Ik heb al gezocht, maar ik kon de oplossing niet vinden. Het volgende doet zich voor als ik Detonator drivers installeer (maakt niet uit welke):
Zodra ik de computer herstart krijg ik een blauwe achtergrond (van Windows) met een muisaanwijzer. Dit is normaal.
Maar na een paar seconden verdwijnt de muisaanwijzer en verschijnt er links in beeld een groene streep (soms meerdere).
Verder gebeurt er dus helemaal niets. Ik kan gewoon [ALT-F4] drukken en dan [enter] en dan herstart de PC gewoon.
Om de drivers vervolgens te kunnen verwijderen moet ik in veilige modus starten en de resolutie en kleuren op die van de veilige modus zetten. Dan start hij dus wel op
.
Met de laatste Asus-drivers werkt alles perfekt.
Dit is mijn huidige systeem (systeem in mijn sign. moet ik nog inbouwen):
PII-400@458
256 MB SD-RAM
Asus P2B-F Mobo (440BX)
Asus V7100 Tv (Geforce 2 Mx)
SB-Live! Value
Netwerkkaartje (weet niet welk merk)
DVD-rom (LG)
Maxtor 20GB, 7200 rpm
OS'en:
Windows Me - Asus Drivers (Detonator werkt niet)
Windows 2000 Pro - Asus Drivers (Toen NVmax er op stond, had ik de laatste officiele Detonatordrivers geinstalleerd. Ik geloof versie 23.11)
Dit probleem doet zich voor onder Windows Me, vanaf dat ik NVmax had geinstalleerd onder Windows 2000 Pro
. Ik heb NVmax er ondertussen afgehaald en het werkt nog steeds niet.
Zodra ik de computer herstart krijg ik een blauwe achtergrond (van Windows) met een muisaanwijzer. Dit is normaal.
Maar na een paar seconden verdwijnt de muisaanwijzer en verschijnt er links in beeld een groene streep (soms meerdere).
Verder gebeurt er dus helemaal niets. Ik kan gewoon [ALT-F4] drukken en dan [enter] en dan herstart de PC gewoon.
Om de drivers vervolgens te kunnen verwijderen moet ik in veilige modus starten en de resolutie en kleuren op die van de veilige modus zetten. Dan start hij dus wel op
Met de laatste Asus-drivers werkt alles perfekt.
Dit is mijn huidige systeem (systeem in mijn sign. moet ik nog inbouwen):
PII-400@458
256 MB SD-RAM
Asus P2B-F Mobo (440BX)
Asus V7100 Tv (Geforce 2 Mx)
SB-Live! Value
Netwerkkaartje (weet niet welk merk)
DVD-rom (LG)
Maxtor 20GB, 7200 rpm
OS'en:
Windows Me - Asus Drivers (Detonator werkt niet)
Windows 2000 Pro - Asus Drivers (Toen NVmax er op stond, had ik de laatste officiele Detonatordrivers geinstalleerd. Ik geloof versie 23.11)
Dit probleem doet zich voor onder Windows Me, vanaf dat ik NVmax had geinstalleerd onder Windows 2000 Pro