer bij de SIDN.Op zondag 17 maart 2002 15:42 schreef Kertje het volgende:
*knip*
*knip*
Verwijderd
Alweer bijzonder goed beargumenteerd en weloverwogen Kertje. Als er iemand is die anderen zwart maakt dan ben jij het wel. Ik hoop dat de mensen dit nou een keer gaan inzien hiero. Vertel jij maar eens welk stuk van het verhaal van mustinl onwaarheden bevat?Op donderdag 21 maart 2002 23:08 schreef Kertje het volgende:
[..]
een serieuze provider zou niet eens reageren, en al helemaal niet het hele bedrijf op tafel gooien. Bovendien zijn er genoeg onwaarheden in je verhaal die het allemaal nog ongeloofwaardiger maken.
En of wij nou hierop reageren of niet bepalen wij wel. Daar heb jij nix mee te maken.
Verwijderd
Qweb Internet Services heeft 1 KvK inschrijving, en is zeker niet alleen afhankelijk van de internetsite voor haar werkzaamheden (bel maar een keer, of stuur een fax). En lid van de SIDN zijn we al bijna een jaar (Oude naam Qweb Internet Services is NetworXolutions). Wij zijn net gefuseerd (Euras en NetworXolutions), en alles moet nog bij elkaar gegooid worden, daar zijn we hard mee bezig. Ook het feit dat we zaken doen in Syrie, Belgie, Duitsland, Engeland, Turkije, of enig ander land is naar mijn mening juist een meerwaarde voor het bedrijf.Op woensdag 20 maart 2002 20:30 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Ok, we hebben dus met een bedrijf te maken dat:
• Over 2 KvK inschrijvingen beschikt.
• Onder meerdere handelsnamen dezelfde diensten aanbiedt.
• Zegt te gaan uitbreiden in Syrie ().
• Voor hun zaken waarschijnlijk afhankelijk zijn van hun internetsite.
• Een internetsite die erg slecht overkomt.
Ik denk dat dit bedrijf wat veranderingen moet doorvoeren:
• Eén duidelijke naam.
• Eén site.
• Lid worden van de SIDN (op verzoek van Kertje).
Verwijderd
Iedere keer dat er iemand positief reageert moet jij (Kertje) er weer een negatieve opmerking over hebben.Op woensdag 20 maart 2002 23:52 schreef Kertje het volgende:
*knip*
[..]
je klinkt behoorlijk als toch iemand van prutshosting want je weet het allemaal wel subtiel te brengen... nofi
Verwijderd
waarom zitten jullie zo hard dingen te verdedigen die jullie helemaal niet hebben ? lekker profi bedrijf. Ik kraak wel vaker bedrijven af hier, en die komen dan ook niet hun hele hebbe en houwen op tafel gooien. ZEER onprofessioneelOp vrijdag 22 maart 2002 09:41 schreef yavuz het volgende:
[..]
Iedere keer dat er iemand positief reageert moet jij (Kertje) er weer een negatieve opmerking over hebben.
Verwijderd
Alweer een erg goed beargumenteerd opinie. Wat verdedigen wij volgens jou dan wel en hebben we niet?Op vrijdag 22 maart 2002 10:04 schreef Kertje het volgende:
[..]
waarom zitten jullie zo hard dingen te verdedigen die jullie helemaal niet hebben ? lekker profi bedrijf. Ik kraak wel vaker bedrijven af hier, en die komen dan ook niet hun hele hebbe en houwen op tafel gooien. ZEER onprofessioneel
Je bent vrij in je mening maar jij beweert steeds dat wij dingen zeggen die onwaar zijn terwijl jij juist degene bent die onwaarheden post. Zie mijn eerdere berichten hierover.
Ik post hier omdat mensen het recht hebben op de waarheid. En niet zoals jij het die mensen voorstelt. En ik ben niet degene die de waarheden maakt, je kan het opzoeken. Voorbeeld:
Ga naar de website van de SIDN en kijk of Qweb Internet Services geregistreerd is als deelnemer of niet.
ik mag toch wel verwachten dat je het een en ander uitzoekt? Of post jij alleen dingen zoals jij ze wilt zien?
edit:
Ook al post iemand anders iets positiefs over ons, jij moet het afkraken. Met altijd de mededeling "werk je daar ofzo?".
