Toon posts:

[vs.net]error on debugging, vs.net beta uninstall?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik krijg deze error als ik een WebService ga debuggen.
Compiler Error Message: CS1595: 'System.Runtime.CompilerServices.CompilerGlobalScopeAttribute' is defined in multiple places; using definition from 'C:\winnt\microsoft.net\framework\v1.0.3705\mscorlib.dll'
Nu heb ik via google ergens gelezen dat dit te maken heeft met een previous install van de beta. Maar die heb ik nooit gehad! Ik maak gebruik van de final releaseen de is goed gegaan, op het eind geen enkele error.

Er klopt dus ergens iets niet. Heeft iemand hier ervaring mee of een tip/hint?

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook niet halverwege de installatie (abrupt) afgesloten en daarna op andere plek opnieuw geinstalleerd?
Of eerst de SDK geinstalleerd en daarna nog een keer Visual Studio .NET?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 16:41 schreef Orphix het volgende:
Ook niet halverwege de installatie (abrupt) afgesloten en daarna op andere plek opnieuw geinstalleerd?
Of eerst de SDK geinstalleerd en daarna nog een keer Visual Studio .NET?
Niet dat ik weet, gewoon netjes volgens het boekje gedaan. Ik had nl. wat gedoe met installeren vanaf cd's. Toen heb ik hem mee genomen naar kantoor en via het netwerk geinstallleerd. Dat ging prima. Totaal geen errors tijdens die install op een vers OS.
Setup gerunt, die zegt dat je moet component updaten, die doen, dan door met setup...

Ik word hier een beetje moe van aangezien ik dus al 2 x m'n os en 4 x vs.net geinstalleerd heb om het te kunnen draaien.
Waarschijnlijk kan ik het dus nog een keer doen :(

Iemand nog een id? Laatste redmiddel...