Toon posts:

commandos 2 <- is het zo vet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja de titel van de topic zegt het al.
nou ik heb commandos beyond the call of duty en dat vind ik best wel mooi en wat vinden jullie nou van commandos 2? is het mooi? en zo?? :)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou er is maar 1 antwoord op zo'n vraag

COMMANDOS 2 IS SUPERCOOLSTOERTEGEKHELEMAALTEWAUS

zo duidelijk? :)

blup

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, ikzelf vind het niks aan. Maarja, smaken verschillen. :)

🌞🍃

Verwijderd

Commandos 2 is echt heel vet hoor en hij zijn geld dubbel en dwars waard. Je doet er ook heel lang mee dat vind ik ook wel belangrijk 8-)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-01 11:51
Op zaterdag 16 maart 2002 11:28 schreef DataBeest het volgende:
Tja, ikzelf vind het niks aan. Maarja, smaken verschillen. :)
Ik vond er ook weinig aan, maar smaken verschillen idd...

Verwijderd

ik vond het wel grappig... maar 2 weekjes na het installen lag hij weer van mijn schijf af...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Ik vond hem ook erg goed, erg verslavend en soms ook is moeilijk voor de verandering :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op zaterdag 16 maart 2002 11:39 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vond het wel grappig... maar 2 weekjes na het installen lag hij weer van mijn schijf af...
Commandos 2 grappig :? :?

iig ligt commandos2 er ook al af (van m'n harddisk), maar dit komt doordat ik het uitgespeeld heb :) :)
Comm2 is 1 van de toptitels van de afgelopen maanden !
(my opinion :) )

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Freezer|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
idd niet zo'n heel gemakkelijk spieltje... ziet er natuurlijk veel beter uit dan vorige versies van commando's.

Verwijderd

Echt een geweldig spel, heb 'm al weer een tijdje geleden uitgespeeld. Maar dit is een echt gaaf spel. (mijn smaak)

Verwijderd

Hij staat nog steeds op m'n HD en ik vind het een erg vet spel. Zeker wel aan te raden als je ook van deel 1 houd.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 11:22 schreef eendje het volgende:
nou er is maar 1 antwoord op zo'n vraag

COMMANDOS 2 IS SUPERCOOLSTOERTEGEKHELEMAALTEWAUS

zo duidelijk? :)
ik geloof dat ik het toch maar moet kopen maar eerst wachten tot gta 3 uit is dan koop ik die en dan zal ik wel zien :P

Verwijderd

Topicstarter
is de demo ook goed? of is de demo maar saai??
want ik wil hem wel origeneel kopen maja dan heb ik geen geld voor gta 3 als die uit is >:) en daar wacht ik op

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-01 07:19
Erg cool spel idd
heb hem meteen toen ie uitkwam gekocht en gespeeld. Na 2 weekjes de interesse weer beetje verloren en weer gedeinstalleerd (hij is nl meer dan 1.5 gig |:()

Ben tot level 6 oid gekomen, ga hem zeker weer keertje verder spelen als ik weer wat tijd heb..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
ik vind ut een redelijke opvolger
hoewel de install nogal wat HD ruimte vraagt 1,5Gig (ookal is dat meestal geen probleem)
verder vind ik het niet echt revolutonair, de graphics zijn niet echt verbeterd,
de gameplay is ongeveer hetzelfde gebleven
de mogelijkheden van de poppetjes zijn wel uitgebreider.

ik heb em niet vaak gespeeld, maar dat komt omdat ik me meer thuis voel in andere games :)

Verwijderd

De demo is ook wel aardig goed vind ik. "Saving private Smith" is het dacht ik? Dat laat wel goed zien hoe het spel in elkaar zit maar in het echte spel zitten (naar mijn mening) nog wel betere levels in. Het is wel behoorlijk moeilijk, ben niet verder gekomen dan level 7, ga het toch maar weer eens doen. En hij is zelfs groter dan 1,5 gig dus je hebt wel wat ruimte nodig :)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
moehoehoehoelijk :(

mij ietsje TE moeilijk zelfs

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 12:21
Als je Commandos 1 leuk vond, dan vind je Commandos2 ook zeker wel leuk. Het is wel moeilijk, maar het ziet er erg mooi uit voor een 2d strategy game.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Erg tijdrovend, maar in een vakantieweek heb ik hem op z'n moeilijkst uitgespeeld.