Ook al post iemand anders iets positiefs over ons, jij moet het afkraken. Met altijd de mededeling "werk je daar ofzo?".
Verwijderd
ik zal maar niet verder hierop ingaan, je maakt jezelf alleen maar belachelijk door telkens te blijven verdedigen
Verwijderd
Zolang jij (of anderen) ons zwart blijven maken op ongegronde redenen en met onbeargumenteerde verzinsels zal ik ons blijven verdedigen.Op vrijdag 22 maart 2002 13:58 schreef Kertje het volgende:
ik zal maar niet verder hierop ingaan, je maakt jezelf alleen maar belachelijk door telkens te blijven verdedigen
En laat de bezoekers maar zelf beslissen wie zich belachelijk maakt. Aan de ene kant wij die met argumenten en feiten op tafel komen, en aan de andere kant Kertje met zijn scherpe zintuig om anderen zwart te maken zonder dit te onderbouwen met argumenten, zonder enig onderzoek verricht te hebben.
De vraag was:
Ik begrijp dus helemaal niet waarom jij hierop reageert want jij bent geen klant van Qweb Internet Services (naar ik mij herinner) en hebt dus helemaal geen ervaring met de diensten die wij aanbieden en de ondersteuning hiervan.Heeft iemand ervaring met dit bedrijf, ze bieden goede paketten aan voor een zeer scherpe prijs ( http://www.snelhosting.com/hostnl.htm ) maar die site ziet er een beetje brak uit en ik weet niet of ik dit wel kan vertrouwen, daarom mijn vraag iemand ervaring heeft met hun?
Verwijderd
snelhosting is gewoon een flutbedrijf. De site ziet er niet uit, maar ze jatten ook nog eens dingen van andere bedrijven.
bekijk het achtergrond plaatje van snelhosting.com maar eens en vergelijk het met de site van :
http://www.prioserve.net
GEWOON GEJAT VAN PRIOSERVE......sjeez dan ben je echt sneu..
bekijk het achtergrond plaatje van snelhosting.com maar eens en vergelijk het met de site van :
nee die is prof :?Op vrijdag 22 maart 2002 22:47 schreef CiscoBitch het volgende:
snelhosting is gewoon een flutbedrijf. De site ziet er niet uit, maar ze jatten ook nog eens dingen van andere bedrijven.
De pagina kan niet worden weergegeven.
Verwijderd
Ieder die loopt te zeuren, begin je eigen onderneming zou ik zeggen. En dan vervolgens mag je je mening uiten.
lol mijn topic leeft, maare sorry voor mustinl, ik heb inmiddels al een betere host gevonden, vertrouwde het gewoon niet zo
(/me is topicstarter)
Verwijderd
/me kan je geen ongelijk geven na het lezen van dit topicOp vrijdag 22 maart 2002 23:29 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
lol mijn topic leeft, maare sorry voor mustinl, ik heb inmiddels al een betere host gevonden, vertrouwde het gewoon niet zo(/me is topicstarter)
Verwijderd
exactOp vrijdag 22 maart 2002 22:47 schreef CiscoBitch het volgende:
edit:
en ook nog is het logo van prioserve erbij in die achtergrond...lekker professioneel sjongejonge
Verwijderd
whaha je loopt jezelf echt voor schut te zetten, je hebt toch ZOVEEL klanten (not) hoe kun je dan weten of ik niet stiekem een klant van je ben of niet, aangezien op dit forum alleen mijn nicknaam is te achterhalen...Op vrijdag 22 maart 2002 14:42 schreef yavuz het volgende:
[..]
Ik begrijp dus helemaal niet waarom jij hierop reageert want jij bent geen klant van Qweb Internet Services (naar ik mij herinner) en hebt dus helemaal geen ervaring met de diensten die wij aanbieden en de ondersteuning hiervan.
sjongejonge ga aub ff buitenspelen met je kleuter site
Tja, het is tenminste goed dat ze reageren
Veel oplichers doen net of ze er niet zijn.
