Toon posts:

Dreamcast emulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik kan opmaken uit de Faq (tnx :) ) mag dit dus wel zoniet gooi er dan maar een slotje op.

Ik heb in het verleden dus een Dreamcast gehad en tot mijn grote spijt verkocht aan mij neefje en die lapzwans wil er niet vanaf voor een veel te laag bod :+

Ik heb nog wel (LEGALE) spellen liggen voor als ik af en toe zijn (ik vind mijn!! ) Dreamcast mag lenen .
O ja mijn vraag :) :
Is er al een goeie emu voor de Dreamcast waar ik die orginele spellen mee kan draaien of zijn die bout?

Hetzelfe eigenlijk voor de Ps2 die heb ik wel niet ,maar ik zou er best weleens een game voor willen kopen (Vooral racegames :9~ )

Hmmmm....ik bedenk me net dat ik voor de Ps1 ook nog spellen heb liggen dus die ook *D

Ik heb dus nix aan links naar roms en dat soort crap want dat hoef ik niet .....ik zou wel blij zijn met een adresje voor 2dehands consoles >:)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Neej, die zijn er niet

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:18 ]

Verwijderd

dreamcast is een rammelbak.... laat ze liever komen met een ps2 emu

Verwijderd

Topicstarter
hmmm...dat word dan toch maar een 2dehands dreamcast.
wel fucked up dat zo,n goeie console verloren heeft.
Dreamcast Rulez!
Of toch maar een ps2 ,want alle vervolgen komen op de ps2 geloof ik.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 16 maart 2002 15:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
Dat heet een troll/flame

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 17:36 schreef Timpie het volgende:

[..]

Dat heet een troll/flame
mijn excuses :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 15:43 schreef warmonger het volgende:
Zover ik kan opmaken uit de Fag mag dit dus wel zoniet gooi er dan maar een slotje op.

Ik heb in het verleden dus een Dreamcast gehad en tot mijn grote spijt verkocht aan mij neefje en die lapzwans wil er niet vanaf voor een veel te laag bod :+

Ik heb nog wel (LEGALE) spellen liggen voor als ik af en toe zijn (ik vind mijn!! ) Dreamcast mag lenen .
O ja mijn vraag :) :
Is er al een goeie emu voor de Dreamcast waar ik die orginele spellen mee kan draaien of zijn die bout?

Hetzelfe eigenlijk voor de Ps2 die heb ik wel niet ,maar ik zou er best weleens een game voor willen kopen (Vooral racegames :9~ )

Hmmmm....ik bedenk me net dat ik voor de Ps1 ook nog spellen heb liggen dus die ook *D

Ik heb dus nix aan links naar roms en dat soort crap want dat hoef ik niet .....ik zou wel blij zijn met een adresje voor 2dehands consoles >:)
de "fag" ? :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:11
Op zaterdag 16 maart 2002 18:40 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

de "fag" ? :)
lol :D

PSX (playstation1) emulators zijn d'r wel gewoon trouwens, Bleem is er 1 van.

Verwijderd

Dreamcast emulators bestaan wel, maar deze draaien hooguit een introschermpje of ze maken alleen berekingen maar laten niets zien en ik denk dat daar de komende 10 jaar ook niet veel aan zal veranderen.

Denk eerder dat er xbox emu's gaan verschijnen omdat deze hardware heeft die sterk op de hardware van een pc lijkt.

En hierboven wordt gesproken over de PSX emu bleem, (ok, ik weet dat het maar een voorbeeld is) maar ik d8 dat bleem falliet is en je moest daar ook nog voor betalen. En er zijn veel betere PSX emu's dan bleem die gratis zijn.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-01 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 16 maart 2002 15:55 schreef ReV3rEnD het volgende:
DC emu is er echt eerder dan PS2 gok ik ;). PS2 kost echt gewoon teveel power om te emuleren op het moment.

Verwijderd

dreamcast rammelbak nee man x-box is een echte rammel bak
die pomp er er echt lelijke beelden uit

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Er is een DC emu in de maak. Gemaakt door boob!.

Check de nieuwspagina op www.boob.co.uk. Er is nog geen enkele release geweest van hem, maar hij is er al een tijdje mee bezig!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:02

Wildfire

Joy to the world!

Op zaterdag 16 maart 2002 20:08 schreef Carlo_666 het volgende:

[..]

Denk eerder dat er xbox emu's gaan verschijnen omdat deze hardware heeft die sterk op de hardware van een pc lijkt.

[..]
Dat zou pas echt cewl zijn! En idd, de X-Box lijkt qua hardware best veel op een PC. Dat betekent dus minder emuleren en meer capaciteit om de games goed&snel weer te geven...

