[Hercules 8500LE] Problemen

Pagina: 1
Acties:

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb donderdag deze kaart gekregen en meteen geinstalleerd. Toen begonnen de problemen.
Met de 6043 drivers kwam ik windows (XP) niet eens in, hij kwam wel bij dat inlog scherm, maar zodra je wou inloggen gaf hij fouten van ongeldige bewerking, product activering kon niet gecontroleerd worden, etc.
met de whql drivers kwam ik wel windows in ,maar kreeg ik na een tijd de beruchte infiniti loop error.

Na wat proberen kwam ik erachter dat zodra ik 1 van me reepjes ddr geheugen weghaalde (2x 256 mb) dat ik wel windows in kwam met de 6043 drivers :?
Ik heb van alles geprobeert, bios instelling, voltage van het geheugen verhoger, etc , maar hij wil nog steeds alleen maar in windows komen met 1 reepje geheugen |:(

mijn specs:
Epox 8kha
tb 1133@1333
2x 256 mb ddr
realtek nic
xfire soundcard

Het vage is dat met me gf2mx er geen problemen zijn.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? :'(

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
Het schijnt dat Ati en Epox sowieso niet lekker samen gaat, tis ook maar wat ik heb gehoord...

suc6 dermee

Verwijderd

[topic=432631/1/25] :z

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 13:25
Op zaterdag 16 maart 2002 18:02 schreef J-rom het volgende:
Het schijnt dat Ati en Epox sowieso niet lekker samen gaat, tis ook maar wat ik heb gehoord...

suc6 dermee
ik hoor heel de tijd dat geblaat, allemaal zeggen ze "het schijnt" of "ik heb gezien op een forum...." geef een linkie dan en hou op met dat stom geblaat aub, want half GoT heeft een epox, en als er gelijk iets niet lukt is het simpel te zeggen dat het aan de epox ligt, want bij hem draait ie ook niet en heeft ook een epox!!!

Reality beats fiction by far!