Stel nou dat ze een normale site maken, onder 1 naam en alles ZELF gemaakt, dan zou het bij mij wel geloofwaardig(er) overkomen.
Stel nou dat ze een normale site maken, onder 1 naam en alles ZELF gemaakt, dan zou het bij mij wel geloofwaardig(er) overkomen.
🌞🍃
Verwijderd
Ok, ik wil beginnen met zeggen dat Kertje wel een hele grote zeikerd is. Ik heb het kantoor van het betreffende bedrijf van binnen mogen bekijken en ik moet zeggen dat het er neat en clean uit ziet. Ik durf te garanderen dat deze mensen 100% betrouwbaar zijn. Hun serversnelheid is bovendien prima (check komop.com maar 's, die wordt daar gehost). Absolute bodemprijzen! Goede service! Met een maand komen sowiezo de nieuwe sites van deze mensen online, absoluut professioneel, ik heb ze al mogen bekijken.
O ja, de reden voor de meerdere sites, het waren eerst meerdere bedrijfjes. Nog niet zo lang geleden zijn ze samengegaan tot een bedrijf, toen hadden ze echter nog wel meerdere websites, niks aan te doen.
Conclusie: aan te bevelen, ik heb zeer goede ervaringen met ze.
O ja, de reden voor de meerdere sites, het waren eerst meerdere bedrijfjes. Nog niet zo lang geleden zijn ze samengegaan tot een bedrijf, toen hadden ze echter nog wel meerdere websites, niks aan te doen.
Verwijderd
whaha wat maken jullie jezelf gigantisch belachelijk:Op zaterdag 23 maart 2002 14:17 schreef asyx het volgende:
Ok, ik wil beginnen met zeggen dat Kertje wel een hele grote zeikerd is. Ik heb het kantoor van het betreffende bedrijf van binnen mogen bekijken en ik moet zeggen dat het er neat en clean uit ziet. Ik durf te garanderen dat deze mensen 100% betrouwbaar zijn. Hun serversnelheid is bovendien prima (check komop.com maar 's, die wordt daar gehost). Absolute bodemprijzen! Goede service! Met een maand komen sowiezo de nieuwe sites van deze mensen online, absoluut professioneel, ik heb ze al mogen bekijken.
whahahahaha
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
Verwijderd
conclusie 2: Kertje (wat een naam) loopt ongelofelijk te zeiken. Ik vind het argument dat je hier wel vaker loopt te zeiken trouwens bijzonder sneu. Het zegt gewoon wat over je en de loser die je bent. Op het moment dat het je hobby is hardwerkende mensen af te zeiken vind ben de gewoon 3X NIX.
In plaats van te zeiken, geef maar een URL van iets van jezelf dat er beter uit ziet.
Hastalavista baby!
In plaats van te zeiken, geef maar een URL van iets van jezelf dat er beter uit ziet.
Hastalavista baby!
Kertje zeikt soms idd een beetje maar nu maak je een hele grote fout, dit was je eerste post, ff een nieuw account aamaken om reclame voor jezelf te maken
Hij had dus gelijk dat ie jullie niet vertrouwde.
Verwijderd
ik zeik op mensen die een nieuw account openen om over hun zielige - op zolder kamertje - bedrijf te spammen ja... problemen mee? moet je maar niet spammen.... (btw je geeft nog meer toe dat je loopt te spammen, want je hebt 1 post en je zegt dat ik welk vaker loop te zeiken)Op zaterdag 23 maart 2002 14:25 schreef asyx het volgende:
conclusie 2: Kertje (wat een naam) loopt ongelofelijk te zeiken. Ik vind het argument dat je hier wel vaker loopt te zeiken trouwens bijzonder sneu. Het zegt gewoon wat over je en de loser die je bent. Op het moment dat het je hobby is hardwerkende mensen af te zeiken vind ben de gewoon 3X NIX.
Hastalavista baby!
bedrijf waar ik host heeft een stuk betere site, maar ik ben niet zo zielig om te spammen
Verwijderd
blijkt dat dat "gezeik" toch wel terecht is, ik steek me nek uit als ik iets onjuist vindOp zaterdag 23 maart 2002 14:28 schreef Pc123 het volgende:
Kertje zeikt soms idd een beetje maar nu maak je een hele grote fout, dit was je eerste post, ff een nieuw account aamaken om reclame voor jezelf te makenHij had dus gelijk dat ie jullie niet vertrouwde.
