Toon posts:

Counterstrike icm Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met CS (normale H-L ook), zodra hij de server heeft gevonden en het spel geladen heeft zodat ik het level te zien hoor te krijgen, herstart mijn pc! :(

Dit is uitermate irritant, ik kan dus geen Counterstrike spelen, mijn videokaart is een Viper II.

Is dit een bekend probleem? Kan ik het verhelpen??

Thnx

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
CS draait hier gewoon op XP en heb viper 770...

Heeft wel een wat rare kuren als je gekickt word dan kom je niet meer in de game en moet je ook afsluiten

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 13:27
Rebooten in WindowsXP is hetzelfde als een BSoD (= Blue Screen of Death, hai :)). Oftewel, het kan aan een stuk of 5243098345 dingen liggen. Loop voorjezelf alles 's na; drivers, resoluties, custom shit, enz.

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Je kan ergens instellen, reboot on error. Dat staat geloof ik standaard ingeschakelt. Dat moet je even uitschakelen, misschien dat je dan een BSOD krijgt met een wat specifiekere omschrijving van het probleem. Ik weet alleen niet meer waar je dat precies moet doen.

There is no magic.

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 13:27
Systeemeigenschappen > Geavanceerd > Opstart- en herstelinstellingen > De Computer automatisch opnieuw starten.

D'oh.

Maar ik denk dat ie aan een error genaamd 00000000000000blabla0000000 niet veel heeft, right? :)

Vertel 's wanneer hij precies crasht, opstarten van HL? laden van level? connecten naar server?

Details! Details!

• The Will
  • Laatst online: 12:15
Nou hier dus:
en het spel geladen heeft zodat ik het level te zien hoor te krijgen,
;)

En meestal staat er wel iets over een driver of wat anders, en dan is het erg snel opgelost ;)

There is no magic.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Zie mijn sig >:)
|
|
V

Steam

Verwijderd

als je nou effe al je specs vertelt gaat het misschien wat makkelijker :Z

Verwijderd

Wat bij mij dit probleem had verholpen was met de rechter muisknop op m'n counter strike icoontje drukken en daar ingesteld dat die als windows 98 moest draaien. Weet zo niet uit me hoofd waar het precies staat.

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Compatibiliteitsmodus

Ps : iets voor galgje?! :P

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
Op maandag 18 maart 2002 08:42 schreef RaDKiLL het volgende:
Compatibiliteitsmodus

Ps : iets voor galgje?! :P
dat werkt heus niet hoor ;)
negen van de tien keer werkt die compatible modus zooi niet
ennuh, hier draait ie als een zonnetje onder XP, dus CS is echt wel compatible met XP

Verwijderd

Het veranderen van de compatibiliteitsmodus heeft bij mij wel het probleem verholpen.
Pagina: 1