Toon posts:

SOF kapt ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Soldier of Fortine installer, kan ik alleen de eerste level spelen waarna, bij het loaden voor level twee (neem ik aan), hij ermee kapt en terug gaat naar windows, en dan ook nog op dezelfde resolutie als dat ik SOF aan het spelen was? Zo het uitmaken als ik een no-cd patch installeer, of heeft dat er niets mee te maken? "Help me Tweakers-Wan, you're my only hope..."

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Kapt hij ermee voor of na de demo, ik had ook dit probleem en dat lag toen aan mijn geTweakte Asus6800, na hem wat minder te Tweaken had ik geen probleemen meer.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:33
heb ik ook vaak gehad, maar bij mij stond er dan in de savegame al wel de level bij waar je net naar toe ging, dus je kunt wel verder spelen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heb ik ook gehad, maar dat lag aan een foutieve werking van mijn G400 in een Aladin V bordje (P5a). Met juiste drivers was het bij mij over.

Verwijderd

Topicstarter
Verdomd, ik heb ook een G400, ik moet maar eens die drivers downloaden, is dat gewoon via de matrox site?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

de 6.01 driver gaf problemen bij mij, daarom de 5.55 of zo erop gezet en lopen maar weer. Turbo GL 1.30 wil nog niet bij Quake3, maar nu loopt alles tenminste heerlijk stabiel.
Pagina: 1