Toon posts:

Phantasmagoria-puzzle of flesh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Fhantas gekocht en ik heb wat probleempjes..

Ten eerste, Puzzle of Flesh, is dat nu deel I of deel II? Het zijn, misschien dat dat helpt, 5 cd's.

Ten tweede, ik krijg nogal wat foutmeldingen.. Ten eerste kan hij geen check van mijn systeem doorlopen, omdat hij bij het controleren een error geeft van "divide by 0".

Door de test over te slaan installeert hij het spel, maar als ik het wil starten krijg ik een of andere vage foutmelding (enkel wat vage shit zoals 6cWeve&\7blabla)

Aangezien ik dit spel GRAAG wil spelen; kan iemand mij helpen?

Ik heb een Athlon Tbird 1000 en draai XP Prof.

Verwijderd

offtopic:
waar heb je die gekocht :P ?

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 08:46
Op zondag 17 maart 2002 00:15 schreef Jaxe het volgende:
Ik heb vandaag Fhantas gekocht en ik heb wat probleempjes..

Ten eerste, Puzzle of Flesh, is dat nu deel I of deel II? Het zijn, misschien dat dat helpt, 5 cd's.
Het is deel 2.
Ten tweede, ik krijg nogal wat foutmeldingen.. Ten eerste kan hij geen check van mijn systeem doorlopen, omdat hij bij het controleren een error geeft van "divide by 0".

Door de test over te slaan installeert hij het spel, maar als ik het wil starten krijg ik een of andere vage foutmelding (enkel wat vage shit zoals 6cWeve&\7blabla)

Aangezien ik dit spel GRAAG wil spelen; kan iemand mij helpen?

Ik heb een Athlon Tbird 1000 en draai XP Prof.
Het spel is al redelijk oud, het kan zijn dat ie wat probs heeft met XP of zo.
Heb je 't al geprobeerd met compatibility-mode of zo ??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 00:51 schreef DazZta het volgende:
offtopic:
waar heb je die gekocht :P ?
Gisteren met vriendin naar de stad gegaan; deze keer rotterdam gekozen. Daar was een gameshop (Max) en die verkocht vrij veel oude games, waaronder nog een zooi van deze.
Was ook maar 7,99 euro. :)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 12:33 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Gisteren met vriendin naar de stad gegaan; deze keer rotterdam gekozen. Daar was een gameshop (Max) en die verkocht vrij veel oude games, waaronder nog een zooi van deze.
Was ook maar 7,99 euro. :)
oke thnx :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 00:56 schreef maikel het volgende:

[..]

Het is deel 2.
[..]

Het spel is al redelijk oud, het kan zijn dat ie wat probs heeft met XP of zo.
Heb je 't al geprobeerd met compatibility-mode of zo ??
Nog niet geprobeerd, ik denk dat ik dat eens uit ga vogelen. Wie weet... Thanks. :)

Verwijderd

Ik heb met ook. Ik heb hem 1.5 jaar geleden ofzo uitgespeeld. Is wel een "grappig" spel. Alleen als je vast zit is het wel frustrerend. Ik had toch nog win98 er op staan dus ik weet niet of hij met XP werkt
Pagina: 1