Toon posts:

Balen!!! 22" kaput!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pyama 22" is dus stuk... snik sob....

gelukkig komt iiyama hem morgen wel ophalen voor reperatie.

Verwijderd

jankert

Verwijderd

Topicstarter
wankert :)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 13:25

mythor

Held in opleiding

heb je wel een reserve monitor ?
:?

What you say?!

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn eigen 17". Ik heb 2 monitors maar krijg morgen of vandaag eigenlijk een 19" leen

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

iiyama is gewoon goed mbt service.
Heb er al 2 keer gebruik van moeten maken :( :(

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
jammer dat ik een VM 450 krijg... geen pro dus. beetje een vissekom

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Kewl dat ze hem ophalen. Heeft dat iets met die VisionCare van doen. Heb namelijk gisteren een mailtje gestuurd over mijn ietwat inzakkende iiyama visonmaster 17 en zit nu vol verwachting af te wachten wat er gaat gebeuren. Heb namelijk die monitor nog geen 3 jaar, dus er zou nog garantie op moeten zitten.

• Daniel
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm...de mijne was al kapot toen ie afgeleverd werd...dat was 9 dagen nadat ie verzonden was, vervolgens duurde het 6 dagen voordat ie weer opgehaald werd en inmiddels is dat dus ook weer een week geleden. Sindsdien niets meer gehoord :(

Mijn eerste kennismaking met de kwaliteit en service van IIyama is dus niet al te geweldig

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Daniel, kan wel 2 weken duren voor dat je je eigen monitor weer terug krijgt.
Maar ik zou volgende week dinsdag bv, effe met iiyama bellen.

Moest de 2-de keer ook vrij lang wachten, maar had ook ween een 410 Pro te leen gekregen.

De eerste keer, had ik een bagger monitor te leen gekregen.
Kan maximaal 85 Hrz aan.

And The Only One

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
De mijne is bij de laatste reparatie 3 dagen "kwijt" geweest. Heeft ergens in een loods of busje van de transporteur gestaan. Gaat ook nooooit meer naar iiyama dat ding (tenzij ie echt dood is). Volgende monitor wordt denk ik maar een Sony trouwens :)

• pjlgt
  • Niet online
Hmmm, kreeg een mailtje terug van iiyama dat ik even de technische dienst moest bellen. Kreeg dar een erg vriendelijke (NOT) gozer aan de lijn die me even vertelde dat ik m'n monitor maar op moet sturen. Lijkt me niet normaal. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat ie opgehaald werd???

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
hey bij iiyama is de garantie toch on site??? en niet carry-in !!

I’m not like the OTTERS

• pjlgt
  • Niet online
Dat bedoel ik dus. Zal maandag nog wel even weer bellen en vragen hoe dit zit. Volgens mij heeft die gozer me gewoon niet goed begrepen.

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Biobak: 'n Sony verkiezen boven 'n IIyama? JE BENT NIET WIJS!!!
Sony moet zich bezig houden met 't maken van portable zooi, en verder overal (TV's, video-recorders, audio-sets, enz.) met hun klauwen vanaf blijven, want dat kunnen ze NIET!
En wat garantie betreft: gegarandeerd dat je 't ding minstens 3 weken kwijt bent, en dan mag je nog maar hopen dat 't ding goed gerepareerd wordt! Anders kun je 't ding binnen 'n week wéér terugsturen...

Neee, hou 't, ondanks dat je nu wat probleempjes hebt gehad, toch maar lekker bij IIyama! Die dingen hebben ècht véél beter beeld!!! :)

...With a touch of magic¿

• Daniel
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
MNM: ik weet niet of jij wel eens achter een high-end 24" Sony hebt gezeten maar dat zijn toch echt kick-ass schermpjes. Sony's zijn duur, maar dan heb je ook wat.

Als je een voordelige 17" zoekt zou ik inderdaad niet bij Sony gaan winkelen maar voor de betere 19" of 21" kun je toch wel aardig terecht :)

Inmiddels heb ik overigens een mailtje gekregen van IIyama, het ding is gerepareerd en wordt als het goed is vandaag afgeleverd. Het schijnt dat de pakketdienst er nogal mee heeft gegooid, er moest iig flink wat aan gebeuren...hopen dat ie het nu wel doet, kan ik tenminste fatsoenlijk film kijken vanavond :)
Pagina: 1