:9~

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:52
ze zijn een tijd geleden wel van plan geweest op de dreamcast hardware op een pci-kaart uit te brengen zodat de spellen op de pc te spelen zijn. Lijkt me zelfs nu nog geen slechte oplossing, want dan komt Sega van zn voorraad af en levert het nog wat op en zo komen de spellenfabrikanten van hun spellen af en zo worden er misschien selfs nog nieuwe spellen uitgebracht

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 16:00 schreef arjandijk het volgende:
ze zijn een tijd geleden wel van plan geweest op de dreamcast hardware op een pci-kaart uit te brengen zodat de spellen op de pc te spelen zijn. Lijkt me zelfs nu nog geen slechte oplossing, want dan komt Sega van zn voorraad af en levert het nog wat op en zo komen de spellenfabrikanten van hun spellen af en zo worden er misschien selfs nog nieuwe spellen uitgebracht
Hoe zit dat dan met die speciale 1Gb GD-Roms? Die kan een cd-rom drive toch niet lezen?

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Op

[Roms mogen dus niet - IceStorm]

vind je een aantal emulators, zo ook voor de DC. Maar of ze werken is voor mij een ???

Pc: Geen :(

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 16:13 schreef Rudy_X het volgende:
Op

[Roms-link pagina - IceStorm]

vind je een aantal emulators, zo ook voor de DC. Maar of ze werken is voor mij een ???
mag dit :?

• buzz
  • Laatst online: 30-01 09:35
Op zondag 17 maart 2002 16:22 schreef DazZta het volgende:

[..]

mag dit :?
BAN >:) ;)

Dreamcast emulator zou ik niet zoeken, vind je toch niet :P

BTW, koop gewoon zo'n ding, want je vind hem cool, waarom zou je dan emulator downen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 17:23 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dreamcast emulator zou ik niet zoeken, vind je toch niet :P

BTW, koop gewoon zo'n ding, want je vind hem cool, waarom zou je dan emulator downen?
Je hebt nog gelijk ook ...hier schieten we nix mee op.
En ff voor de duidelijkheid de Dreamcast was (en is *D) echt geen rammelbak ,maar een geweldige console die op gameplay en graphics was gericht en te jong gestorven
is :'( :'(
Vooral Sega die de ruimte en geld geeft om orginele spellen te ontwikkelen die niet zo standaard zijn.
Zoals bv. Jet Set Radio :9 .
maar gelukkig mogen we Segaspellen nu op elk platform spelen en zijn we weer een stapje dichter bij worldpeace ;) :r

Van mij mag er een slotje op en tnx voor de reacties ook al waren de meeste onzinnig >:)

Verwijderd

http://www.zophar.net/index.phtml
Daar hebben ze 2 beginnende DC emulators staan.
( http://www.zophar.net/dreamcast.html )

Maar de 1 kan blijkbaar alleen het SEGA logo laten zien en de ander draait alleen een paar demo's :7
(Ik heb ze zelf niet uitgeprobeert)

Het zal nog wel even duren voordat er echt een goeie is, maar het begin is er ;)

(dat soort links mag je toch plaatsen, ofnie? zoniet, mijn excuses)

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Op zondag 17 maart 2002 16:13 schreef Rudy_X het volgende:
Op

[Roms mogen dus niet - IceStorm]

Sorry. Een klein foutje in mijn Hersenen. :) t'is zondag, en na een flink potje zuipen de dag daarvoor is de kans op een oplettendheid groot :)

Pc: Geen :(

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

http://boobcast.boob.co.uk/gallery.htm

Dit zijn net nieuwe screens van boobcast. Nog lang niet de perfecte versie natuurlijk, maar het ziet er leuk uit. Release zou er redelijk snel aan kunnen komen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 22:00 schreef GolbeZeromus het volgende:
http://boobcast.boob.co.uk/gallery.htm

Dit zijn net nieuwe screens van boobcast. Nog lang niet de perfecte versie natuurlijk, maar het ziet er leuk uit. Release zou er redelijk snel aan kunnen komen.
the emulator is being built with regards to being a development tool, not for warez'ing dreamcast games, so please don't ask me when Commercial Game x will be playable.

Das minder :(

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 18 maart 2002 00:07 schreef warmonger het volgende:

[..]

the emulator is being built with regards to being a development tool, not for warez'ing dreamcast games, so please don't ask me when Commercial Game x will be playable.

Das minder :(
Daar mag je Romz-kiddies voor bedanken. Een boel developers van succesvolle emu's (bv finalburn) zijn er op een gegeven moment mee gestopt omdat er steeds mensen kwamen zeiken (of eisen) wanneer spel xxx zou komen. Ik kan me voorstellen dat ze tegenwoordig voorzichtiger zijn geworden. Die Romz-kiddies richten veel meer schade aan bij de developers crowd dan de IDSA ooit zou kunnen. :r

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04-2025

mycosis

--------------

jammer dat bleem falliet is :'(
Pagina: 1