Toon posts:

CWF files?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cd van een bareigenaar die zo'n comp met een automatisch afspeelprogramma heeft. Ik d8 laat ik een cd meenemen en dan heb ik gelijk de nieuwste muziek, maar nu zie ik dat het cwf-files zijn.

Weet iemand hoe je deze kan afspelen of eventueel kan omzetten naar een andere format zoals MP3 of WAV of WMA ofzo?

B.v.D.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier iets van weet?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik heb ook een keer zo'n CD in m'n handen gehad. en gewoon renamen naar MP3 was toen voldoende. Misschien is het ingepakt en kan je WinRAR erop loslaten en hopen dat ie de compressie herkend ....

Of aan de Bareigenaar vragen wat er op het schrem staat tijdens het updaten ..... daar staat de naam van het proggie wat ze vertaald / afspeeld.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
tnx.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 18:09 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Ik heb ook een keer zo'n CD in m'n handen gehad. en gewoon renamen naar MP3 was toen voldoende.
Dit hielp bij mij ook ik zou het gewoon proberen en als dit het niet doet dan vragen waarmee hij het afspeelt dan kan jij het ook afspelen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja duh! Hij speelt het af met een programma wat 3000 piek kost! Denk je dat ik dat al niet geprobeerd had? :)
Pagina: 1