Reken maar op een uur of 4 per level :)
Je moet wel een hoop geduld hebben, soms moet je even wachten op de juiste timing.

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

zoals databeest al zegt...smaken verschillen

vin er zelf ook totaal nix an

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Dit kon best wel commandos 3 zijn : zoveel nieuwe dingen en verbeteringen !!! Ik ben het al een week aan't spelen en het is SUPERCOOL , volgens mij ken je pas al de mogenlijkheden als je het hebt uitgespeeld !

Een dikke aanrader,maar vrij moeilijk

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Ja, het roelt, ik heb m net uitgespeeld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/previews/screens/commandos_2/commandos2_1b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/previews/screens/commandos_2/commandos2_dc/commandos_dc1b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/previews/screens/commandos_2/commandos2_p/commandos2_p3b.jpg

(dit zijn screenies van de PS2, maar de kwaliteit is hetzelfde :) )

Verwijderd

Topicstarter
nou ik ga maar eens de demo zoeken :P dan ff gamen want de pic's zijn vet dus maar het spel origeneel dat weet ik nog zo net niet. :P normaal had ik hem al maja die mensen bij intertoys of zo wat het ook was waren niet stom genoeg anders had ik hem voor 10 EURO :) maja

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

het is echt een goed spel, je doe tzo wel een uur over een level. ik had hem wel gekocht als ik jou was.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 17:45 schreef apocrypha het volgende:
het is echt een goed spel, je doe tzo wel een uur over een level. ik had hem wel gekocht als ik jou was.
maar ik had toen het geld nie bij me dus ik wou hem toen proberen mee tekrijgen voor 10EURO maja het lukte nie :(

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 16 maart 2002 17:49 schreef blaadaap het volgende:

[..]

maar ik had toen het geld nie bij me dus ik wou hem toen proberen mee tekrijgen voor 10EURO maja het lukte nie :(
nee ik bedoel dat ik hem wel zou kopen, niet dat je hem die dag mee moest nemen uit de winkel :). gewoon dat alsi kjou was hem wel zou kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 maart 2002 18:19 schreef apocrypha het volgende:

[..]

nee ik bedoel dat ik hem wel zou kopen, niet dat je hem die dag mee moest nemen uit de winkel :). gewoon dat alsi kjou was hem wel zou kopen.
ik had hem mee kunnen nemen maja dat doe ik toch maar nie :P :P

Verwijderd

CUM-mandos is echt een poepspel :P ik ben tot level 6 gekomen ofzo en toen had ik het uitgeveegd. Voor nix 3 dagen gedownload op 3 cd's argh

• ReWinD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vind er ook niks aan :)

Verwijderd

hmm heeft dat spel ook een multiplayer??? Lijkt mij niet, wat voor nut heeft ut dan om hem in de winkel te kopen :P...

Verwijderd

Ghehe, een studievriend van mij, echt een superfluim is eens begonnen het spel voor de lol te spelen op en ochtend en toen stopte ie er pas mee toen ie voor 't eten werd geroepen, oops, lol :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 13:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ghehe, een studievriend van mij, echt een superfluim is eens begonnen het spel voor de lol te spelen op en ochtend en toen stopte ie er pas mee toen ie voor 't eten werd geroepen, oops, lol :D
lol :) verslaafd dus tja heb je soms :P

Verwijderd

Ik heb hem op zijn makkelijkst uitgespeeld, en ben van de week er weer mee begonnen op het moeilijkst....zeer zeker een aanrader... :)
Pagina: 1