Megaflush zonder echte flush?

Pagina: 1
Acties:

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Als ik mij niet vergis, is het mogelijk om een e-mail adres te retiren en de blokjes die gespaard zijn, aan een ander e-mail adres te "geven." Als je nu op een ander e-mail adres gaat flushen en deze niet lid maakt van de DPC dan spaar je evengoed blokjes. Als je het adres retired dan krijg je ook het effect van een megaflush zonder dat D.net het merkt. Krijg je wel een best day ever of zie je het alleen in de overal stats vraag ik me nu af. Het zou wel een leuke manier zijn om als sluip moordenaar AT binnen te halen. In de daily stats zien zij niets en toch komen we keihard dichterbij..

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

Da's het effect van o.a. wiho en de Dutch Bimbo cows. Als je een horde hebt van 100 P500 dan heeft het nog wel zin, maar lijkt het jou leuk om, pak 'em beet, 50 miljoen blokkies te sparen, het emailadres te retiren en zonder gemeld te worden in de daily stats (waar het om draait, toch ?) DPC op 2 te krijgen ? Veel plezier en succes alvast !
Waar het uiteindelijk om draait is zo snel mogelijk blokjes te kraken. Degene met de hoogste keyrate heeft de grootste kans om het winnende blokje te pakken. Het totale aantal gekraakte blokjes is eigenlijk niet belangrijk - het waren immers niet de goeie.
En om nou voor de eer dit soort grappn uit te halen <ZUCHT>

/me denkt aan de hoeveelheid werk en voelt meteen ernstig voor een ingelaste week Bounty-strand

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

straks zit het goede blokkie bij het email adres wat niet bij DPC hoort, heb je er nog nix an! En straks is de wedstrijd over en staan we 10M achter op TA voor de 1e plek en hebben we nog 20M in de wachtrij staan! dan zou ik wel balen ja!!!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

leuk, zo'n flush.....

Maar wat heb je er aan om 1 dag lekker hoogte staan en vervolgens weer 10.000 plaatsen te zakken..

t'is wel leuk maar da' ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zie mijn reactie op <A href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/43404 target=new>gathering.tweakers.net/showtopic/43404</A> :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

BrZ

Het klot niet at hier gezegd wordt....
Die blokjes komen er niet bij de dag opbrengst bij, enkel bij het totaal...
leuke effect van megaflush is dan weg
Pagina: 1