Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
En wordt je heatsink van je GPU nou niet te heet
Of gaat er een 'airflow' eroverheen???
...en natuurlijk wel ff pics
...en natuurlijk wel ff pics
eheheh ik zal zo me digicam ff pakken
fan is echt helemaal dood, ik haalde m eraf, viel die meteen in 3 stukken. lagertjes zijn helemaal gaar.
achteraf wel duidelij kdat dat het was, constant een aanlopend niet constant geluid
mwah. ik speel niet zoveel games meer. dus echt mijn GPU in de stress helpen? nah. geloof ik niet
en ag gattie stuk dan gaatie stuk
heb ik meteen een excuus om een nieuwe te moeten kopen
achteraf wel duidelij kdat dat het was, constant een aanlopend niet constant geluid
mwah. ik speel niet zoveel games meer. dus echt mijn GPU in de stress helpen? nah. geloof ik niet
en ag gattie stuk dan gaatie stuk
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Het is een TNT 1..Op zaterdag 16 maart 2002 21:21 schreef Enterprice_NL het volgende:
En wordt je heatsink van je GPU nou niet te heetOf gaat er een 'airflow' eroverheen???
klopt, destijds was er een test op tomshardware over de TNT, de hercules en de creative volgens mij waren actief gekoeld wat de overclock resultaten ten goede kwam.
maar ze konden idd passief gekoeld worden :-)
maar ze konden idd passief gekoeld worden :-)
De stress-idle temp van een GPU scheelt meestal maar max. 5c hoor...
Maarre blijkbaar wordtie dus niet te warm
Gefeli!
Maarre blijkbaar wordtie dus niet te warm
Gefeli!
Bnet pindle#2913
Verwijderd
hmm, ik ken iemand die een TNT had, heeft ie eruit gehaald omdat z'n KAST begon te koken, je verbrandde je hand als je em bovenop de kast legde.
Verwijderd
Kast kookt door TNT?Op zondag 17 maart 2002 20:16 schreef RoadRunner84 het volgende:
hmm, ik ken iemand die een TNT had, heeft ie eruit gehaald omdat z'n KAST begon te koken, je verbrandde je hand als je em bovenop de kast legde.
Leg uit
Verwijderd
hhmm ik zou maar uit kijken dat die TNT niet in de fik vliegt... BOOM!Op zondag 17 maart 2002 20:16 schreef RoadRunner84 het volgende:
Pagina: 1