Ik heb een multiple select formulier gemaakt, alles werkt goed, maar ik wil dat je nu meerdere mensen kunt selecteren zonder de CTRL knop hierbij ingedrukt houden!
Verwijderd
Dat kan niet voor zover ik weet. Daarvoor zul je iets anders moeten bedenken (checkboxes?)
Even een brainstormpje:
als je nou bij elke selectie event de waarde in een array gooit, en die bij de volgende selectie event weer aanroept om alles te selecteren? Get my drift. Simpel scriptje wordt dat dan
als je nou bij elke selectie event de waarde in een array gooit, en die bij de volgende selectie event weer aanroept om alles te selecteren? Get my drift. Simpel scriptje wordt dat dan
Verwijderd
Dan klapt bij iedere selectie dat stomme boxje weer dichtOp zaterdag 16 maart 2002 14:08 schreef Blue-eagle het volgende:
Even een brainstormpje:
Maar op zo'n manier moet het inderdaad ook wel gaan...
Je kunt van een uitrolmenu ook de hoogte instellenOp zaterdag 16 maart 2002 14:10 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Dan klapt bij iedere selectie dat stomme boxje weer dicht
Maar op zo'n manier moet het inderdaad ook wel gaan...
<SELECT MULTIPLE SIZE="10" NAME="BLA"><option bla><option bla></SELECT>
Pagina: 1