MyNote D880

Pagina: 1
Acties:

• thijsc
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik ben op zoek naar een stevige notebook. Op de Mycom site zag ik deze zeer complete en aantrekkelijk geprijsde notebook.

Ik kan alleen extreem weinig vinden over de MyNote. Op GOT zijn er in totaal 2 topics en via Google is ook niets zinnigs te vinden.

Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de notebook. Ik ga hem uiteraard ook nog een keer bekijken. Maar ik vraag me de volgende zaken af:

- Is de behuizing stevig/efficient
- Wat is de kwaliteit van de tv-out
- Wat is de kwaliteit van de display
- Welke videochip wordt gebruikt in deze notebook
- Is die dualview die genoemd wordt van goede kwaliteit

Is er toevallig iemand die deze of een andere MyNote heeft en hier zijn licht op kan laten schijnen?

Verwijderd

Voor zover ik weet is het een zeer degelijk apparaat, met veel functionaliteit en vooral kwaliteit voor zijn geld. Met de D880 haal je een zeer mooi stukje techniek in huis..

Voor meer info kun je op de site terecht toch? Mocht dat niet lukken dan hebben ze in elk filiaal zo'n boekje met achterin de notebook-specs

suc6

• thijsc
Op de site is relatief weinig te vinden.

Er is bijvoorbeeld weinig te vinden over de videochip. Als ik wist wat erin zat weet ik natuurlijk zo of dat dualview iets is ;-)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Voor specs moet je denk ik MyCom ff bellen/mailen.
Een kennis van mij heeft ook een MyNote (p1-233) en das een behoorlijk stevig ding. Draait nog steeds perfect

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn ouders hebben dan wel geen mynote 880, maar de tv out zal er niet veel van verschillen
En die is best goed :)
Scherm is ook een 14,1", en dat is ook best goed
Alleen 1 kapotte pixel :(
De videochip weet ik zo niet uit me hoofd
Dual view heb ik nog nooit geprobeerd, dus dat weet ik niet
Met de behuizing is ok helemaal nix mis mee

Nix mis mee dus :)

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 11:00

Nessuno

io sono nessuno

mycom notebooks zijn er in 2 smaken
1e serie p1 tot p3 ongeveer 600 mhz is van het merk
mitac
www.mitac.com

2e serie is van ASUS
www.asus.com

die lopen van ongeveer 650 mhz tot nu
die jij wilt kopen zijn van asus en hebben een heel heel heel klein percentage uitval !!!!

zijn helefijne notebookjes om op / mee tewerken

nou hoop dat je er wat aan hebt :)

Na rose e cient spin

• thijsc
ik denk dat de MyNote D880 het dan maar gaat worden ;).

• thijsc
Hier heb ik de specs gevonden voor de geinteresseerden:

http://www.asus.com.tw/notebook/l8400b/overview.htm

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

ik zit hier net ff die Mycom D880 met een Paradigit Voyager te vergelijken, aangezien ik voor een ander topic wat over dat apparaat heb opgezocht.
Ik vind die D880 toch wel wat minder eigenlijk, slechts een PIII-850 voor 1899 euro's.
Als je een voyager neemt heb je een 1,2 GHz Tualatin voor 1655 euro's. Dan heb je de Computertoaal aanbieding met als optie een DVD-speler ipc cd-rom om de specs gelijk te laten zijn aan die Mycom D880. Verder heeft die Voyager ook nog 16 MB videogeheugen ipv 8 op die D880....

Of zie ik dingen over het hoofd?

Oerbrood!

• thijsc
De D880 heeft een dvd speler, dual view en een tv-out.

Bovendien heeft deze een Zoomed Video pcmcia slot. Er kunen dus makkelijk allerlei video bewerkingskaarten in geplaatst worden. (Dat is binnenkort ook de bedoeling).

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Die voyager heeft ook TV-out en een DVd-speler hoor, dual view weeknie, en wat is een zoomed vidoe pcmcia slot? Wat kun je daarmee?
Zijn videobewerkingskaarten voor notebooks niet enorm duur ivm een normale videobewerkingskaart van rond de 200 euros?
Ik blijf van mening dat ide Mycom D880 vrij prijzig is voor z'n specs, maar als je perse zo'n zoomed ding nodig hebt...tjsa dan zal het wel een leuk apparaatje zijn.

Oerbrood!

Pagina: 1