[JS/CSS] Plaatje roteren

Pagina: 1
Acties:

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Ik zoek me nu al een uur te pletter, maar overal hetzelfde probleem: rotate image wordt opgevat als plaatjes in volgorde roteren, terwijl ik gewoon een div/plaatje in graden rond wil draaien, als een klok zeg maar. Nu dacht ik dat daar een filter voor was, maar dat is nergens op internet te vinden.

Als willem169 nou eens wakker wordt... enige achter icq @ this time, reageert niet... Maar goed, iemand een suggestie?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet is er alleen een IE-only rotate filter beschikbaar waarmee je per 90 graden kan roteren...

Intentionally left blank

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Die heb ik al gevonden ja, maar dat kan ik helaas niet gebruiken. Ik heb echt iets nodig waarmee je zelf kan bepalen hoeveel er wordt gedraaid. Zoiets heb ik ooit eerder in handen gehad, maar ja, nu is het drie format c's later, dat script is nergens meer terug te vinden...

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 maart 2002 00:58 schreef Prammenhanger het volgende:
Die heb ik al gevonden ja, maar dat kan ik helaas niet gebruiken. Ik heb echt iets nodig waarmee je zelf kan bepalen hoeveel er wordt gedraaid. Zoiets heb ik ooit eerder in handen gehad, maar ja, nu is het drie format c's later, dat script is nergens meer terug te vinden...
Met PHP heb je volgens mij veel meer mogelijkheden (met de GDlib). Kijk daar eens naar. Client-side zou ik het echt niet weten...

Intentionally left blank

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
flash?

Verwijderd

je zou het ook als anitmaed gif kunnen oplossen denk ik toch?

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Geen Flash, geen php/gd, gewoon een script. Ik weet zeker dat het bestaat... Jammer dat ik hem niet op flop heb gezet. Maar goed, ik ga nog even wat ontspannen bij een SG-1 video en dan gaat * Thijsmans * :z

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 01:08 schreef Prammenhanger het volgende:
Geen Flash, geen php/gd, gewoon een script. Ik weet zeker dat het bestaat... Jammer dat ik hem niet op flop heb gezet. Maar goed, ik ga nog even wat ontspannen bij een SG-1 video en dan gaat /me * :z
stargate 1? meen je dat nou echt?

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 01:09 schreef raus het volgende:
stargate 1? meen je dat nou echt?
Jep, een echte Stargate SG-1 aflevering :) Maar goed, ik heb iets gevonden dat er op lijkt:
code:
1
2
3
4
5
    m = imageobj.MeterLibrary;
    myimage = m.ImportImage("blaat.gif");
    myimage = myimage.Transform(m.Rotate2Rate(0.25));
    imageobj.Image = myimage;
    imageobj.Start()

in combinatie met
code:
1
2
3
4
<OBJECT ID="imageobj" 
STYLE="position: absolute;top: 100px;left: 350px;width: 325;height: 350" 
  CLASSID="CLSID:B6FFC24C-7E13-11D0-9B47-00C04FC2F51D">
</OBJECT>

Echt mooi is het niet, maar als niemand een andere oplossing heeft...

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Ik heb 't ook pasgeleden nog ergens gezien en dat werkte, in IE tenminste, prima hoor.

5 min ;) http://www.24fun.com/downloadcenter/axrotateimage/axrotateimage.html"

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hm.. nooit geweten dat het echt kon :{
Toch zou ik het qua compatibiliteit houden op Flash :) Maarja, that`s just me.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
idd, IE only.
if (document.layers) {
alert("Sorry Netscape-User!\n\nThis script works only with Internet Explorer 4 and higher.")
}
Pagina: 1