PS. Wat ben jij stout! Illegale programma's aan het downloaden.
Of zou de modemcompressie zoveel kunnen comprimeren van een DivXje (56K = 6Kbyte dus meer dan 2:1 compressie?) ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
* Ozzi gokt op enkele secondenOp zaterdag 16 maart 2002 17:02 schreef 2nd_RJD het volgende:
Hoe lang hield ie dit vol?
geen
Het is nog niet weer gebeurt, maar zo zou het altijd moeten zijn.
Pak je rust!
want als dat zo zou zijn zou niemand isdn nemen.
Dus het lijkt me sterk dat een 56k5 moden 15k/s haalt
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
Ik heb al een keer 160kb/sec gehaald met een 56k modempie.
Was nadat een nogal grote download op de helft stopte. Ik overnieuw beginnen, download ie met 160kb/sec. Aan 't einde downloadde ie nog met zo'n 30kb/sec.
Okay, ik weet dit kan niet, maar dat gaf windows wel aan
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
kijk daar zeg je het al ''downloadaccelerator''Op zaterdag 16 maart 2002 17:12 schreef cold het volgende:
ik haal met me'n 56k externe modem in linux met downloadaccelerator 9K langer dan 5 min
dat programma meet echt niet precies.
maar ja ik laat iedereen gewoon wel geloven wat ze willen.
Ik weet wel beter.
Sterker nog, het kan niet. Het is onmogelijk. Dubbele ISDN verbinding haalt hier nog net 15 kb/s. Dus met een enkele 56k6 modem-verbinding is het naar mijn smaak gewoon niet mogelijk.Op zaterdag 16 maart 2002 17:10 schreef InfoTracer het volgende:
ik neem aan de het met een gewoon 56k6 modem was?
want als dat zo zou zijn zou niemand isdn nemen.
Dus het lijkt me sterk dat een 56k5 moden 15k/s haalt
Je kunt wel je verbinding optimaliseren met BeFaster Werkt bij mij goed, maar je kunt er niet de snelheid mee verviervoudigen.
Ik gebruik deze onder WinXP Pro met de etech xp drivers zonder hulp progjes ed, dus ook zonder compressie.
Je kan zien dat de bovenstaande snelheid ongekend is, deze duurde 2 uren Wanadoo hometime.
je kan de snelheid in linux bij je inbelverbinding zienOp zaterdag 16 maart 2002 17:14 schreef InfoTracer het volgende:
[..]
kijk daar zeg je het al ''downloadaccelerator''
dat programma meet echt niet precies.
maar ja ik laat iedereen gewoon wel geloven wat ze willen.
Ik weet wel beter.
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
56Kbit/s / 8 = MAX 7 KB/s (met inbegrip van errorcorrectie etc.).
Zo'n lijn kan dus nooit boven de 7KB uitkomen.
In de praktijk nooit echt boven de 5 - 6KB uit kunnen komen.
Als het materiaal dus niet belachelijk te comprimeren is, dan is dit de limiet. En DivXjes worden echt niet veel kleiner.
Jep, heb ik ook gehad in m'n comp geweldig dingetje!Op zaterdag 16 maart 2002 17:15 schreef chuck het volgende:
Mijn modem is een motorola sm56 en is bij vlagen gewoon razend snel.
Ik gebruik deze onder WinXP Pro met de etech xp drivers zonder hulp progjes ed, dus ook zonder compressie.
Je kan zien dat de bovenstaande snelheid ongekend is, deze duurde 2 uren Wanadoo hometime.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Met ISDN haal je dus 64 Kilobits / 8 = 8 Kilobytes per seconde en dubbele ISDN is dus 128 Kilobits / 8 = 16 Kilobytes per seconde, wat dan weer overeenkomt met de 15 Kb/s die eerder is vermeld.
is al eerder vermeld, sorry overheen gelezen
Dude, ik lach me rot als hier zo'n Microsoft official rond hangt. Dan ben je de bok!Op zaterdag 16 maart 2002 17:28 schreef chuck het volgende:
Dit was m'n eerste print screen.
[afbeelding]
je bent geweldig...Op zaterdag 16 maart 2002 17:33 schreef chuck het volgende:
Als je goed kijkt dan kom je op dik 40 mb in 50 minuten.
-----------------------------------------------------------
Ach laat ze maar komen, ik heb geen eigen bedrijf!
oh ja, vergeten, als je geen bedrijf bent mag je illegaal doenOp zaterdag 16 maart 2002 17:37 schreef chuck het volgende:
Dude, ik lach me rot als hier zo'n Microsoft official rond hangt. Dan ben je de bok!
-----------------------------------------------------------
Ach laat ze maar komen, ik heb geen eigen bedrijf!
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Ik gooi em wel door [SU].
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
1. een echt hogere snelheid.
Ik heb een echte U.S.Robotics Courier, de Rolls onder de modems. De modem-banken van mijn provider gebruiken dezelfde chipset, en als 2 van deze jongens elkaar bij het trainen tegenkomen, dan kunnen ze een aantal speciale compressie-protocollen afspreken, waardoor ze effectief meer over de lijn krijgen (ik heb tot 33-34 kbps gezien).
2. een nep hogere snelheid.
