12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Zijn die stiller dan Papst fans of zijn er andere voordelen? (prijs?)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ze hebben een speciale 'lager', met een vloeistof ertussen in plaats van sleeve bearing of ball bearing. daardoor zijn ze heel stil
zie Panaflo Site voor meer info.
zie Panaflo Site voor meer info.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
BAHHH
Daarnet een flinke post getypt, was ik de 1 8er mijn username vergeten. Allez pleitoz.
Ik wilde ff bedanken voor de link naar wallabie, want ik d8 dat o.a. die alleen papst hadden maar geen panaflo's.
Waar haalde je die info vandaan dat TeamAWE dood is? Het zou best eens kunnen,
ik heb namelijk anderhalve week geleden een zooi fans, grills en een fanbus besteld bij ze (geen zin om er nog 1 te maken
), ik kreeg WEL een order confirmation waar instond dat ik nog een mail zou krijgen waarin de portokosten uitgerekend zouden zijn, als final confirmation. Die heb ik nooit gehad, en er eergister nog een mailtje aan gewaagd, maar voorlasnog geen gehoor.
Daarnet een flinke post getypt, was ik de 1 8er mijn username vergeten. Allez pleitoz.
Ik wilde ff bedanken voor de link naar wallabie, want ik d8 dat o.a. die alleen papst hadden maar geen panaflo's.
Waar haalde je die info vandaan dat TeamAWE dood is? Het zou best eens kunnen,