[V7100] Detonator drivers werken niet

Pagina: 1
Acties:

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Ik heb al gezocht, maar ik kon de oplossing niet vinden. Het volgende doet zich voor als ik Detonator drivers installeer (maakt niet uit welke):

Zodra ik de computer herstart krijg ik een blauwe achtergrond (van Windows) met een muisaanwijzer. Dit is normaal.
Maar na een paar seconden verdwijnt de muisaanwijzer en verschijnt er links in beeld een groene streep (soms meerdere).

Verder gebeurt er dus helemaal niets. Ik kan gewoon [ALT-F4] drukken en dan [enter] en dan herstart de PC gewoon.

Om de drivers vervolgens te kunnen verwijderen moet ik in veilige modus starten en de resolutie en kleuren op die van de veilige modus zetten. Dan start hij dus wel op :? .

Met de laatste Asus-drivers werkt alles perfekt.

Dit is mijn huidige systeem (systeem in mijn sign. moet ik nog inbouwen):

PII-400@458
256 MB SD-RAM
Asus P2B-F Mobo (440BX)
Asus V7100 Tv (Geforce 2 Mx)
SB-Live! Value
Netwerkkaartje (weet niet welk merk)
DVD-rom (LG)
Maxtor 20GB, 7200 rpm

OS'en:
Windows Me - Asus Drivers (Detonator werkt niet)
Windows 2000 Pro - Asus Drivers (Toen NVmax er op stond, had ik de laatste officiele Detonatordrivers geinstalleerd. Ik geloof versie 23.11)

Dit probleem doet zich voor onder Windows Me, vanaf dat ik NVmax had geinstalleerd onder Windows 2000 Pro :? . Ik heb NVmax er ondertussen afgehaald en het werkt nog steeds niet.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 22:32
Met de laatste Asus-drivers werkt alles perfekt.
Wat is nou het probleem?

• -Mous-
Op zaterdag 16 maart 2002 20:47 schreef zetje01 het volgende:

[..]

Wat is nou het probleem?
Dat ik in Windows 2000 Pro NVmax had geinstalleerd en dat mijn Windows Me detonator drivers ineens vaag gingen doen. Dat klopt toch niet.

Enne, ik haalde met die detonator drivers dus een stuk hogere framerate en nu doen ze het niet meer ;( .

Die PC is niet al te snel en nu kan ik Giants zowat niet meer draaien. Ik zou dus graag een oplossing hebben.
Maarja als ze het hier niet weten, weten ze het nergens en zit er waarschijnlijk nix anders op dan die hele PC opnieuw te installen met Windows 2000 ofzo...

• -Mous-
Op zaterdag 16 maart 2002 20:57 schreef Sinterklaas het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#detdestroy dat al gedaan?
Ik krijg ze er wel af, maar niet erop. Ik kan ze dus wel uninstallen (nadat ik de resolutie en kleuren op zijn laagst heb gezet in veilige modus). En daarna kan ik ook gewoon de Asus drivers installeren.

Zodra ik echter die detonator drivers installeer (na een uninstall van de Asus drivers), krijg ik die vage groene strepen.

Blijft er misschien iets achter van die Asus drivers, dat weer niet goed werkt met die detonator drivers ofzo :?

• -Mous-
Op zaterdag 16 maart 2002 21:05 schreef Mous het volgende:

[..]

Ik krijg ze er wel af, maar niet erop. Ik kan ze dus wel uninstallen (nadat ik de resolutie en kleuren op zijn laagst heb gezet in veilige modus). En daarna kan ik ook gewoon de Asus drivers installeren.

Zodra ik echter die detonator drivers installeer (na een uninstall van de Asus drivers), krijg ik die vage groene strepen.

Blijft er misschien iets achter van die Asus drivers, dat weer niet goed werkt met die detonator drivers ofzo :?
Hmmm....

Ik heb het dus nog een keertje geprobeerd en nu gebeurde er iets anders toen ik de detonator drivers eraf had gegooid.

Windows kwam meteen met een melding dat er bestanden niet gevonden konden worden van de Asus drivers.

De Asus drivers had ik echter allang verwijderd (nog voor de install van de detonator drivers).

Heeft iemand enig idee hoe ik die Asus drivers voorgoed weg krijg? Zoiets als Detonator Destroyer, maar dan Asus Destroyer ofzo :P

• -Mous-
Op zaterdag 16 maart 2002 20:57 schreef Sinterklaas het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#detdestroy dat al gedaan?
Ik heb dit voor de zekerheid geprobeerd en ook maar meteen een aantal Asus .inf en .dll bestanden verwijderd.
Die melding van de Asus driver krijg ik nu niet meer, maar de detonator drivers werken nog steeds niet. |:(

Verwijderd

Kijk gewoon ff op de meutracker kijken op tweakers, voor GF2 vind ik nog steeds de 22.80 DE drivers voor Win 98 als voor XP. Stabiel, snel, en geen corruptions.

Uninstall al die Anus ehhh ASUS crap ff... kijk in je registry en verwijder alle sleutels naar ASUS, verwijder de .inf files...

Pak die 22.80 drivers uit, bij het opstarten vind die kaart... CANCEL de instalatie en doe t handmatig.

Gewoon new HardWare, Advanced, search zelf voor de locatie, ga naar de 22.80 map en voila...
Pagina: 1