Toon posts:

Bugje bij prefs/inloggen ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat mijn grijze massa het echt helemaal gaat begeven post ik mijn vraag hier maar even (wordt een lange):

Als ik ingelogged sta en ik sluit mijn IE venster is mijn cookie tegenwoordig vaak weg (althans: ik moet weer inloggen).

Vervolgens staan in mijn prefs het cookie weer op 5 minuten en het reactie niveau op 0. Als ik mijn cookie op 1 jaar zet en het reactie niveau op -1 gaat soms het reactie niveau wel naar -1 maar het cookie blijft op 5 min. staan.

Als ik alleen mijn reactie niveau wijzig gaat het (soms) wel goed. Stel ik vervolgens mijn cookie in op 1 jaar/maand springt hij weer naar 0. Maar als ik eerst mijn cookie op 1 jaar zet (gaat ook goed meestal) springt mijn reactie niveau weer terug naar 0 !
|:( |:( |:(

HEEEEEEELP!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:17

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz heeft hetzefde.

Checkt profile:

Cookie: 5 minuten
Niveau: 0

Zet Cookie -> 1 jaar en niveau naar -1.
Nivo is dan effectief 0, en na 5 minuten lig ik er vanaf.

Zet ik nivo naar -1 en Cookie naar 1 maand gaat het wel goed :? :? :? :?

Best vervelend :{

[edit: Beide hebben de status LM]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Same here :{

Nu ook met Flickr account

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 20:33

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb presies hetzelfde probleem. Ik kan geen minimum niveau van -1 kiezen! :?

edit:

Nu ondertussen weer wel (is iemand het op dit moment aan het fixen?) Maar standaard staat de tijd van cookie nog steeds op 5 min? da's niet echt handig lijkt me... (8>

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Die heb ik al een tijdje geleden al aangemeld op Devtrack,
maar ik gok dat Femme nog geen tijd heeft gehad om er naar te kijken. (CeBit?)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.