Hoi, ik kreeg een aanbieding 60 euro voor de traxdata brander 16/10/40 en hoor nooit wat over de traxdata hebben jullie ervaring met deze brander?
Ik zou met branders altijd voor kwaliteit gaan, en dus Lite-on nemen of Plextor. Goedkope branders krijg je vrijwel altijd problemen mee.
Verwijderd
LiteOn is een goedkope brander...Op zaterdag 16 maart 2002 11:07 schreef JJJ het volgende:
Ik zou met branders altijd voor kwaliteit gaan, en dus Lite-on nemen of Plextor. Goedkope branders krijg je vrijwel altijd problemen mee.
Denk dat Traxdata wel een goede brander is, het merk bestaat al lang.
Komt geloof ik uit Frankrijk.
Verwijderd
Ik heb ooit eens een 2 speed traxdata brander gehad. Nou...dat was echt
+ 
Maargoed...dat is al 'enige' tijd geleden, dus ik denk dat zo'n 16x brander wel goed moet zijn.
Maar waarom geen lite-on? Weet je zeker dat je goede hebt, en je gaat mij niet wijs maken dat die Traxdata goedkoper is dan een lite-on. Neem dan gelijk een 24x, die zijn haast goedkoper dan een 16x
PS: Let bij die Traxdata wel even op of dat hij iets van "burnproof" ondersteund wat buffer-underuns voorkomt.
Maargoed...dat is al 'enige' tijd geleden, dus ik denk dat zo'n 16x brander wel goed moet zijn.
Maar waarom geen lite-on? Weet je zeker dat je goede hebt, en je gaat mij niet wijs maken dat die Traxdata goedkoper is dan een lite-on. Neem dan gelijk een 24x, die zijn haast goedkoper dan een 16x
PS: Let bij die Traxdata wel even op of dat hij iets van "burnproof" ondersteund wat buffer-underuns voorkomt.
edit:
sorry ik las te snel. 60 euro is idd niet veel. voor 98 euro heb je een 24x lite-on brander en voor 96 euro
een 16x brander van lite-on. Ik zou het wel weten 
sorry ik las te snel. 60 euro is idd niet veel. voor 98 euro heb je een 24x lite-on brander en voor 96 euro
traxdata is al een vrij oud merk, als ik me niet vergis al uit de jaren 80 actief in de computerbiz, een brander van dit merk kun je wel vertrouwen
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik heb ook wel es een Traxdata brander gehad, maar die van mij was gewoon een OEM Yamaha CDR200 destijds. En dat ding deed het perfect hoor.
Lijkt ie niet toevallig op een bepaalde andere brander ?? Creative had ook de Plex 8/4/32A met een Creative merkje.
Lijkt ie niet toevallig op een bepaalde andere brander ?? Creative had ook de Plex 8/4/32A met een Creative merkje.
Is het er eentje met Burn Proof of Seamless Link ? Die met Burn Proof hebben nl. een Sanyo loopwerk
Seamless link niet
Die hebben Acer loopwerk ofzow dacht ik
Seamless link niet
webOS all the way!
Pagina: 1