wie heeft er ook problemen met de KT7raid

Pagina: 1
Acties:

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Topicstarter
hie rbedoel ik de annsturing van de raid controler na het istaleren van af de bijgeleverde diskette kom ik windows niet mee in als ik in de bois de controller uitzet dan loopt windows weer (ik denk zelf dat windows(incl mijn oude drivers) bij mij een zooitje is)drivers van mijnn asus met ALI chipset staan er ook nog op dit geeft ook veel problemen denk ik ??

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Gek heh, problemen van je vorige config, ik heb windoos opnieuw geinstalled, nu is het prima in orde. Krijg alleen nu nog probleempje met IRQ conflictje Diamond fireport en SB live 1024.

• sebasel

sebasel

Topicstarter
ik weet het doorgaan met je oude windows is vragen om problemen maar wel veel makkelijker hoef je niet alles opnieuw te installeren en ik heb er namelijk erg veel opstaan +/-15GB
heb niet veel zin om alles opnieuw te installeren (zal wel moeten):(

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Je kunt toch alleen windows er opnieuw opgooien? Heb ik ook gedaan, daarna alleen de proggies in Program Files opnieuw installeren, zodat ze weer in het registry komen.Of heb je een OEM Windows?Daar zijn dacht ik ook truukjes voor.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• sebasel

sebasel

Topicstarter
moet je je progammas opnieuw instaleren
je kan niet dir copieren ??
en geld dit ook voor games ??
ik ben namelijk opzoek naar een paar handigheidjes ivm de 15 gig aan software die ik er op heb staan alles installeren om weer in het register te komen kost ook veel tijd

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

duh, gewoon alle shit backuppen op een tweede partitie he ? :)
mbv Partition magic ?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Pagina: 1