Als ik Soldier of Fortine installer, kan ik alleen de eerste level spelen waarna, bij het loaden voor level twee (neem ik aan), hij ermee kapt en terug gaat naar windows, en dan ook nog op dezelfde resolutie als dat ik SOF aan het spelen was? Zo het uitmaken als ik een no-cd patch installeer, of heeft dat er niets mee te maken? "Help me Tweakers-Wan, you're my only hope..."
Kapt hij ermee voor of na de demo, ik had ook dit probleem en dat lag toen aan mijn geTweakte Asus6800, na hem wat minder te Tweaken had ik geen probleemen meer.
heb ik ook vaak gehad, maar bij mij stond er dan in de savegame al wel de level bij waar je net naar toe ging, dus je kunt wel verder spelen.
Heb ik ook gehad, maar dat lag aan een foutieve werking van mijn G400 in een Aladin V bordje (P5a). Met juiste drivers was het bij mij over.
Verdomd, ik heb ook een G400, ik moet maar eens die drivers downloaden, is dat gewoon via de matrox site?
de 6.01 driver gaf problemen bij mij, daarom de 5.55 of zo erop gezet en lopen maar weer. Turbo GL 1.30 wil nog niet bij Quake3, maar nu loopt alles tenminste heerlijk stabiel.
Pagina: 1