Tekstblokken scannen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
Ik heb hier een Epson scanner, en als ik OCR wil scannen, doet ie dat wel, maar tekst uit tekstblokken zet ie recht onder elkaar, ipv. 1:1 in Word. Ik wil thus gewoon complete tekstblokken kunnen scannen, met de mogelijkheid om de tekst in blokken te bewerken in Word, in plaats van gewoon onder elkaar. Thus als ik een blok uit een krant inscan, wil ik deze ook in een tekstvak kunnen bewerken. Weet iemand hoe dit kan?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Op zaterdag 16 maart 2002 13:14 schreef RuuddieBoy het volgende:
Ik heb hier een Epson scanner, en als ik OCR wil scannen, doet ie dat wel, maar tekst uit tekstblokken zet ie recht onder elkaar, ipv. 1:1 in Word. Ik wil thus gewoon complete tekstblokken kunnen scannen, met de mogelijkheid om de tekst in blokken te bewerken in Word, in plaats van gewoon onder elkaar. Thus als ik een blok uit een krant inscan, wil ik deze ook in een tekstvak kunnen bewerken. Weet iemand hoe dit kan?
Welk programma gebruik je ?

En dit hoort eigenlijk thuis in [forum=10]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
Jah sorry, had ff niet goed gekeken |:(

't Is een Epson scanner, zit thus ook zo'n Epson programma bij die het OCR en zo doet, en het dan naar Word doorpasst...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA-> SA

Dit topic is gesloten.