Toon posts:

Logo Spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onverwacht ga ik vanmiddag mijn kast spuiten, een logo erop. Ik heb em al gespoten in zwarte kleur. Ik heb hier al eerder een topic over gemaaktof het mogelijk was. Daar ben ik nu wel over uit.

1 vraagje heb ik nog : Hoe zit het met het logo zelf ?? ik plak dus de kast af, ga em spuiten. Als ik em gespoten heb, moet ik dan DIRECT het plakwerk verwijderen of moet ik eerst wachten totdat de verf al goed gedroogd is, en dan pas het plakwerk verwijderen ??

ALvast bedankt.

Verwijderd

als je direct de tape verwijdert,...

dan neem je je verf mee,...

erg lelijk.

uurtje of 5 laten drogen {hangt van de verf af}

en rustig aan verwijderen,...

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

juist.. GOED laten drogen !
niet ongeduldig zijn! :7

Verwijderd

Topicstarter
OK, tnx :)

Ik spuit em met MOTIP spuitbus, dus na 3 uur is ie wel goed doorgehard, maar ik laat em wel ff liggen voor 5 uurtjes, moet toch goed zijn ?? en dan gewoon voorzichtig het spul eraf halen ;)

Ik laat jullie het resultaat vanzelf zien !! ;)

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 13:39 schreef ThaQuick het volgende:
OK, tnx :)

Ik spuit em met MOTIP spuitbus, dus na 3 uur is ie wel goed doorgehard, maar ik laat em wel ff liggen voor 5 uurtjes, moet toch goed zijn ?? en dan gewoon voorzichtig het spul eraf halen ;)

Ik laat jullie het resultaat vanzelf zien !! ;)
ik trek de tape er meteen af, anders trek je er de verf af...

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 15:49 schreef badpinguin het volgende:

[..]

ik trek de tape er meteen af, anders trek je er de verf af...
je bent niet de enige, ik heb COLORWORKS METTELIC ( ja :P ) ook van motip gebruikt, 4 lagen ( ja :P ) gespoten 5 min ertussen en toen glijk tape eraf en in de serre ( ja! :D ) gelecht en 3 uur laten liggen :) ( gister kast gespoten )

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik laat verf meestal eerst drogen (ik spuit lexaan kappen van modelauto's) en dan met een hobbymesje de randjes van het logo snijden om daarna het afplakwerk te verwijderen, zo trek je iig de verf niet mee en houd je mooie scherpe randen over...

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 09:16

Neomess

neomess.nl

[oftopic]
nog een modelauto freak? of valt dat wel mee?
[/oftopic]

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Pagina: 1