Toon posts:

Meerdere monitoren aan 1 PC ---> Probleempje.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn oude 15" monitor stond weg te roesten, dus ik d8, laat ik hem eens aan m'n PC knopen, naast mijn 17" Nec monitor.

Zo gezegd zo gedaan, oude S3 Trio64V2 PCI kaart er bij ingeprikt, die de 15" monitor moet aansturen, en mijn GeForce DDR stuurt de 17" Nec aan. Omdat die 17" natuurlijk de mooiste monitor is en de snelste videokaart heeft, is het uiteraard de bedoeling dat dat de primaire monitor wordt, en de 15" de secundaire. Maar mijn PC ziet dat blijkbaar anders, en heeft de 15" primair gemaakt en de 17" secundair, dat willen we nou natuurlijk niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat de PCI kaart secudair wordt, en de AGP kaart primair?

Ik heb al ff in de BIOS gekeken, maar ik kon daar zo 1-2-3 niks ontdekken.

Specs:
Duron 700
Abit KT7
Asus v6800 GeForce AGP
S3 Trio64 V2 PCI

Wie kan me helpen? Mijn dank ik groot...

Verwijderd

Topicstarter
Owh shit, had hem beter ff in het monitoren en videokaartenforum kunnen posten, stom van mij. Wil een admin hem misschien ff moven?

Thanks. :)

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 13:25

mythor

Held in opleiding

'k heb het zelfde probleem gehad.

je bios pakt eerst AGP -> PCI -> ISA
ik kon het toen niet veranderen,

What you say?!

Verwijderd

Topicstarter
Dat gebeurt bij mij dus niet, hij pakt eerst PCI en dan AGP maar ik wil dus eerst AGP en dan PCI. :)

Verwijderd

er moet een optie voor zijn in de bios

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 20:48
kweet niet precies,

ik heb ergens een optie van: initialize pci / agp first...
zoek ff alles in je bios af...ik heb een award,

PVoutput

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
mischien een nieuwe bios downloaden?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Ik had ook problemen met spellen, hij pakte de pci kaart als kaart om op te spelen.

Pas toen ik hem uitvinkte op bureablad opties ging het goed.

Misschien moet je in de bios kijken naar iets van init display first o.i.d. , dat moet op AGP staan..

Verwijderd

Ik heb dat op mijn KA7 (Via chipset) gewoon in mijn bios staan.. kiezen welke kaart hij als eerste pakt...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Op de KA7 kan je in de BIOS bij "Intergrated Periphials" (of zoiets :)) bij "Init display first" kiezen tussen AGP en PCI slot. Ik neem aan dat jij (ongeveer) dezelfde BIOS lay-out hebt...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Maar die optie staat er bij mij niet bij :(

Opties als Init Display First oid. kan ik met de beste wil van de wereld echt niet vinden. Of zou een BIOS flash voor de KT7 een oplossing zijn?

Thnx voor de reply's.

Verwijderd

Topicstarter
Shit, ik heb echt een bril ofzo nodig :) zag hem nu pas staan bij Integrated Peripherals, stond netjes Init Display First. :)

Maar erg bedankt iedereen.
Pagina: 1