Toon posts:

Delta 80MP of HP? En past dit op Spire?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een Spire Bigrock dus.. want daar zit orgineel een 70mm fan op. Past dit dan? En moet ik dan een MP of HP nemen? En wat is het verschil in zowel geluid als koeling?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Nope, de heatsink is te klein (www.spire.nl voor afmetingen)
Het kan wel met een fan-adapter (60mm naar 80mm)

en ik raad je sterk aan de MP Fan te kiezen, die is nog redelijk te doen (maar toch een pest herrie)
De HP is gewoon eng. Hij koelt prima, maar maakt een enorm takke geluid

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 20:43 schreef Dreamstar het volgende:
Nope, de heatsink is te klein (www.spire.nl voor afmetingen)
Het kan wel met een fan-adapter (60mm naar 80mm)

en ik raad je sterk aan de MP Fan te kiezen, die is nog redelijk te doen (maar toch een pest herrie)
De HP is gewoon eng. Hij koelt prima, maar maakt een enorm takke geluid
Een fanadapter, hoe werkt dat dan ?
En zijn er nog alternatieve fans die direct op mijn heatsink passen, en die beter koelen dan de orginele fan die op de spire zit?

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 20:48 schreef Ragonite het volgende:

[..]

Een fanadapter, hoe werkt dat dan ?
En zijn er nog alternatieve fans die direct op mijn heatsink passen, en die beter koelen dan de orginele fan die op de spire zit?
een fan-adapter is zo'n soort tussenstukje die er een beetje uitziet als een korte trechter. w8 zal ff pic zoeken, gaat hendiger :P
voorbeeldje:Afbeeldingslocatie: http://www.coolerguys.com/images/sk6fun.jpg

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
Als geluid je lief is zoek naar wat anders, zelfs die MP komt al een behoorlijk volume af (op volle snelheid). De HP heb ik zelf niet, maar afgaand op mijn MP's wil ik die ook niet leren kennen :+
Koelen doen ze wel super, maar persoonlijk zou ik dan voor een betere heatsink gaan ic een stillere fan, bereik je meer mee en is beter voor je gehoor :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 20:51 schreef LAuWe het volgende:

[..]

een fan-adapter is zo'n soort tussenstukje die er een beetje uitziet als een korte trechter. w8 zal ff pic zoeken, gaat hendiger :P
Thx :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 20:53 schreef TAG_Speedy het volgende:
Als geluid je lief is zoek naar wat anders, zelfs die MP komt al een behoorlijk volume af (op volle snelheid). De HP heb ik zelf niet, maar afgaand op mijn MP's wil ik die ook niet leren kennen :+
Koelen doen ze wel super, maar persoonlijk zou ik dan voor een betere heatsink gaan ic een stillere fan, bereik je meer mee en is beter voor je gehoor :)
Zijn er nog andere fans die net zo goed koelen, maar stiller zijn? En btw, ik wil 80mm fan, omdat ik dan fanguard kan nemen :P nu heb ik een 70mm fan :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 20:51 schreef LAuWe het volgende:

[..]

voorbeeldje:[afbeelding]
Damn, dan lijkt het net ik of de toren van Piza of me pc heb.. :o

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 21:17 schreef Ragonite het volgende:

[..]

Damn, dan lijkt het net ik of de toren van Piza of me pc heb.. :o
Afbeeldingslocatie: http://www.extremeoverclocking.com/reviews/cooling/images/Amuzuma_8.jpg
met zo'n ding "verlies" je wel wat air.
weet trouwens ook niet of ze die ergens verkopen....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 21:30 schreef LAuWe het volgende:

[..]

[afbeelding]
met zo'n ding "verlies" je wel wat air.
weet trouwens ook niet of ze die ergens verkopen....
Nah laat dan maar :)

Toch bedankt..
Pagina: 1