draadloos probleem

Pagina: 1
Acties:

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
He,

Ik heb een groot probleem. Ik heb laatst een logitech iTouch desktop gekocht maar dat wil niet echt lopen met het spel Unreal Tournament.

Ze zitten allebei (keyboard en muis) op 1 kanaal. Ik kan het zelf niet veranderen en heb de aanwijzingen op de logitech site al gevolgd.

Onder het spel kan ik gewoon niet normaal rondlopen omdat het lijkt alsof ze met elkaar botsen.

Wat kan ik hier aandoen?\

grtz,

Paco

ps. Keb de nieuwe drivers al gedownload maar wil ook niet helpen.

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Volgens mij ka je in ut zelf ook het een en ander instellen.

Be Stronger Than Your Excuses

• snrg_Paco
maar het is in elk spel waar ik in zit. Het zit namelijk ook in C&C renegade dus het ligt niet aan UT maar aan het draaloze.

Wie heeft hier meer ervaringen mee en weet een oplossing. Het werkt allemaal wel heel erg lekker maar spelletjes spelen kan ik gewoon niet met deze twee krengen :+

grtz,

Paco

Verwijderd

dit vind ik heel errug weird, dit moet toch gewoon werken?

hebbie toevallig niets in de buurt staan dat toevallig op dezelfde frequentie werkt als je TB en knaagdier?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 01:09

DinX

Motormuis

Ik had ook ongeveer hetzelfde probleem. Schokkerig bewegen, soms muis niet goed, soms keyboard niet goed. Ik had toen muis en keyboard beiden op usb. Heb ze nu op ps/2 en werkt perfect nu.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Je kan toch het kanaal veranderen ?
Config.scherm -> muis -> tabblad 'draadloos'
Klikken op verbinden (je krijgt dan een dialoogvenstertje)en dan onderop de muis met een paperclipje ofzo drukken op 'connect' (bij het rode pijltje).

Verwijderd

misschien word je ontvangst gestoord door andere apparatuur? :?

btw no greetz

• snrg_Paco
Op maandag 18 maart 2002 09:02 schreef Luke het volgende:
Je kan toch het kanaal veranderen ?
Config.scherm -> muis -> tabblad 'draadloos'
Klikken op verbinden (je krijgt dan een dialoogvenstertje)en dan onderop de muis met een paperclipje ofzo drukken op 'connect' (bij het rode pijltje).
Ja dit had ik geprobeerd maar hij komt steeds op hetzelfde kanaal dus dat helpt ook niet...

Ik probeer wel mijn ontvanger ergens anders te zetten waardoor ik geen storing meer krijg!

thnx!

Paco
Pagina: 1