Aansluiten pc ----> radio?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:20
Waar kan je zo'n kabel vinden, hoeveel kost dat, welke heb je nodig, bestaat daar speciale apparaten voor om aan te sluiten aan usb.
Waar kan je dat kopen enz. alle uitleg en/of links zijn welkom

dbv

Verwijderd

Nog geen € 5 voor zo'n kabel. Mini-jack aan de ene kant voor je soundkaart en 2 tulpjes aan de andere kant. Erg makkelijk zoiets. Heb m zelf op de 2e uitgang van mijn SB-live. :)

Verkrijgbaar in zowat elke elektro-winkel. Aansluiten op bv de "video" ingang van je versterker. Als het maar een ingang is...

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:20
Op zaterdag 16 maart 2002 17:30 schreef Robbel het volgende:
Nog geen € 5 voor zo'n kabel. Mini-jack aan de ene kant voor je soundkaart en 2 tulpjes aan de andere kant. Erg makkelijk zoiets. Heb m zelf op de 2e uitgang van mijn SB-live. :)
Ik heb dit daarjuist zelf gemaakt, maar da's dus ni anders dan geruis (pc ---> radio) en nu wil ik nog de radio ---> pc, zou ik dit zelf doen, of best kabelke kopen, en hoe moette da aansluiten?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt een ingang op je stereo, een uitgang op je pc, een uitgang op je radio en een ingang op je pc.

Bij de PC zitten daar jack-plugjes aan (stereo) en bij de stereo zitten daar tulp plugjes aan. Koop een verloop en sluit dat zo aan, zo doet iedereen dat en zo werkt het prima en zo hoort het.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.