Dat klopt, in het begin dacht ik je had wel iets aardiger mogen zijn maar nu heeft ie het helemaal verpest, een nieuw account maken om te spammen
Verwijderd
nee dit voegt iets toe aan het topicOp zaterdag 23 maart 2002 14:36 schreef carnman het volgende:
spam
Verwijderd
Doe me nou een lol zeg. Ik ben Kevin Kleine uit Maarn (!= rotterdam) en geenszins een eigenaar van snelhosting.nl Ik probeer dus ook echt niet om reclame voor ze te maken, ik vind het alleen niet kunnen dat je zo ontzettend loopt te zeiken op gasten die het niet verdienen. PS vind je komop.com (mijn site) op snelhosting lijken? Nee! Hou dan ook op met dat vage gelul. Ik ben inderdaad nieuw op dit forum, maar ik ben wel mezelf.
O ja, als je me niet gelooft... vraag het aan _menno_, dat is al een goede vriend van mij die al jaren een gebruiker van dit forum is en kan bevestigen dat ik geen bedrijf heb dat snelhosting heet.
O ja, als je me niet gelooft... vraag het aan _menno_, dat is al een goede vriend van mij die al jaren een gebruiker van dit forum is en kan bevestigen dat ik geen bedrijf heb dat snelhosting heet.
Verwijderd
tuuurlijk we geloven je hoorOp zaterdag 23 maart 2002 14:46 schreef asyx het volgende:
Doe me nou een lol zeg. Ik ben Kevin Kleine uit Maarn (!= rotterdam) en geenszins een eigenaar van snelhosting.nl Ik probeer dus ook echt niet om reclame voor ze te maken, ik vind het alleen niet kunnen dat je zo ontzettend loopt te zeiken op gasten die het niet verdienen. PS vind je komop.com (mijn site) op snelhosting lijken? Nee! Hou dan ook op met dat vage gelul. Ik ben inderdaad nieuw op dit forum, maar ik ben wel mezelf.
<font color="#990000">Gefeliciteerd, je hebt zojuisteen officiële waarschuwing voor je flames in dit topic gekregen, en een afkoelban van een dag.Op zaterdag 23 maart 2002 14:49 schreef asyx het volgende:
in een van je vorige reply's zeg je zelf dat je vaker loopt te zeiken sufkop.
![]()
![]()
![]()
Je motieven om hier te posten zijn dubieus, en de manier waarop lusten de honden geen brood van. Check je mail over enkele minuten voor meer info. </font>
Dat soort dingen bedenken de mods meestal zelf ook wel hoor, daar zijn we moderators voor. Gezien je reactie behoorlijk offtopic (iig. niet in I&T thuishoort) is, heb ik hem verwijderd.Op zaterdag 23 maart 2002 15:02 schreef Kertje het volgende:
misschien zou je ook ff op ip kunnen kijken, dit is nl een spamaccountje van hem, denk dat je die ow beter kunt geven aan zijn echte account
Verwijderd
Ik ga me niet tot jouw niveau verlagen. Je ziet maar wat je post.Op zaterdag 23 maart 2002 13:45 schreef Kertje het volgende:
[..]
whaha je loopt jezelf echt voor schut te zetten, je hebt toch ZOVEEL klanten (not) hoe kun je dan weten of ik niet stiekem een klant van je ben of niet, aangezien op dit forum alleen mijn nicknaam is te achterhalen...
sjongejonge ga aub ff buitenspelen met je kleuter site
<hr>
Op zaterdag 23 maart 2002 15:09 schreef yavuz het volgende:
Zouden jullie dan ook de uitkomst bekend willen maken aan Kertje van jullie IP-lookup en traceroute zodat hij dat ook weet.
<hr>
Op zaterdag 23 maart 2002 15:10 schreef yavuz het volgende:
pfffff....beginnersfout in een discussie. Dingen aannemen waarvan je niet 100 % zeker van bent. Vraag de moderators maar om de IP en doe een traceroute.
