Toon posts:

De muis klik en puzzel oplos games of te wel ad..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit een tijdje te wachten op een nieuwe adventure game maar wordt dat niet meer gemaakt want ik speel nu nog maar een keertje full trotlle iets van 60x uitgespeelt en nog return to monky islands want echt een nieuwe heb ik nog niet kunnen spotten.

WAAR BLIJVEN ZE!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Denk niet dat er erg vel point & click adventures meer uit komen. Sowieso zijn er de laatste tijd nogal weinig Adventures, iets wat ik zelf errug jammer vind.

Met name Little Big Adventure 3 _moet_ gewoon uitkomen. Ik denk dat de nieuwste point & click adventure toch wel Myst III - Exile is.

There is no magic.

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 08:46
Alweer een topic hier over ???
Ik vind het ook erg jammer dat er maar zo weinig adventures uitkomen, maar er zijn hier al tig topics over voorbij gekomen.

• The Will
Dan ramt een langsvliegende mod er wel een slot op als het nodig is. Maar ga dan niet nu het topic verzieken door te gaan zeggen "hier was al een topic over".

LBA is eigenlijk geen P&C maar ik vind toch dat ie onder de _echte_ adventures thuis hoort.

There is no magic.

Verwijderd

Hier was al een topic over :P

(geintje will ;))

Adventures bestaan niet echt meer, en ze komen niet terug ook niet omdat uitgevers dom zijn. En dat mag je quoten!

• The Will
Woei dat gaat in me sig :P

Neuj, past atm niet meer, misschien een andere keer. Maar waarschijnlijk doen ze het omdat ze slim zijn, althans voor zichzelf slim, adventures worden gewoon minder gekocht dan games als bijvoorbeeld MoH of RtcW ofzow.

Vind ik wel heeel erg jammer, want ik heb ontzettend veel plezier gehad aan spellen als Woodruff and the Schnible of Azimuth, Little Big Adventure (1 en 2) en nog een paar die ik niet allemaal ga noemen.

Helaas zijn adventures voor goed verleden tijd ;(

There is no magic.

Verwijderd

Dit wordt nog een interessante discussie :P
Op zondag 17 maart 2002 02:08 schreef The Will het volgende:
Woei dat gaat in me sig :P

Neuj, past atm niet meer, misschien een andere keer. Maar waarschijnlijk doen ze het omdat ze slim zijn, althans voor zichzelf slim
Uitgevers die
1) niet weten wat de mensen graag willen, maar alleen kijken wat goed verkoopt in een markt waar iedereen hetzelfde maakt
2) leuke originele spellen alleen uitgeven als er een 'brand' aanhangt en dat noodzakelijk vinden
3) volwassen produkten in het Nederlands vertalen (Black & White)
4) geen risico's durven nemen maar liever rotzooi uitgeven die door branding toch wel verkopen, en dus niks geven om hun goeie naam

die noem IK niet slim...
adventures worden gewoon minder gekocht dan games als bijvoorbeeld MoH of RtcW ofzow.
Veel keus heb je ook niet echt he? Kijk maar op de releaselijst...van de bovenste 10, zijn er 9 First Person Shooters (die toch onderhand echt m'n keel uitkomen)
Vind ik wel heeel erg jammer, want ik heb ontzettend veel plezier gehad aan spellen als Woodruff and the Schnible of Azimuth, Little Big Adventure (1 en 2) en nog een paar die ik niet allemaal ga noemen.

Helaas zijn adventures voor goed verleden tijd ;(
Ik vind het ook heel jammer want ze waren leuk om te spelen, hadden over het algemeen veel humor, en een aparte stijl (zeker LBA).

• The Will
Nee ik vind het ook niet slim, maar voor de uitgevers is het slim omdat zij meer geld verdienen met cliche shooters dan met adventures.

In het Nederlands vertalen zou verbannen moeten worden, het is in principe alleen maar goed voor je dat het Engels is. Hierdoor leer je namelijk zelf al wat Engels bij, zeker bij de RPG's waar je veel moet lezen.

En al die shooters beginnen mij ook de keel uit te hangen, maar gelukkig komen er binnenkort weer wat goede RPG's uit ;)

We moeten maar een actiegroep beginnen "Geef Adventures weer een kans, zeg nee tegen shooters" ;)

There is no magic.

