hej ff een stukje php:
Het is de bedoeling dat ie een lijstje van alle documenten in de tabel onder $pinhoud zet, maar nu pakt ie alleen de eerste. Als ik gewoon ipv $pinhoud = ""; gewoon echo(""); gebruik dan werkt het wel (dus dan voor elk id apart een link maken) maar als ik het dus in een variable wil zetten werkt het niet, hoe los ik dit op?
PHP:
1
| <? if ($actie == "index") { $howtoindexsql = "SELECT * FROM documents WHERE publiek='$publiek' ORDER BY id DESC LIMIT 15"; $howtoindexresultaat = mysql_query($howtoindexsql); $howtoindexaantal = mysql_num_rows($howtoindexresultaat); while ($howtoindexrecord = mysql_fetch_object($howtoindexresultaat)) { $stap = "-> Documenten"; $titel = $howtoindexrecord->titel; $titel = stripslashes($titel); $titel = ereg_replace("_", " ", $titel); $pinhoud = "<a href=\"index.php?inhoud=document&actie=get&id=$howtoindexrecord->id\">$titel</a>"; $pinhoud .= " Geschreven door: $howtoindexrecord->auteur<br>"; } }?> |
Het is de bedoeling dat ie een lijstje van alle documenten in de tabel onder $pinhoud zet, maar nu pakt ie alleen de eerste. Als ik gewoon ipv $pinhoud = ""; gewoon echo(""); gebruik dan werkt het wel (dus dan voor elk id apart een link maken) maar als ik het dus in een variable wil zetten werkt het niet, hoe los ik dit op?