Toon posts:

Chaintech GeForce 4 MX440 / GeForce 3 TI200 Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgende week ga ik 2 nieuwe videokaarten kopen. Welke zal ik gaan kopen?

- Chaintech GeForce 3 TI200 64MB DDR / TV
- Chaintech GeForce 4 MX440 64MB DDR / TV

Ze zijn vooral voor het gamen bedoeld voor de laaste games die uitkomen.
Ik wil uit 1 van deze kiezen dus niet aankomen met andere videokaarten ajb.

Heb nu zelf een GeForce 2 MX en die blaast alle spelen met gemak. MOHAA, RTCW, C&C Renegade, Warrior Kings enzo in 1280 of 1024 16bit is allemaal geen probleem.

Ik heb ook alle post door genomen en weet dat een GeForce 4MX niet een GeForce 4 is. Maar mischien gaat ie sneller dan een GeForce 3 draaien als spellen echt ervoor worden geschreven. Dus dat de GeForce 3 nu nog sneller is maar in de toekomst de GeForce 4MX sneller blijkt.

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
volgens mij is de Geforce 3 toch echt flink sneller

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 19:09 schreef RedAlert80 het volgende:
Volgende week ga ik 2 nieuwe videokaarten kopen. Welke zal ik gaan kopen?

- Chaintech GeForce 3 TI200 64MB DDR / TV
- Chaintech GeForce 4 MX440 64MB DDR / TV

Ze zijn vooral voor het gamen bedoeld voor de laaste games die uitkomen.
Ik wil uit 1 van deze kiezen dus niet aankomen met andere videokaarten ajb.
Lijkt me vrij duidelijk als je een beetje verdiept in de search.... GEFORCE 3 Ti 200!!!!

Verwijderd

Een GF4MX440/460 moet je vergelijken met een GF2ultra, maar dan beter in de hogere resoluties. Ook betere desktop functionaliteit, zoals ATi en matrox.
Ik zou voor de GF3ti200 gaan, is beter voor het gamen.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

DIT is dus echt SIM-PEL !!!

GF3Ti200 :D :P (ga er zelf ook een kopen voor 199 €)

slotske :?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
Chaintech GeForce 3 TI200 64MB DDR / TV
€196,00
Chaintech GeForce 4 MX440 64MB DDR / TV
€137,00
Dit is inclusief BTW, mooie prijsjes toch??

Verwijderd

Dat is zeker niet slecht. heb je de Special editions van Chaintech gezien?
Die zijn erg mooi.

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

gf3 Ti lmheeefd. voor hele toekomstige games die wellicht voor de gf4 zijn geschreven weet ik niet , maar lijkt me sterk.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had een tijdje geleden ook een soortgelijk topic gestart.. maar die werd meteen gelockt door de goedheiligman :(

Ik wil binnenkort mn GF2GTS zonder TV-OUT vervangen door 1 met TV-OUT.. welke kan ik dan beter nemen? een GF2 (twee) TI of een GF4MX440? Ik heb het idee (via search, google) dat ze even snel zijn en dat ik dan maar de nieuwere GF4mx moet aanschaffen... is dat een goed plan of kan ik beter de GF2TI nemen?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:33
Op zaterdag 16 maart 2002 19:33 schreef rick_h het volgende:
Ik wil binnenkort mn GF2GTS zonder TV-OUT vervangen door 1 met TV-OUT.. welke kan ik dan beter nemen? een GF2 (twee) TI of een GF4MX440? Ik heb het idee (via search, google) dat ze even snel zijn en dat ik dan maar de nieuwere GF4mx moet aanschaffen... is dat een goed plan of kan ik beter de GF2TI nemen?
GF4MX :)
Betere beeldkwaliteit, zeker niet slechter dan de GF2TI qua snelheid, tikkie sneller juist..
En mischien gaat ie door nieuwe drivers nog wel een beetje harder, nieuwe GF2 drivers zullen niet meer gemaakt worden.. (ja ik weet 't dat de detonators voor de GF2 en GF4mx hetzelfde zijn maar ik dnek dat eerder de GF4mx geoptimaliseerd zal worden)

Verwijderd

De GF4MX is stukken beter dan een GF2Ti. Je hebt multi monitor support met de GF4MX440 en dus beeld op TV en monitor tegelijk. Ook de beeldkwaliteit van de GF4MX is uitstekend.

Verwijderd

Topicstarter
rick_h ik zou zelf dan voor de GeForce 4MX gaan, of als je geduld hebt wachten op de GeForce 4 TI4200. Omdat deze beide kaarten nView ondersteunen.
Ik zelf wacht voor mijn eigen system op de GeForce 4 TI4200. Omdat ik persee een videokaart wil die nView (twin-view) ondersteund. De GeForce 3 serie heeft namelijk niet deze optie.

Verwijderd

De GeForce 4 Ti4200 kan nog wel een halfjaar duren...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.