Toon posts:

[WinXP/IE6] View Source geeft geen reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 'rechtermuisknop - View Source' doe gebeurt er niets en ook niet als ik 'menu View - Source' doe. Ik heb via Internet Options - Programs de HTML Editor in Ultraedit veranderd, maar ook als hij op Notepad staat geeft hij geen kik. Ik heb het ook al via TweakUI geprobeerd. In het begin heeft hij het wel gedaan, maar op een gegeven moment deed hij het af en toe niet meer en nu doet hij het nooit meer. Iemand een idee hoe ik het kan verhelpen?

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 15:56

Wally-S

-Snowboarding is art-

Ik weet niet of je het bij veel verschillende sites heb geprobeerd, maar op GOT werkt het bij mij ook niet.
Als je na het topic id (in de url) de characters weg haald (pagina nummer en aantal replies per pagina) werkt het bij mij wel.

Snow is only frozen water

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=417743/1/25] ;)

Ik ken het probleem, ik heb er ook een tijd last van gehad, net als meer mensen dat hebben. Na een verse install dit niet meer meegemaakt en de vorige keer was het ineens over ( :? ). Het vage was toen wel dat ik de source wel kon bekijken bij HTML-files vanaf schijf... Dit is dus best wel een bugje te noemen ....

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt op geen een site :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

IE --> [forum=10] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds hetzelfde probleem :P Bij deze ff een laatste poging:

*schop* :)

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
Nou ik heb met Windows XP en Internet Explorer 6 er ook last van (gehad).
De oplossing is door 'gewoon' je temp files van internet explorer te verwijderen, daarna doet ie het weer.

Zie Microsoft Support: http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q306907

Verwijderd

Na naderhalf jaar werkt zo'n topic nog steeds uitermate goed. Thx voor de info, want het werkte bij mij eerst ook niet. Maar door GoT te gebruiken, was het binnen no time opgelost. GoT rules !!!
Pagina: 1