Verwijderd

Het is heel simpel: zolang men bij BioWare(?) meent met een IceWindDale 2 te moeten komen ipv met een PlaneScape: Torment 2 gaat het de verkeerde kant op.

P:T was de perfekte ad&d3 rpg (punt)
Het spel verkocht minder vanwege het domme releasetijdstip: midden tijdens een zooi andere goede spellen.

Heeft Bioware vaker een handje in: IWD1 werd in dezelfde week als Diablo2(meen ik) uitgebracht en tegelijk met de info dat BG2 snel erachter aan zou komen...

en LBA was zeer goed :)

• The Will
Snow we hebben het over Adventures en jij begint over Torment? Het ruled idd, maar toch hoort het hier niet :P

En "ad&d3 rpg", wat bedoel je daarmee? Ik hoop niet third edition, en als je dat wel bedoelt zou ik het snel editten ;)

There is no magic.

Verwijderd

Nee ik blijf erbij :) LOL P:T was een goede adventure >:)

Niet in de zin van wat LBA is maar topicstarter moet maar eens een echt spel spelen :+ LOL

edit: niet slapen is slecht voor een mod :+ wordt ie recalcitrant van en gaat ie waanbeelden van zien :P

• The Will
Gebruik je mod force, maak een Sticky aan met als titel "SPEEL TORMENT!!!!" en dan een korte beschrijving van het spel. En voordat iemand in SP wil posten, moet ie eerst wat vragen over Torment beantwoorden ;)

Maar wat bedoel je nou met dat "ad&d3 rpg" ?

Edit: Recalciwat? En wat voor waanbeelden zie je dan? Overal wolfjes en peco's ;)

There is no magic.

Verwijderd

/off topic/
Kijk nog maar eens in het boekje van Torment.
Staat iets over ad&d 3 ;)

Een nieuw LBA zou wel smaken eigenlijk :P

• The Will
Boekje van Torment... dat word zoeken ;)

Maar ik zal wel eens kijken waar dat op slaat.

Anyway, back to the subject. Kent iemand hier eigenlijk Woodruff?

There is no magic.

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 10:55

Spruit_elf

Intentionally left blank

ik moet eerlijk zeggen dat ik myst 3 exile niet echt heel leuk heb gevonden vond myst 1 dan nog leuker en moeilijker
want 3 had ik in 2 dagen uitgespeeld

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

Op zondag 17 maart 2002 02:31 schreef ItSnows het volgende:
P:T was de perfekte ad&d3 rpg (punt)
ik denk dat hij bedoelt
advanced dugeons and dragons (???3???)Rpg spellen zoals Baldurs gate enz. maar dat hoort hier id niet thuis

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 02:14 schreef MrRudi het volgende:
Lang verhaal
ff zeik mode.... Pliskin is met 2 s-en

maar ontopic:

van mij mogen er ook wel weer adventures komen... ken ook niet w88 op Space quest

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

moet trouwens melden dat ze wel nieuwe uit brengen namelijk een remake van myst 1 (alleen betere grapics geen andere gameplay)en alone in the dark is ook wel in het rijtje the noemen verder heb je ook nog de gabriel night - of zo iets dergelijk - serie

ik speel trouwens ook nog wel eens 7th guest
kent iemand dat? en weet er nog veel meer die moeite waard zijn die niemand kent en die heel oud zijn

vroeger was dat namelijk de manier om een mooi spel met goede gameplay uit te brengen want het zijn alleen maar plaatjes of filmpjes (bij de meesten dan) en geen moeilijk te maken 3d omgeving wat vroeger helemaal niet mooi kon

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 10:47 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ff zeik mode.... Pliskin is met 2 s-en
Was me al opgevallen ja :P maar ik ben te lui om het te editten.

edit:

toch maar gedaan, en dat op een zondag }:O

Verwijderd

ben effe wezen @mailen met de makers en zo en effe wat info gevraagt maar echter kwam er niks uit over een nieuwe adventure games
wel een heleboel info over andere games echt heel jammer.

• The Will
Ja ontzettend jammer, ik zou echt heel graag een vervolg op Grim Fandango of LBA zien.

Of natuurlijk voor Torment, maar dat is geen adventure ;)

There is no magic.

Pagina: 1