Muziek-CD beveiliging

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
is er een manier om muziek CD's die beveiligd zijn op je PC af te spelen???

op het hoesje staat wel heel leuk "will NOT play on PC/MAC" maar dat moet natuurlijk te kraken zijn...
aangezien ik veel muziek Cd's koop, en ik luister ze (bijna) altijd in m'n pc...

ik heb al met nero de CD-layout bekeken, de muziek staat er uiteraard op (duh), maar er staan dus ook nog 2 data sessie op (die zorgen er dus voor dat ie niet kan spelen)

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 22:51
Kijk even in de search....
Anders even proberen met BlindRead >:)

• Diddle
  • Niet online
Kun je ze misschien niet extracten met CDEx ofzo? Ok dan speel je ze niet van de CD maar het is in ieder geval iets.(als het werkt)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 17:00 schreef TheBoneCollector het volgende:
Kijk even in de search....
Anders even proberen met BlindRead >:)
ik de search wel gebruikt jah, maar het meeste ging over het rippen, ik wil gewoon die CD afspelen... misschien een winamp plugin ofzo? :P

• TheBoneCollector
[quote]

..ik wil gewoon die CD afspelen... misschien een winamp plugin ofzo? :P
[/quote]

zodra windows controle krijgt over de cd/player dan is het al gebeurd.....welke OS heb je btw onder linux werkt het wel....

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 17:09 schreef TheBoneCollector het volgende:

[..]

[/b]

zodra windows controle krijgt over de cd/player dan is het al gebeurd.....welke OS heb je btw onder linux werkt het wel....
ik draai winXP... btw, als ik hem in mn plextor brander doe, dan leest ie helemaal nix...

• rstegers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 06:46
In de C't van deze maand staat een heel artikel over de verschillende kopieer beveiligingen etc.

Wellicht interessant voor je.

• TheBoneCollector
[quote]

In de C't van deze maand staat een heel artikel over de verschillende kopieer beveiligingen etc.
[/quote]

was in C't Januari/Februari....

Je moet van je cd een thuis-kopie maken (mag want je hebt orgineel >:) ) .. kan je het beste doen met BlindRead en dan kan je gewoon de cd in je pc beluisteren...

Verwijderd

In zo'n nieuwe Compaq EVO werkt het gewoon.

Als je zo'n ding in de buurt hebt dan kun je ze daarop rippen en dan branden zodat je ze kan afspelen op jouw PC.

Zo heb ik het gedaan, want een andere manier lukte mij niet.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 17:19 schreef TheBoneCollector het volgende:

[..]

[/b]

was in C't Januari/Februari....

Je moet van je cd een thuis-kopie maken (mag want je hebt orgineel >:) ) .. kan je het beste doen met BlindRead en dan kan je gewoon de cd in je pc beluisteren...
tja... dan is dat de enigste oplossing...

toch vindt ik het nergens op slaan, ik betaal nota bene 50 piek (23 euro ofzo, weet ik veel) voor zo'n stukkie plastic, en dan kan ik hem niet eens in mn PC afspelen!

(en ALS ik hem bv op de illegale manier zou kopen voor 5 euro, dan kan ik hem wel op mn PC afspelen!
way to go voor de BUMA/STEMRA! Zo stimuleer je de consument om niet te kopieren, en de CD legaal te kopen |:( |:()
Pagina: 1