Na een halverwege afgebroken FTP-sessie van een aantal MBytes de download kunnen hervatten waar die gebleven was. Dan wordt het al eerder opgehaalde gedeelte nog eventjes nagelopen, en dan werden snelheden gerapporteerd tot enkele Mbps (een download van 13 MByte, op 12.2 MByte afgebroken) !
Toch ben ik wel blij met mijn 0.5 up/2 down Mbps ADSL nu.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
het spectrum van de telefoonverbinding is maar beperkt tot max 9kb/s(is in het beste geval, met een minimum aan ruis). Tzelfde geld voor adsl ongeveer, alleen dat deze een 100-tal verbindingen tegelijkertijd heeft en daarmee de hoge snelheid haalt, maar de telefoonverbinding zelf zal niet boven de 9kb gaan(is trouwens een wet voor, van een of andere geleerde die dit uitgepluisd eeft)
kzou de wiskundige formule kunne opschrijve van dit bewijs, maar kweet em niet zo vanbuiten en te lui om op te zoeken
Shit hé, doe ff lekker, dat haal je dus echt niet in Kazaa/Morpheus
Verwijderd
Just one word @homeOp zaterdag 16 maart 2002 19:32 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Shit hé, doe ff lekker, dat haal je dus echt niet in Kazaa/Morpheus
Dude, ik heb @Home, maximum wat ik ooit had was tussen de 60 en 80 Kb/secOp zaterdag 16 maart 2002 19:33 schreef RutgerB het volgende:
[..]
Just one word @home
Verwijderd
Dude das jammer voor je maar +300 kb/s is vrij normaal op Morpheus en als ik van een snelle server download (http/ftp) dan wil +500/600 kb/s ook wel es voorkomenOp zaterdag 16 maart 2002 19:36 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dude, ik heb @Home, maximum wat ik ooit had was tussen de 60 en 80 Kb/sec
Hmm dat is dan niet goed, 373 is vrij redelijk maar nog niet wereldschokkend hoor.Op zaterdag 16 maart 2002 19:36 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Dude, ik heb @Home, maximum wat ik ooit had was tussen de 60 en 80 Kb/sec
wat betreft de topic starter-> wat een onzin je gaat toch geen thelordoftherings downloaden met een 56k modem
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Het enige probleem met de maximaal haalbare snelheid over telefoon-lijnen is dat deze door telecom-guru's al 4 keer als "maximale bereikt" is verklaard bij 1200, 9600, 28.8 en 33.6. Dat waren volgens toenmalige "berekeningen" snelheden die nooit meer overtroffen zouden kunnen worden. Dus ik heb enig voorbehoud als er nu weer iemand loopt te roepen dat we aan de grens zitten.Op zaterdag 16 maart 2002 18:29 schreef darkske het volgende:
nou, kan echt niet.
het spectrum van de telefoonverbinding is maar beperkt tot max 9kb/s(is in het beste geval, met een minimum aan ruis). Tzelfde geld voor adsl ongeveer, alleen dat deze een 100-tal verbindingen tegelijkertijd heeft en daarmee de hoge snelheid haalt, maar de telefoonverbinding zelf zal niet boven de 9kb gaan(is trouwens een wet voor, van een of andere geleerde die dit uitgepluisd eeft)
kzou de wiskundige formule kunne opschrijve van dit bewijs, maar kweet em niet zo vanbuiten en te lui om op te zoeken
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Ik haal ook wel zoveel maar dat is als ik gewoon download. Als ik Kazaa of Morpheus gebruik kom ik echt niet boven de 90Kb/sec. Ik zal wel van de verkeerde servers downloaden danOp zaterdag 16 maart 2002 19:42 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm dat is dan niet goed, 373 is vrij redelijk maar nog niet wereldschokkend hoor.
Van de verkeerde mensenOp zaterdag 16 maart 2002 19:45 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Ik zal wel van de verkeerde servers downloaden dan
Ja okay, stuur je mij jouw adres ff zodat ik alle muziek die ik wil van jou kan downloaden?Op zaterdag 16 maart 2002 20:21 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Van de verkeerde mensen
Verwijderd
hier met telenet maximum dat ik ooit gehaald heb is 835, is zelfs meermaals voorgekomen
Concrete Loop Watercooling
Nou en?? als je nou geen haast heb kan het toch gewoon??Op zaterdag 16 maart 2002 21:01 schreef MadMarky het volgende:
Daar doe je een paar dagen over man, ik geloof hier echt niets van
En als je zo'n Wanadoo flat-dinges heb kan het helemaal makkelijk. Je gaat naar school en laat dat ding aan staan..
Ik ben blij dat ik kabel heb, maar als je dat niet heb, heb je weinig keus toch?
Maar om het ontopic te houden, ik heb isdn(enkele lijn@8kb/s), en snelheden van 20+kb/s heb ik (volgens windows) ook de eerste seconden als ik met downen begin, nix bijzonders dus.
ff een screenshotje gemaakt:
15kb/s kan je nooit never halen
ik down een film van 700MB (5 dagen werk ofzow) en de laatste 30MB download ik met 11kb/s = de keyindex = text = compressie 2:1 dus
Hier onder komt m'n snelheid van vandaag, helaas geen 15 kb/sec.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()