<hr>
<font color="990000">Negotiator edit:
Reacties even tot één post verwerkt, volgende keer graag het edit knopje gebruiken in plaats van drie keer onder elkaar te posten.</font>
Verwijderd
zelfs dan zegt het niks, als je zolderkamer bedrijfje met een vriend van je doet en hij dit gepost heeft, dan is het automatisch een ander ip.... of ff ergens anders inbellen of via een proxy ofniet... dat het niet hetzelfde ip is zegt helemaal niksOp zaterdag 23 maart 2002 15:09 schreef yavuz het volgende:
[..]
Zouden jullie dan ook de uitkomst bekend willen maken aan Kertje van jullie IP-lookup en traceroute zodat hij dat ook weet.
y.aydin@networxolutions.com
Misschien hadden jullie er niet zo trots op moeten zijn dat dat jullie domein is
Ten tijden van overleg met mijn collega I&T moderators krijg jij ook even een afkoelban.
We vinden het serieus vervelend dat eigenaren van bedrijven zich registreren als "zogenaamd tevreden klanten", of om de klagende user verrot te flamen. Verdere maatregelen zijn daarom niet uitgesloten.
Misschien hadden jullie er niet zo trots op moeten zijn dat dat jullie domein is
Ten tijden van overleg met mijn collega I&T moderators krijg jij ook even een afkoelban.
We vinden het serieus vervelend dat eigenaren van bedrijven zich registreren als "zogenaamd tevreden klanten", of om de klagende user verrot te flamen. Verdere maatregelen zijn daarom niet uitgesloten.
Je kunt niet ontkennen dat het zeer verdacht is dat mensen die net geregistreed zijn in hun eerste post hun geweldige ervaringen over een bedrijf komen vertellen. Misschien heb je wel gelijk dat een klant jullie aan het verdedigen is maar de manier waarop jullie en die "klant" zich hier verdedigen is vreemd en slecht voor het imago van je bedrijf. Als je bedoelingen echt goed zijn en het idd een klant is dan is het een beetje lullig voor je dat je bedrijf hier op het forum nu een heel slecht imago krijgt maar je zou beter moeten weten, de manier waarop je jezelf verdedigt is niet slim.Op zaterdag 23 maart 2002 15:10 schreef yavuz het volgende:
[..]
pfffff....beginnersfout in een discussie. Dingen aannemen waarvan je niet 100 % zeker van bent. Vraag de moderators maar om de IP en doe een traceroute.
Verwijderd
zie nego's reply, het is echt heel erg met snelhosting, ze vallen telkens erger door de mand....Op zaterdag 23 maart 2002 15:17 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat het zeer verdacht is dat mensen die net geregistreed zijn in hun eerste post hun geweldige ervaringen over een bedrijf komen vertellen. Misschien heb je wel gelijk dat een klant jullie aan het verdedigen is maar de manier waarop jullie en die "klant" zich hier verdedigen is vreemd en slecht voor het imago van je bedrijf. Als je bedoelingen echt goed zijn en het idd een klant is dan is het een beetje lullig voor je dat je bedrijf hier op het forum nu een heel slecht imago krijgt maar je zou beter moeten weten, de manier waarop je jezelf verdedigt is niet slim.
Verwijderd
Tja wat ik er verder nog aan toe te voegen heb is een slotje. Het gaat allang niet meer over de vraag van de topicstarter. Er is hier een ware rel uitgebroken tussen 'medewerkers' van snelhosting en users. Zoals Nego al zei:
"We vinden het serieus vervelend dat eigenaren van bedrijven zich registreren als "zogenaamd tevreden klanten", of om de klagende user verrot te flamen. Verdere maatregelen zijn daarom niet uitgesloten."
Case closed, topicstarter heeft imo ook het antwoord op zijn vraag gehad en al een beslissing genomen.
"We vinden het serieus vervelend dat eigenaren van bedrijven zich registreren als "zogenaamd tevreden klanten", of om de klagende user verrot te flamen. Verdere maatregelen zijn daarom niet uitgesloten."
Case closed, topicstarter heeft imo ook het antwoord op zijn vraag gehad en al een beslissing genomen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()