Ja, is normaal bij Triniton/Diamontron beeldbuizen. 2 strepen op 1/3 en 2/3 van het scherm, zg. schaduwstrepen van de steundraden.
Voor de meeste mensen is het een kwestie van gewenning, dus zie je ze na een tijdje niet meer. Bovendien zie je eigenlijk alleen echt in witte en grijze beelden, in donkere en bewegende beelden heb je er weinig last van.
Voor de meeste mensen is het een kwestie van gewenning, dus zie je ze na een tijdje niet meer. Bovendien zie je eigenlijk alleen echt in witte en grijze beelden, in donkere en bewegende beelden heb je er weinig last van.
ja dat is echt normaal, sony en iiyama hebben dit ook, voordeel is dat je scherm langer strak blijft (zakt niet uit) verder zie je die lijntjes 2 dagen en daarna echt NIET meer.
Is ondersteuning voor het beeldsysteem dacht ik
, zie voorgaande post... In het begin is het eff wennnen, maar na een paar maanden kijk je er niet meer naar om...
Zdnet met een review op een eizo monitor
The most noticeable glitch was more a matter of personal taste: Because of the unit's aperture-grill design, there are two horizontal tension wires inside the tube. On a white screen, these cast faint shadows about one third from the top and from the bottom of the screen. Some people notice these shadows, while others do not.
en eizo verteld me nog meer
Damper wires
Wires that appear in the top third and bottom third of every tension mask CRT as two very fine gray lines running horizontally across the screen. Damper wires reduce the tendency of the wires in the aperture grille to move.
Worden gebruikt om het trillen van het makser te veminderen dan wel tegen te gaan.
The most noticeable glitch was more a matter of personal taste: Because of the unit's aperture-grill design, there are two horizontal tension wires inside the tube. On a white screen, these cast faint shadows about one third from the top and from the bottom of the screen. Some people notice these shadows, while others do not.
en eizo verteld me nog meer
Damper wires
Wires that appear in the top third and bottom third of every tension mask CRT as two very fine gray lines running horizontally across the screen. Damper wires reduce the tendency of the wires in the aperture grille to move.
Worden gebruikt om het trillen van het makser te veminderen dan wel tegen te gaan.
En van welk merk dacht jij dat Triniton was? hmm Sony ja, en volgens mij krijgt iimaya ook hun zooi van sony.Op zaterdag 16 maart 2002 18:55 schreef joosd het volgende:
ja dat is echt normaal, sony en iiyama hebben dit ook, voordeel is dat je scherm langer strak blijft (zakt niet uit) verder zie je die lijntjes 2 dagen en daarna echt NIET meer.
Verwijderd
iiyama gebruikt Diamondtron, dat is van Mitsubishi/NECOp zaterdag 16 maart 2002 20:37 schreef WiXX het volgende:
[..]
En van welk merk dacht jij dat Triniton was? hmm Sony ja, en volgens mij krijgt iimaya ook hun zooi van sony.
kun je me dat adresje ff doen? ik wil ook wel een 20" voor €150... of een F930 nog beter.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
ik hoop het, keep us posted
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1