Ik hen een Amd Athlon 1600+ draaien op een MSI K7T Turbo-R met een Zalman Aluminium Koeler. Hij wordt als hij niet gestressed is al 48 graden, wat kan ik doen om hem wat koeler maken???
temperatuur is o.k. wat het is nog altijd een zalman alu-koeler hé, daar krijg je geen echt indrukwekkende resultaten mee
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
De koeler die er boven hangt, harder laten blazen..
Of een betere airflow proberen te creeeren..
Of een betere airflow proberen te creeeren..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
De airflow kan t wel zijn, al staat me kast nu al een tijdje open een allebei de kanten. Zou een andere koeler nog helpen dan?
Als je kast openstaat, vern*&kt dat meestal de airflow wel 
Probeer met een dichte kast een goede airflow te maken door je kast heen.
Of een tafelventilator kopen bij Blokker ofzo, en die door je Openkast laten blazen
Probeer met een dichte kast een goede airflow te maken door je kast heen.
Of een tafelventilator kopen bij Blokker ofzo, en die door je Openkast laten blazen
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Ik heb al een ventilator geprobeerd, maar dat haalde jammer genoeg niks uit, dus dan ga ik maar wat fannetjes kopen of een blowhole maken
Verwijderd
Ik heb ook destijds een tafel ventilator gebruikt 
Voor mijn duron 800@1005
scheelde mij 20 graden
alleen 1 nadeel het tocht zo
Voor mijn duron 800@1005
scheelde mij 20 graden
alleen 1 nadeel het tocht zo
een andere koeler zal wel helpen ja. ik heb ook een athlon xp 1600+ die draait op 1500 mhz en wordt stressed zon 35 tot 40 graden. ik heb een "Spire 5T060B1H3R BigRock". hijs erruug lawaaiig maar niet duur.Op zaterdag 16 maart 2002 21:53 schreef Blokkie het volgende:
De airflow kan t wel zijn, al staat me kast nu al een tijdje open een allebei de kanten. Zou een andere koeler nog helpen dan?
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Ik heb hier een Ultra kacheltje (Athlon 1400) die met een slecht koelblok, en 3 casefans, en een 80mm CPU fan 48°C idle wordt.
De casefans zijn wel op 7v dus mijn bak is compleet fluisterstil (Maxtors verneuken de stilte wel)
48°C is helemaal geen prob hoor
De casefans zijn wel op 7v dus mijn bak is compleet fluisterstil (Maxtors verneuken de stilte wel)
jep. er zijn genoeg mensen die hem werkend rond de 55 graden krijgen.Op zaterdag 16 maart 2002 22:16 schreef XTerm89D het volgende:
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Pagina: 1