Ik had chello dit mailtje gestuurd om te vragen of het misschien ook mogelijk zou worden om php-scripts te draaien:
Dat ik geen schrijfrechten heb op de unixserver, maar op welke server dan wel, als ik wel gewoon dingen naar mijn webruimte kan uploaden? Verder wordt er ook niets gezegd over de mogelijkheid of er wel of geen php komt.
(als je een mailformpje verstuurt via chello site, kom je wel op de pagina verstuurd.php3 ofzow terecht...
)
En toen kreeg ik dit antwoord:Beste Chello,
Zou u mij misschien kunnen vertellen waarom het niet mogelijk is om php-pagina''s/scripts te draaien op de door chello
beschikbaar gestelde webruimte?
En bestaan er misschien in de toekomst plannen om php te enablen?
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Niels van der Zanden
Zou misschien iemand mij kunnen vertellen waar dit antwoord op slaat?Informeren wij u graag als volgt:
Omdat u geen schrijfrechten heeft op onze unixserver. Dit gaat niet veranderen omdat wij hiervoor hebben gekozen vanuit
veiligheidsoverwegingen.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
U kunt geen reply geven op dit bericht. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier
op de website van UPC. Surf naar http://www.upc.nl/overupc/contact.shtml.
Dat ik geen schrijfrechten heb op de unixserver, maar op welke server dan wel, als ik wel gewoon dingen naar mijn webruimte kan uploaden? Verder wordt er ook niets gezegd over de mogelijkheid of er wel of geen php komt.
(als je een mailformpje verstuurt via chello site, kom je wel op de pagina verstuurd.php3 ofzow terecht...