Weet iemand een forum voor KTV's?

Pagina: 1
Acties:

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

Topicstarter
Heb een nieuwe Thomson breedbeeld gekocht, alleen de convergentie is slecht (rode randen naast letters en lijnen) Het Thomson service center zit in Alkmaar en dat is mij iets te ver om een tv van 50 kg naar toe te sjouwen.

Mijn vraag is of iemand een technisch forum weet voor TV's. Ik zou graag weten hoe je de TV kan calibreren.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Dergelijke problemen zijn niet gemakkelijk zelf op te lossen, per tv is dit anders maar veelal zit er op het juk een aantal draaischijven die de kleuren onderlink kunnen positioneren maar de laatste tijd kan dit ook electronisch.

Je hebt een TV gekocht, ik neem aan dat dat bij je in de buurt was, je kan dan daar toch ook weer je TV inleveren :?

En heb je uberhaupt al Thomson gebeld, misschien hebben ze wel een oplossing voor je....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

Topicstarter
Heb de TV via een internetshop gekocht. Het 'probleem' is geen defect, maar een slechte afstelling. Er schijnt van de fabriek af een afwijking op te mogen zitten binnen een bepaalde marge. En het antwoord van Thomspon was dat ik hem kon brengen om opnieuw te laten afstellen. Alleen dit is voor mij dus een omvangrijke operatie, vandaar het idee om het zelf te doen via het ingebouwde service menu.

iig bedankt voor de reactie

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Daarom koop ik ook mijn spullen liever bij een goede winkel in de buurt. Als er wat aan de hand is staan ze zo bij je voor de deur :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

www.dvdforum.nl

of

www.dvdforum.be

in de sektie " video" kan je verder navragen
Pagina: 1