Wat bedoel je ?Op zaterdag 16 maart 2002 14:13 schreef Lover-for-ever het volgende:
Sinds kort reageert me muis niet meer.
Alleen draadloze muizen reageren.
Iemand ideetje??
Is je gewone muis op PS/2 aangesloten en je draadloze op USB
Dan zou je ps/2 poort kapot kunnen zijn.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
nou als ik een gewone muis op de ps/2 poort werkt dat niet maar zodra ik op de ps/2 poort een draadloze muis aansluit werkt het gewoon.
en wat als me poort idd stuk is???
en wat als me poort idd stuk is???
Ja das waar maar heb net paar maanden draadloze muis met ps/2 aansluiting...maar heb van die koppelstukjes gezien..van ps/2 naar usb Hoe kom ik aan die dingen?? (waar te koop)
Verwijderd
lijkt zo op een eenvoudig driver probleempje..:S
kijk eens welke driver windows gebruikt voor je muis..
waarschijnlijk is dat er een voor een draadloze muis..
wil je weer je gewone ps2 muis gebruiken moet je weer ff een standaard ps2 muis installen..
kijk eens welke driver windows gebruikt voor je muis..
waarschijnlijk is dat er een voor een draadloze muis..
wil je weer je gewone ps2 muis gebruiken moet je weer ff een standaard ps2 muis installen..
Verwijderd
haj,
heb ik ook wel eens last van (heb een ms intellipoint met scrollwhiel)
ik plug dan ff een oude muis in die het meestal wel doet, opnieuw opstarten en dan m'n goeie muis er weer in, meestal doet ie het dan weer
bij mij is het dus een of ander slecht contact,
probeer anders eens je keyboard op de ps/2 aan te sluiten waar normaal je muis op zit en andersom
heb ik ook wel eens last van (heb een ms intellipoint met scrollwhiel)
ik plug dan ff een oude muis in die het meestal wel doet, opnieuw opstarten en dan m'n goeie muis er weer in, meestal doet ie het dan weer
bij mij is het dus een of ander slecht contact,
probeer anders eens je keyboard op de ps/2 aan te sluiten waar normaal je muis op zit en andersom
hij reageert nu op geen 1 muis meer...
word denk ik usb kaartje halen en verloopstukje... enig idee wat die dingen kosten??
Verwijderd
USB Interface kaartje kost 20 euro. Verloop stukje weet ik zo gauw niet.Op zaterdag 16 maart 2002 16:32 schreef Lover-for-ever het volgende:
hij reageert nu op geen 1 muis meer...word denk ik usb kaartje halen en verloopstukje... enig idee wat die dingen kosten??
Pagina: 1