Toon posts:

[Spire cooler] Finger guard erop? hoeveel mm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wil graag een fingerguard op mijn spire cooler, alleen weet ik niet hoeveel mm deze moet zijn, dit zijn mijn afmetingen:

Heat sink: 74×74×47mm (l × w × h)
12VDC Fan: 70x70x15mm

Moet ie dan 80mm of 60mm zijn :? Of zijn er helemaal geen passende fanguards :?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Volgens mij zijn daar gewoon geen passende voor; ik heb ze in elk geval nog nooit gezien.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik zou eens bij bv. display informaren naar een 70 mm fingerguard.
het lijkt me nl niet dat je een 80 mm er makkelijk op kan klussen. ik zou dan een 60 mm nemen en er iets 'aan' maken.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Ik heb een spire bigrock en heb daar gewoon een 80 mm Delta MP op gezet...met een 80 fingerguard, werkt prima

Verwijderd

koop gewoon een 80mm en buig de pootjes naar binnen :? dan staat hij wel wat hoger maar dat maat niet zo veel uit toch ? :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 16 maart 2002 11:51 schreef www.outer het volgende:
ik zou eens bij bv. display informaren naar een 70 mm fingerguard.
het lijkt me nl niet dat je een 80 mm er makkelijk op kan klussen. ik zou dan een 60 mm nemen en er iets 'aan' maken.
70mm fingerguards gaan bij ons alleen op bestelling: die hebben we namelijk niet standaard in het assortiment. En helaas is de kans groot dat je met een MOQ zit van 100 ofzo.
Zelf iets klussen met een 80mm FG lijkt me een betere optie. :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25

Epsilon

Het is niet nodig om op die koeler een fingerguard te zetten eigenlijk. Maar als ik jou was zou ik er een 80mm fan op zetten (stiller) en dan een algemeen verkrijgbare fingerguard.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 11:51 schreef NeXuS538 het volgende:
Ik heb een spire bigrock en heb daar gewoon een 80 mm Delta MP op gezet...met een 80 fingerguard, werkt prima
Word je proc dan ook koeler? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 13:00 schreef epsilon het volgende:
Het is niet nodig om op die koeler een fingerguard te zetten eigenlijk. Maar als ik jou was zou ik er een 80mm fan op zetten (stiller) en dan een algemeen verkrijgbare fingerguard.
Hoe past dan een 80mm op die heatsink, terwijl die heatsink voor een 70mm is? Of zie ik het verkeerd?

Verwijderd

Op zaterdag 16 maart 2002 19:57 schreef Ragonite het volgende:

[..]

Word je proc dan ook koeler? :)
jah wel iets, die MP heeft veel meer airflow dan die 70mm, en er blaast niet zoveel lucht langs want die bigrock is groot genoeg
Pagina: 1