grazen op school (mac)

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik heb een vraagje hier op mn nieuwe school hebben we genoeg macjes die nog niet grazen, graag wil ik deze pc's dus hooibalen laten verwerken. maar het liefste zo onopgemerkt dat niemand het ziet.

verder heb ik weinig verstand met koeien op een mac dus alles moet ff uitgelegd worden.

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

Vraag t aan niksie, die weet t wel :)

Merkez

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik gebruikte dit:

student-kmt.hku.nl/~femme/Archive.sit

Is een ouwe client, maar hij kan wel volledig invisible draaien (is een probleem bij de huidige clients). Je moet wel ff een alias in de startup folder mikken. De icoontjes heb ik transparant gemaakt zodat je ze niet zo snel ziet (uit ervaring kan ik zeggen dat Mac gebruikers een tering hekel aan koeien hebben).

Je moet wel ff met simpletext een ini gaan editen anders graatst-ie op mijn email (ook geen probleem ;)).

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

how abot this , we sluiten een OEM Deal met dell, dat zei bij levering van een pc standaard de client installed hebben ;)
( of ieder andere oem ) of met ctw!?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>uit ervaring kan ik zeggen dat Mac gebruikers een tering hekel aan koeien hebben[/quote]Iemand hier een verklaring voor? Misschien dat ze meer in seti zien omdat die aaimeks enzow er ook wel een beetje buitenaards uitzien?:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
oke tnx ik zal het proberen
Pagina: 1