motocross madness!Op zaterdag 16 maart 2002 12:35 schreef acd het volgende:
Wat vinden jullie het beste Off-road motor spel?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
speel hem nog vrij vaak.
btw weet iemand nog een site waar ik nwe levels kan downloaden want die ken ik niet meer vinden.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Is deel 2 de meest recente in de Motor Cross-serie?Op zaterdag 16 maart 2002 12:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
motorcross madness 2
speel hem nog vrij vaak.
btw weet iemand nog een site waar ik nwe levels kan downloaden want die ken ik niet meer vinden.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ja, maar het spel heet officieel Motocross Madness 2. Van Microsoft.Op zaterdag 16 maart 2002 13:47 schreef acd het volgende:
[..]
Is deel 2 de meest recente in de Motor Cross-serie?
Maar die is ook al weer bijna 2 jaar oud. Zijn er plannen voor een derde deel? Of eventueel al wat preview-screenshots te zien?Op zaterdag 16 maart 2002 14:27 schreef wacko het volgende:
[..]
Ja, maar het spel heet officieel Motocross Madness 2. Van Microsoft.
Sterker nog, die is al bijna uit volgens mijOp zaterdag 16 maart 2002 14:38 schreef acd het volgende:
[..]
Maar die is ook al weer bijna 2 jaar oud. Zijn er plannen voor een derde deel? Of eventueel al wat preview-screenshots te zien?
Verwijderd
ben ik het mee eensOp zaterdag 16 maart 2002 14:23 schreef ReV3rEnD het volgende:
moto racer
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Bij MotoRacer 3 heb ik veel vage dingen gehoord dat je je 'em origineel moest kopen en met patches moest werken om 'em op een redelijke resolutie te spelen enzo...
Verwijderd
ik heb,
MM1
MM2
gehad en allemaal automaten
Ik wil zelf schakelen
Iemand die hem wel lopend heb onder XP?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Rechtermuis knop>Eigenschappen>Compatibiliteit>
en dan iets als
UITVOEREN ALS (En dan kies jij WIN98)