:?wat heb ik allemaal nodig om een figuurtje in mn kast te maken:?? want ik weet ut niet (ben nog niet zo goed/bekend in dit modden...)
lekkere duidelijke topictitel.
Gebruik de search eerst eens.
Gebruik de search eerst eens.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
" Aantal posts: 1 "
Welkom op GoT.
Probeer de http://gathering.tweakers.net/forum/find eens. Veel dingen zij al eens gepost op dit forum. Zoek op "casemod". Ook is het verstandig als je ff wat FAQ's doorleest.
Veel plezier verder op dit forum.
Welkom op GoT.
Probeer de http://gathering.tweakers.net/forum/find eens. Veel dingen zij al eens gepost op dit forum. Zoek op "casemod". Ook is het verstandig als je ff wat FAQ's doorleest.
Veel plezier verder op dit forum.
hehe welkom
iedereen begint zo, dus welkom
* Epsilon zit al boven de 2500 posts, maar heeft de mijlpaal jammer genoeg gemist....
iedereen begint zo, dus welkom
* Epsilon zit al boven de 2500 posts, maar heeft de mijlpaal jammer genoeg gemist....
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Niet dom, hooguit in de behoefte van een brilletje 
Choeie ouwe Phreak zet niet voor nix dit boven OC&CM
"*** LEES DIT EERST VOORDAT JE EEN TOPIC OPENT! ***"
Veel suc6 met je eerste casemod
Waar je misschien nog iets aan hebt: het meeste leer je eik op LANs en meetings van anderen. Loop voor de grap eens binnen bij de vele clans, sluit je aan, have fun!
om je op weg te helpen: loop in IRC op sorcery.net (www.mirc.com = choeie client) eens het kanaal #dpc binnen, daar zijn altijd genoeg mensen die je verder helpen. Mn teamgenoten zullen me hiervoor eeuwig dankbaar zijn: lees de faq ook eens op www.clanoftoet.com, en kom eens langs in kanaal #ToeT -> altijd gezellie
Waar je misschien nog iets aan hebt: het meeste leer je eik op LANs en meetings van anderen. Loop voor de grap eens binnen bij de vele clans, sluit je aan, have fun!
om je op weg te helpen: loop in IRC op sorcery.net (www.mirc.com = choeie client) eens het kanaal #dpc binnen, daar zijn altijd genoeg mensen die je verder helpen. Mn teamgenoten zullen me hiervoor eeuwig dankbaar zijn: lees de faq ook eens op www.clanoftoet.com, en kom eens langs in kanaal #ToeT -> altijd gezellie
Niet om het een of ander.... maar aaajeetee.... en als ik je icon bekijk.... zou ik aaateejee zeggen.... maar misschien ben ik de enige :-)Op zaterdag 16 maart 2002 19:48 schreef aaajeetee het volgende:
sorry...ik ben dom...|
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
Da's fijn, die newby n00b wordt meteen voor iets uitgenodigd.Op zaterdag 16 maart 2002 19:58 schreef FragFrog het volgende:
Niet dom, hooguit in de behoefte van een brilletje
* NitroX infinity is nog nooit voor iets uitgenodigd! :'(:'(:'(
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
je ben niet de enige die slim begonOp zaterdag 16 maart 2002 20:26 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Da's fijn, die newby n00b wordt meteen voor iets uitgenodigd.
/me is nog nooit voor iets uitgenodigd! :'(:'(:'(
ja, je bent de enige...:POp zaterdag 16 maart 2002 20:22 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
[..]
Niet om het een of ander.... maar aaajeetee.... en als ik je icon bekijk.... zou ik aaateejee zeggen.... maar misschien ben ik de enige :-)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()