Zo.
Nadat ik de vele CM topics hier had door gelezen kreeg ik ook de kriebels om iets aan m'n kast te gaan veranderen.
Ik ben toen gaan denken wat en kwam op het idee op een window (cliche) uit de zijkant te maken. Maar ik wilde niet een rechthoeking window en toen heb ik voor het logo uit m'n user icon gekozen.
Ook heb ik toen meteen maar ff een blowhole in de bovenkant gemaakt.

Mijn kast in z'n originele staat. Op deze foto heb ik al het een en ander veranderd maar doordat ik toen nog geen digi cam. had. Heb ik het zo maar ff opgelost.

Zie hier mijn blowhole. Ik heb deze eruit gehaald met een dremel en het resultaat mag er denk ik wel wezen. Er moet echter nog een fanguard overheen. Zo werk ik misschien ook het kleine gaatje weg wat ik verkeerd had geboord.
ps: let niet te veel op die lelijke randjes want ik ga m'n kast nog spuiten.

Het logo uit m'n kast gehaald. Ook dit heb ik heb ik met een dremel gedaan en ook hier ben ik zelf zeer tevreden over. Helemaal gezien het feit dat ik 2 linker handen heb. En voor dat ik het blow hole erin heb gezet nog nooit een dremel in m'n handen had gehad.

Hier nog een plaatje van de binnenkant van m'n kast>
Wat ik dus tot nu toe gemod hebt:
- 2x blowhole (bovenin en onderin)
- logo uit m'n kast gehaald.
- kast inmiddels in de primer gezet.
Wat er nog gaat gebeuren:
- moet nog een stuk plexiglas achter het zijpaneel.
- komt nog een licht in. Ik denk zelf aan blauw.
- kast wordt (mat) zwart gespoten.
- toesenbord krijgt ook ene mooi zwart kleurtje.
- alle kabels gaan nog gerond worden.
Dat was het zo'n beetje.
Zelf benk wel tevreden over het resultaat. En dit lijkt me een zeer geslaagde 1e casemod.
ps: die pics zijn misschien niet helemaal helder. Maar als ie helemaal af is zal ik een betere digi cam regelen.
Nadat ik de vele CM topics hier had door gelezen kreeg ik ook de kriebels om iets aan m'n kast te gaan veranderen.
Ik ben toen gaan denken wat en kwam op het idee op een window (cliche) uit de zijkant te maken. Maar ik wilde niet een rechthoeking window en toen heb ik voor het logo uit m'n user icon gekozen.
Ook heb ik toen meteen maar ff een blowhole in de bovenkant gemaakt.

Mijn kast in z'n originele staat. Op deze foto heb ik al het een en ander veranderd maar doordat ik toen nog geen digi cam. had. Heb ik het zo maar ff opgelost.

Zie hier mijn blowhole. Ik heb deze eruit gehaald met een dremel en het resultaat mag er denk ik wel wezen. Er moet echter nog een fanguard overheen. Zo werk ik misschien ook het kleine gaatje weg wat ik verkeerd had geboord.
ps: let niet te veel op die lelijke randjes want ik ga m'n kast nog spuiten.

Het logo uit m'n kast gehaald. Ook dit heb ik heb ik met een dremel gedaan en ook hier ben ik zelf zeer tevreden over. Helemaal gezien het feit dat ik 2 linker handen heb. En voor dat ik het blow hole erin heb gezet nog nooit een dremel in m'n handen had gehad.

Hier nog een plaatje van de binnenkant van m'n kast>
Wat ik dus tot nu toe gemod hebt:
- 2x blowhole (bovenin en onderin)
- logo uit m'n kast gehaald.
- kast inmiddels in de primer gezet.
Wat er nog gaat gebeuren:
- moet nog een stuk plexiglas achter het zijpaneel.
- komt nog een licht in. Ik denk zelf aan blauw.
- kast wordt (mat) zwart gespoten.
- toesenbord krijgt ook ene mooi zwart kleurtje.
- alle kabels gaan nog gerond worden.
Dat was het zo'n beetje.
Zelf benk wel tevreden over het resultaat. En dit lijkt me een zeer geslaagde 1e casemod.
ps: die pics zijn misschien niet helemaal helder. Maar als ie helemaal af is zal ik een betere digi cam regelen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky