Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mag topic niet meer lezen :(

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/440846

dat heb ik gepost... ging prima... maar nu kan ik op eens het topic niet meer bekijken! Wat is dit?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is verplaatst naar de huiskamer. Zie ook [topic=426375]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:33
is volgens mij in de huiskamer gezet. Mag jij nog niet in.
edit:
net te laat :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 maart 2002 11:36 schreef utah het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/440846

dat heb ik gepost... ging prima... maar nu kan ik op eens het topic niet meer bekijken! Wat is dit?
ja beetje lullig dat die verplaatst is naar de HK... daar mag je als topicstarter dan met je 32 posts nog niet in

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En ff vooruit lopen op je volgende vraag :)
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

En een slot, want dit is nu wel duidelijk enzo :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.