Dit wordt nog een interessante discussie

Op zondag 17 maart 2002 02:08 schreef The Will het volgende:
Woei dat gaat in me sig
Neuj, past atm niet meer, misschien een andere keer. Maar waarschijnlijk doen ze het omdat ze slim zijn, althans voor zichzelf slim
Uitgevers die
1) niet weten wat de mensen graag willen, maar alleen kijken wat goed verkoopt in een markt waar iedereen hetzelfde maakt
2) leuke originele spellen alleen uitgeven als er een 'brand' aanhangt en dat noodzakelijk vinden
3) volwassen produkten in het Nederlands vertalen (Black & White)
4) geen risico's durven nemen maar liever rotzooi uitgeven die door branding toch wel verkopen, en dus niks geven om hun goeie naam
die noem IK niet slim...
adventures worden gewoon minder gekocht dan games als bijvoorbeeld MoH of RtcW ofzow.
Veel keus heb je ook niet echt he? Kijk maar op de releaselijst...van de bovenste 10, zijn er 9 First Person Shooters (die toch onderhand echt m'n keel uitkomen)
Vind ik wel heeel erg jammer, want ik heb ontzettend veel plezier gehad aan spellen als Woodruff and the Schnible of Azimuth, Little Big Adventure (1 en 2) en nog een paar die ik niet allemaal ga noemen.
Helaas zijn adventures voor goed verleden tijd

Ik vind het ook heel jammer want ze waren leuk om te spelen, hadden over het algemeen veel humor, en een aparte stijl (zeker LBA).