Op zaterdag 16 maart 2002 16:24 schreef Captain Proton het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waar de achtergrondstraling vandaan komt?
Btw, als materie d Dat kan je makkeliie zwarte gaten verdwijnt, uitkomt in een ander universum, is het logisch dat materie die in andere universa in zwarte gaten verdwijnt, bij ons terecht komt. Aangezien er geen processen bekend zijn waarbij spontaan materie uit het niets komt, lijkt me dit niet erg waarschijnlijk.
Tering zeg capitain proton, dat is nou eens een verdomd goede opmerking!!! Ik dact dat ik toch echter de eenigste was ofzo die dat opmerkte!!
Btw, wat dacht je van quasars???!!
Of de deeltjes die zogenaamd weggeslingerd worden uit een zwartgat??!! Haal dat weg slingeren eens weg, en bedenk eens dat zwarte gaten en quasars een geheel vormen en niet afzonderlijk zijn. Dat kan je zien aan quasars als je die van dichtbij gaat bekijken ze hetzelfde eruit zien als zwarte gaten, het eenigste verschil is dat het zwartgat om de quasar veel kleiner is dan als je een gat tegen komt die waar het zwarte gat het grootste werk vericht.
Probeer maar eens foto's te vinden die dat tegenspreken!!
Of wat dacht je van quasars die materie uitspuwen zonder dat er bijna enig deeltje in de buurt is??!!
Het lijkt me zeer logisch, ik heb mijn antwoord allang klaar!!
En niet te vergeten, zo als je zelf suggereerde als logisch gevolg daarvan bestaan er dus meerdere heelallen, dat kan je dus aan die quasars zien die vanuit het 'niets' komen, want die bestaan er zeker wel!! Ga maar eens wat nasa foto's downloaden van de HST en de VLA!!