Counterstrike servers?

Pagina: 1
Acties:

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hallo daar! Kan iemand mij een aantal servers geven voor counterstrike? n het spel zelf kan je ze ook opvragen a la gamespy, maar dat werkt niet bij mij op de 1 of aandere manier. Ik heb alleen gefilterd dat hij servers met cstrike moet weergeven en ping < 350 en dan krijg ik 0 servers!! ik heb kabel in a'dam! Als ik ook niet op ping filter krijg ik er maar 4, met hele gare ping! me inet verbinding is ok!

Of een website, of url's van de servers..

Mijn iRacing profiel

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kijk eens op www.demon.nl of de Got counterstrike server:

counterstrike.tweakers.net:27017

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Topicstarter
bedankt daarvoor, maar ik begrijp er nix van! ik kan geen server vinden waar ik een ping lager dan 300 heb! Ik heb kabel gvd! ik heb altijd met quake 1 een ping van 20 , nooit hoger! Mijn buurt is ook perfect, weinig buren hebben kabel denk ik, want het gaat vrijwel altijd als de brandweer! Volgens mij is er wat mis met cstrike.. Als ik dus ALLEEN filter o pof een server cstrike draait, dan krijg ik er maar 5 te zien! Dat kan toch niet kloppen?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

staat links boven in het keuze scherm, opstart scherm, de connectie op LAN of ziets van 1MB.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ping dan gewoon is in dos box www.demon.nl ofzo, dan weet je of het aan GameSpy of aan je verbinding ligt :) (denk aan je verbinding, pingen heb ik hier nog nooit problemen mee gehad).

Flickr | Lego collectie